Husk meg
Brukernavn
Passord

Undrende til supporter.nets vurderingsevne

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 01 apr 05, 09:03
I år igjen stempler Supporter.nets skribent FFK som tippeligaens dårligste lag.
Etter vårsesongen forsterket FFK laget og endte heldigvis blandt de lagene som klarte seg. Høstsesongen var formidabel. Alle forsterkningene fra i fjor er med fortsatt. Laget er ytterligere forsterket slik at troppen står bedre rustet mot skader og gule/røde kort. Andre lag i tippeligaen er vel blitt svekket ser man troppene over ett. Grunnen til min reaksjon er at igjen presenterer denne nettsiden noe defensivt og "nøttærnte holdning".Denne gangen i et lys av en "faglig analyse av laget og ligaen" Klarer siden ikke å presentere bedre løsninger en Trond Johansens negativisme så bør siden vurdere å legge "analysen" vekk og basere seg på det den virkelig er god på nemlig rykter og synsing.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 apr 05, 09:08
Endret: 01 apr 05, 09:09
Ja, det er skandale.
Vi må prøve å få lagt ned denne siden!!!

;)

Calle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 mar 05
Innlegg: 11

Lagt til: 01 apr 05, 09:09
Opprinnelig postet av Topscorer
I år igjen stempler Supporter.nets skribent FFK som tippeligaens dårligste lag.
Etter vårsesongen forsterket FFK laget og endte heldigvis blandt de lagene som klarte seg. Høstsesongen var formidabel. Alle forsterkningene fra i fjor er med fortsatt. Laget er ytterligere forsterket slik at troppen står bedre rustet mot skader og gule/røde kort. Andre lag i tippeligaen er vel blitt svekket ser man troppene over ett. Grunnen til min reaksjon er at igjen presenterer denne nettsiden noe defensivt og "nøttærnte holdning".Denne gangen i et lys av en "faglig analyse av laget og ligaen" Klarer siden ikke å presentere bedre løsninger en Trond Johansens negativisme så bør siden vurdere å legge "analysen" vekk og basere seg på det den virkelig er god på nemlig rykter og synsing.


Du tror ikke dette har noe med dagens dato å gjøre?:D

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 01 apr 05, 09:10
Costanza!!! Jeg begynte å fyre meg opp her og greier....

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 01 apr 05, 09:19
Til Bjørn
Finner du andre nettsider som skriver tilsvarende om laget sitt enten det er de såkalte analysene eller i forhold til andre klubbting?

Til Calle
Nei jeg er faktisk så naiv at jeg ikke tror dette har noe med 1 april å gjøre.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 apr 05, 09:21
Vel, hvis det ikke er tull noe jeg er ganske sikker på det er så blir jeg skuffa :)

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 01 apr 05, 09:25
Morsomt at noen gikk på dette :-)

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 01 apr 05, 09:28
Til Frode
Kansje det er du som har gått på i troa på at dette må være 1 aprilspøk.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 01 apr 05, 09:36
Hehehe. Satt bare og ventet og håpet på at noen skulle starte en slik tråd :)

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 01 apr 05, 09:42
Til mayadan.
Hva er det som er så morsomt med at man på forsiden av nettstedet henger ut sin egen klubb og eget lag som ligaens dårligste?

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 apr 05, 09:48
Opprinnelig postet av Topscorer
Til mayadan.
Hva er det som er så morsomt med at man på forsiden av nettstedet henger ut sin egen klubb og eget lag som ligaens dårligste?



ta en spøk:eek:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 01 apr 05, 09:51
Topscorer, vi får se hvem som har rett...

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 01 apr 05, 10:05
får for all del håpe at dette var en spøk. For jeg ble rett og slett satt helt ut av dette jeg.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 01 apr 05, 10:31
Endret: 01 apr 05, 10:31
Det var hvertfall mer troverdig aprilsspøk enn
denne

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 apr 05, 10:35
dette er nok en "artig" april spøk fra costanza og co ja... men, selvfølgeli, det KAN være realistisk men jeg tviler sterkt etter det som skjedde her med et innlegg om dette i natt engang....:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 01 apr 05, 11:54
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
dette er nok en "artig" april spøk fra costanza og co ja... men, selvfølgeli, det KAN være realistisk men jeg tviler sterkt etter det som skjedde her med et innlegg om dette i natt engang....:ffk:


Enig.
Jeg rakk bare og se overskriften på innlegget, ikke å lese det.

Syns det er en bra spøk jeg!
:ffk:

P.S.
Hadde sansen for f-b sin og, selvom den ikke er så ille troverdig da.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 01 apr 05, 12:10
Dette var den beste spøken jeg har sett så langt. Morsomt med litt humor her inne. :D:ffk:

---------------------------

La oss selge hele laget!!


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 01 apr 05, 12:14
Opprinnelig postet av Topscorer
Til mayadan.
Hva er det som er så morsomt med at man på forsiden av nettstedet henger ut sin egen klubb og eget lag som ligaens dårligste?


Tja, at enkelte reagerer slik kanskje... :)

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 01 apr 05, 12:18
Jeg vet ikke hvorfor ingen andre fra redaksjonen har kommentert dette enda, men de er vel på jobb eller sover enda . Uansett, dette er ikke en aprilspøk fra vår side. Vi hadde allerede ganske tidlig i år bestemt oss for en aprilspøk, men sett i lys av de siste dagers Kvisvik spekulasjoner fant vi aprilspøken vår litt smakløs og lite morsom.

Innlegget som nevnes i denne tråden var i bunn og grunn samme diskusjonen, og ble ødelagt sammen med resten av forumet i går natt. Heldigvis har vi backup hver midnatt så det er snakk om totalt 14-15 innlegg som gikk tapt. (Databasen ble ødelagt i forbindelse med jobbing på det nye forumet og visse personer utførte en liten kommando som han ikke burde ha utført – It wasn’t me :p)

Jeg regner med at det kommer et nytt tabelltips i kveld, som også bekrefter at dette ikke er en aprilspøk. De som allikevel tviler får bare smøre seg med tålmodighet og se når klokka trekker mot midnatt… tabelltipset blir værende, enten dere liker det eller ikke!

---------------------------

Utvikler og Medeier.


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 01 apr 05, 12:28
Opprinnelig postet av morten

Jeg regner med at det kommer et nytt tabelltips i kveld, som også bekrefter at dette ikke er en aprilspøk. De som allikevel tviler får bare smøre seg med tålmodighet og se når klokka trekker mot midnatt… tabelltipset blir værende, enten dere liker det eller ikke!


Jammen det hadde jo vært morsomt. Når hardcoreplankehaugfolka skjønner att det ikke var en spøk, men att fyren faktisk mener det. Blir sånn herlig deja-vu følelse fra i fjor. Trur du folk blir sure eller? Tror vi får mange morsomme innlegg her på forumet nå. Gøy. Vi trenger litt temperatur.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340