Husk meg
Brukernavn
Passord

Stian Johnsen på prøvespill i ålesund

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 21 mar 05, 23:56
Blir lei meg jeg. Håper ikke han går! Husker han hadde seriøst nærmere 50 målgivende i 2. div. Og husker han kom inn og prega kampen mot lyn der ja. Eller siste minutta mot brann der da? Kom inn og løp fra 3-4 bergensere og slå inn prefekte innlegg flere ganger! Ung er han også.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 22 mar 05, 00:40
Endret: 22 mar 05, 00:47
Snæbbussaristokrat 1: Tror faktisk jeg er enig med deg i dine vurderinger. Som så mange andre her på forumet har gitt uttrykk for syns også jeg det har vært herlig å følge Stians raid på venstre-kanten de siste årene.

Stian hadde jo en fantastisk kamp mot Sogndal i fjor husker jeg. Men med fare for å banne i kjærka: Er ikke Stian litt vel lett i kroppen til virkelig å slå til i tippeligaen? Sogndal var svake i fjor, og Stian er en spiller det er relativt enkelt å skubbe vekk (skulder mot skulder).

Håkan og MacDonald er gode alternativer på venstrekant (så lenge Kvisvik holder seg i Bergen :-( ). Hvis Stian forsvinner er det bare å takke og bukke for innsatsen så langt, og ønske han lykke til videre!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 mar 05, 00:58
Endret: 22 mar 05, 00:58
FFK jobber med 3 forsterkninger i øyeblikket. Den ene er fyrtårnet Hoås, som snart er klar, og de to andre er en forsvarsspiller og en midtbanespiller.

Jeg blir meget overrasket dersom ikke midtbanespilleren de jakter på er en venstreving. Dersom det er det synes jeg faktisk det er greit at de lar Stian gå til Aalesund.

I toppfotballen er det blitt sånn at noen kommer og noen går, og ofte er det slik at de som går er spillere vi alle har blitt glade i.

Dersom Stian går vil jeg bare takke for de gledene han har gitt oss og ønske ham lykke til.
:D
Stians lille vers:

I fra nord, Stian har blitt stor.
Driblekonge som er tapper,
hele stadion står og klapper,
for vår Snurre Sprett, takler som et spett.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 mar 05, 01:03
Men om klubben ikke makter å komme opp med en venstre kantspiller som er minst like god som Stian Johnsen innen overgangsvinduet stenger, har de etter min mening tabbet seg ut. For pr. i dag mener jeg ganske bestemt at Stian Johnsen er vårt beste alternativ i den posisjonen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 mar 05, 01:18
Er helt enig med deg der Costanza, klubben bør virkelig ha en god erstatter på vei inn for å forsvare salg av Stian. Hvis ikke de vurdere MacDonald til å være så god som noen av oss drømmer om da.....men da hadde han nok sluppet til litt mer i treningskamper.
Håper hvertfall ikke at de har tiltenkt Wiig den plassen, for da mener jeg Stian kan gjøre en mye bedre jobb.

Ellers er jeg veldig enig i Asgeir sitt innlegg!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 mar 05, 01:23
Opprinnelig postet av Costanza
Men om klubben ikke makter å komme opp med en venstre kantspiller som er minst like god som Stian Johnsen innen overgangsvinduet stenger, har de etter min mening tabbet seg ut. For pr. i dag mener jeg ganske bestemt at Stian Johnsen er vårt beste alternativ i den posisjonen.


Det var dette jeg prøvde og si også, med litt andre ord. Så jeg er helt enig med deg Costanza.

Men jeg synes bare det er nesten for utrolig hvis klubben både får Hoås, en venstreving og en forsvarer på plass før 1. april. :D
Og enda mere utrolig dersom de også får slanket stallen til det antallet de ønsker. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 22 mar 05, 10:06
Opprinnelig postet av Costanza
For pr. i dag mener jeg ganske bestemt at Stian Johnsen er vårt beste alternativ i den posisjonen.


Tja, slik situasjonen er i dag er nok Håkan mitt førstevalg på venstrekanten. Han har et større reportoar å spille på. Bakdelen er at han har en tendens til å søke innover mot midten. Syns likevel han vist seg bedre enn Stian i tippeligaen.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 22 mar 05, 16:19
Endret: 22 mar 05, 16:27
Slapp av folkens. Det er ikke verdens undergang at stian forsvinner. Stian kunne blitt en knakanes god innbytter, men ikke noe mer. Han har mangler i altfor mange aspekter i spillet sitt til å bli noe klart førstevalg i tippeligaen. Ja han er kjempegod en mot en mot et ustabilt forsvar, men dette er bare en liten del av det og være kantspiller. Han er for puslete, har dårlig mottak, Vinner ikke en ball i lufta og mangler så og si alt av taktiske og tekniske egenskaper defensivt.

Det laget trenger er en venstrekant som holder et like høyt nivå som Enerly gjør på motsatt. Nå har vi en tre - fire spillere som kan spille på venstrekanten, men ingen av dem er gode nok. Da må noen gå. Og denne gangen blir det kanskje Stian. Det er kanskje sånn at vi skulle heller sett andre spillere gå før han, men det må jo være noen som er interessert i den spilleren som må gå også. Pluss at han må være interessert selv. Det vil alltid være sånn at spillere kommer og spillere går, og det er ikke alltid sånn at vi kan velge ut den dårligste som må gå, og hente inn en forsterkning.

Nå får vi mest sannsynlig Øyvind Hoås. Jeg anser han som en bedre spiller enn Stian Johnsen, selvom han spiller på en annen plass. Klubben har altså valgt og forsterke laget med en lovendes spiss, på bekostning av andre deler av laget. Sånn jeg ser det er både Stian og Hoås andrevalg i sine posisjoner, så jeg tror klubben valgte en innbytterkvalitet fremfor en annen.
Og som drillo også har sagt; Hva skjer den dagen Marcus Ringberg blir skadet?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 mar 05, 17:21
Så klart spillere kommer og går i tippeligaen, det er ikke det som er poenget. Poenget er at Stian er en spillertype det er lett å like, ihvertfall for meg.

Han er en slags "underdog", en spiller som gjør lite av seg, som ikke er stort å se til (liten og ikke spesielt kraftig bygd), men som har masse å by på i hurtighet og teknikk. På sett og vis mener jeg han tilhører en litt svunnen tid, den gangen man kunne bli god uansett åssen fysikk en hadde.

Jeg tipper Stians framtid blir avgjort av den spillertypen man eventuelt får tak i fram til vinduet lukkes. Hvis det ikke blir noen venstrekant ville det være dumt av Stian å velge Aalesund, tror jeg, fordi et FFK i form, med Stian i form på venstrekanten, vil bli en skikkelig knallkombinasjon.

Personlig mener jeg Håkan er altfor svak som vingspeller til at han kan fylle Stians plass. Og kommer FFK til å finne en midtbane/ving som er like god som Stian i nettopp det å være ving? Jeg tviler sterkt! Mulig man finner en spiller som er mer anvendelig, joa, men Drillo vil jo ha spisskompetanse!!!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 22 mar 05, 18:23
Endret: 22 mar 05, 18:24
IKke glem MacDonald da :)

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 22 mar 05, 19:41
McDonald kommer ingen til å glemme så lett!
Den mannen er Drillos "kort i ermet".

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 23 mar 05, 12:52
Opprinnelig postet av palajoha
Hvis du er interessert, eller kjenner noen som er interessert i å bidra på www.fredrikstadfk.no på dugnadsbasis er det bare å ta kontakt med FFK.

Vi trenger alltid flere folk som kan bidra.


mvh
pål Johansen
Webansvarlig FFK


Javisst, bare send meg koden til siden du, så skal jeg føre inn resultatene fra kampene for deg, hehe...:D

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 mar 05, 13:49
Jeg husker veldig godt at det var mange her inne som synes MacDonald ikke var noe særlig.:rolleyes:

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 mar 05, 13:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg husker veldig godt at det var mange her inne som synes MacDonald ikke var noe særlig.:rolleyes:

Det er vel mer ønsketenkning fra din side? Det de fleste har sagt er at han ikke er god nok for startelveren, og det tror jeg fortsatt han ikke er. Med ballen i beina er han fantastisk, men han har mye å lære når det kommer til posisjonering, løp og taktiske ferdigheter.

Talentet har alltid vært ubestridt - det er det siste steget til å bli en stabil tippeligaspiller som har vært diskusjonsmommentet.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 mar 05, 15:32
Endret: 23 mar 05, 15:33
Da var det vel slutt for Stian i FFK:

Sunnmørsposten

Trist, synes jeg, at han ikke ble satsa litt mer på.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 mar 05, 15:36
Det konstaterte vi i går, Asgeir :)

Diskusjon her og til og med en artikkel på selve ffksupporter.net her

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 mar 05, 15:38
Jau, jeg så det jeg og ca 12 sek etter at jeg endra URLen, hehe.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 23 mar 05, 21:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg husker veldig godt at det var mange her inne som synes MacDonald ikke var noe særlig.:rolleyes:


Tror ikke du husker så veldig godt jeg... I alle fall ikke hvis du tenker på den debatten rundt MacDonald som gikk her for noen uker siden...

Uenigeheten rundt MacDonald gikk på hvor mye vi forventer av ham allerede i år. Det var ingen som tvila på at han var god!

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f