Husk meg
Brukernavn
Passord

Forbedringer?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 jul 03, 10:30
Det er en bug i "tabellen". Velg runde 13-15 (altså de tre siste kampene). Da står ffk oppført med to seiere og en uavgjort. Det korrekte er tre seiere. Eller er tabllen veldig bra , særlig hvis man ønsker å se på form/borte/hjemme etc. ifbm. odds.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 07 jul 03, 11:12
Det er ikke riktig at FFK har funnet alle kampene fra runde 13 til 15 da runde 13 var kampen mot Strømsgodset som endte 1-1 og runde 14 og 15 var seiere mot Moss og Oslo Øst.

Kampen mot Haugesund derimot var en hengekamp fra runde 3 så den blir ikke telt med når du velger fra-til på rundene.

Velger du fra-til på dato derimot så vil du få med alle hengekampene også.

---------------------------

Sjefskodærn


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 08 jul 03, 17:19
Beklager sjeftkodærn. Jeg tenkte kamper, men det står tydlig runder på siden din. Min feil. Veldig bra tabell app.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 09 jul 03, 10:46
Forumet er helt genialt, men jeg lurer på om det er en bug som gjør tittelen og eier på den enkelte diskusjon kan endres.

(Jeg tester det med dette innlegget)

:confused:

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 09 jul 03, 12:37
Endret: 09 jul 03, 12:37
ja.. det er en bug.. jeg har lett etter grunnen men klarer ikke å finne den :confused:

Dersom noen finner ut hvordan det skjer kan de sende [mail=morten@ffksupporter.net]meg[/mail] en mail ;) hehe

---------------------------

Utvikler og Medeier.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 11 jul 03, 13:59
Til Moderator vedr. linker: Hvorfor er det så galt at folk legger linker til interessante saker i innlegg her?

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jul 03, 17:37
Linker er en ting, men når man aldri har egne meninger, men henviser til andres, da blir det litt mye.

I tillegg er det ikke linkene vi slår det på, men at de ikke klarer å bruke linkfunksjonen. Linkene til fb.no er ALTFOR lange og "sprenger" forumet i bredden.

De fleste av dere vet ikke hvordan det har sett ut FØR vi fikset på posten.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 14 jul 03, 12:56
Mht. til de som bare poster linker så er jeg enig. Man bør kommentere en sak man linker til. Linkfunksjonen har ikke jeg sett før (som var bra), men nå har jeg heller ikke postet mye linker (om noen i det hele tatt).

Dere kan jo legge et filter som fjerner linker i teksten der ikke linkfunksjonen er brukt samt kjøre en alert når det er lagt inn linker manuelt. Holder jo med å søke etter http:// eller www. feks.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 14 jul 03, 18:06
Dere kunne kanskje ha laget en side som het "Ryktebørsen" der dere kunne ha lagt ut rykter som dere hadde fått med dere angående overganger osv. Det hadde vært gøy å fulgt med på alle ryktene , men det er kanskje vanskelig å gjennomføre...? :ffk:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 jul 03, 21:48
DeKjök: Det har vært under vurdering, og vi får se hva som skjer :)

FFK-supporter: Dette er også noe som har vært under vurdering, og vi vil i alle fall lage noen "notiser" på det nye designet. En ryktebørs og "sykestue" tar usedvanlig mye tid og da må vi ringe personer i FFK konstant hele uken.

Hvis ikke vi får til en avtale hvor de sender oss informasjonen. Vi får se.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 jul 03, 11:48
Spillerprofiler synes jeg er et must. Jeg kan godt hjelpe til med å skaffe stoffet.
(Det blir vel et kampprogram + leting på nett etter tilleggsinfo)
Der kunne det jo ha vært noen felter for å vedlikeholde gule/røde kort + noe mål/målgivende statistikk?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 17 jul 03, 12:03
Opprinnelig postet av FFK
Spillerprofiler synes jeg er et must. Jeg kan godt hjelpe til med å skaffe stoffet.
(Det blir vel et kampprogram + leting på nett etter tilleggsinfo)
Der kunne det jo ha vært noen felter for å vedlikeholde gule/røde kort + noe mål/målgivende statistikk?


Vi har vært inne på tanken flere ganger, og vi skal se hva som skjer når høstsesongen starter.. Dere kan nok vente dere en og annen godsak :)

---------------------------

Utvikler og Medeier.


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 18 jul 03, 13:49
Endret: 22 jul 03, 13:26
Enig med FFK, burde ha spillerprofiler på sida har.. En annen ting kunne kanskje vært å satt opp en oversikt over hvilke spillere som topper "poeng-børsen".. Dette skulle vel ikke være så vanskelig å få til, i og med at dere gir spillerne poeng etter hver kamp... Uansett, gleder meg til forbedringene deres! :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 18 jul 03, 14:41
Den "Trondsen prekær" spalta burde kanskje også blitt oppdatert litt oftere, eller er det litt vanskelig? Annenhver uke eller no sånt hadde jo vært fint :)

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 22 jul 03, 09:25
Når man poster et nytt innlegg kommer førstesiden på diskusjonstråden opp, selv om man var på side 8. Hadde det vært mulig å få opp siste-siden istedet?

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 22 jul 03, 12:39
Siden slik den er bygd opp nå gir nye brukere muligheten til og følge tema fra starten. LURT OG REFLEKTERE OVER ANDRES KOM. FØR SVAR.
Kipt for de som sjekker kom. stadig.

"Nattevakta"

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 22 jul 03, 12:49
Egentlig ganske enig med ingergml, forumet og oppdelingen av sidene er bset slik de er nå, sånn at man får satt seg inn i saken før man poster nye innlegg.. Er jo ikke så mye stress å trykke på siste sida for å komme til slutten av diskusjonen heller.. Jeg syns dere skal ha det slik det er nå...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 22 jul 03, 16:19
Endret: 22 jul 03, 18:30
Jeg må si at jeg er spent på den oppdaterte siden deres. Kan dere røpe datoen dere har tenkt til å legge den ut eller? :rolleyes:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 22 jul 03, 16:26
Er vel ikke snakk om noen ny side, blir vel bare "oppussing" av denne?

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 22 jul 03, 21:13
Endret: 22 jul 03, 22:25
Opprinnelig postet av Jon
Når man poster et nytt innlegg kommer førstesiden på diskusjonstråden opp, selv om man var på side 8. Hadde det vært mulig å få opp siste-siden istedet?

Ordna dette nå. Det skjedde kun når man siternte noen.

---------------------------

Sjefskodærn



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f