Husk meg
Brukernavn
Passord

Beklager Søderstjerna!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 25 jun 03, 21:59
Jeg har på dette forumet ymtet frempå at det kanskje kunne vært sunt for deg med en omgang, eller to på benken. I dag beviste du definitivt at så ikke er tilfelle. Herregud for et blikk du har for spillet, og for en utsøkt pasningsfot, og for noen deilige finter og raid. Pluss i margen i dagens kamp går også til Sørlie, kanonkamp, du er vår førstekeeper!!
Stian blir også bare bedre og bedre som venstreback, i dag temmer han nesten Stian Berget totalt, bortsett fra en gang mot slutten av kampen, når han må ut å kjøpe seg en pølse i brød og cola i kiosken)
Watson har mot trenerens tro, og dermed mot alle odds, utviklet seg til å bli en spiller som fint kan gå inn og markere seg gjennom en hel kamp, i 1.divisjon, hærlig å se at han jobber hjemmover, det er vel den største forandringen fra i fjor.
Vebjørn Hagen har en stor dag i midtforsvaret (at han er 1.67 høy, og Sundgot og powell er 1.90 kan han ingenting for), la oss håpe at dette gir han den nødvendige selvtillit, når han evt. blir flyttet ut på backplass igjen. Helland er stort sett konge i midtforsvaret.
Ringberg jobber og sliter på topp på tross av hard medfart og dommer med gule øyne.
Risholt er god som bare den, men får et kjempeminus for at han bare står å ser på klareringen som Røn er litt uheldig med, der kunne du reddet uavgjort Risholt.
Vi er avhengig av at en av de to alternativene på spissplass nr 2, begynner å lykkes. LP er ikke heldig med førstetouch eller avslutninger, mangler nok selvtillit.Welton virker totalt uinspirert, og uten hjerte for klubben.
Fugla, Kanaris, Tom Lund, Ivar Hoff, Thoresen, Erlandsen, Sundgot, Kippe, Halle osv, vi hadde dem på hæla, bare så forbanna synd at fru fortuna var fra LSK denne kvelden, , Lillestrøm fortjente det ikke, vi hadde fortjent bedre, men Cup er Cup og stafett er stafett er stafett.
:ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Macka fra start!


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 25 jun 03, 23:52
Jeg vil være med å beklage litt jeg også Håkan...
Jeg har ved et par anledninger vært litt for hard og kalt deg flopp osv, men jeg trekker det tilbake etter kampen mot Lillestrøm.
Spiller du slik i alle kampene fremover, så hadde det vært deilig!

---------------------------

Mvh

Diego


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 jun 03, 02:25
Jeg må også henge meg på her! men np må du fortsette slik, håkan!! i dag jobbet han bra hjemover også, og det er et stort pluss..

jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å få gitt nokros til sørlie... nå håper jeg eggen skjønner at han er soleklart førstevalg!!!!!!!!!!

vebjørn spiller igjen en stor kamp som stopper.. ser jo ut som han har spilt stopper i tippeligaen hele sitt liv!!

watson imponerer kraftig i dag igjen.. men jeg synes han er for ustabil fra kamp til kamp til å få noen fast plass på laget - ennå...

håpløst det risholt drev med på slutten.. tydelig at han har mye å jobbe med seg selv mentalt og innstilling.. med en gang det går litt i mot, slutter han å jobbe... eller så var han veldig sliten??????

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340