Husk meg
Brukernavn
Passord

Julevitser!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 25 des 04, 17:30
Huffameien, slik strid i julegleden... Jeg synes faktisk vitsene var bra jeg. Og ærlig talt. Litt hetsing hører vel hjemme her og, slik som på fotballbanen. Er sånn edt skal være det. Litt må man jo tåle da. Er ikke vi hardbarke FFKere kanskje? Er ikke Plankehaugen norges beste supporterklubb? Det skulle man ikke tro når man ser all sutringa her einne. Vær glade nå, det er jul!

Jeg fikk en vits her om dagen på telefonen:

Hva er toppen av sløseri?
Jo det er når en bil med tre mossinger kjører en bil utenfor et stup. Når det var plass til FEM!

Som et lite plaster på såret for de som fikk noen arr i sjela etter hjælmen sine så altfor sårende vitser. Hehe

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff


Brian_Lover

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 des 04
Innlegg: 10

Lagt til: 25 des 04, 22:19
Syns det var ganske kule vitser jeg da forselv om en mosse supporter har skrevet de inn her.. Må få være her han og... :ffk:

---------------------------

FFk for alltid i mitt hjerte!! FFK og Liverpool er best i hele verden... Brian er best!!!


risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 26 des 04, 13:48
denne blir vel mere riktig????: Hver morgen før frokost står Bin Laden foran det magiske speilet sitt og spør: "Speil, speil på veggen der, hvem er det største rasshølet i verden her?"
Og hver morgen svarer speilet: "Du er det største rasshølet Osama". Osama blir alltid i strålende humør av dette og blid og fornøyd går han og spiser frokost.
Ikke en dag går forbi uten at Osama spør speilet, og svaret er alltid det samme. Osama Bin Laden er og blir det største rasshølet.
Så en dag kommer Osama ned til frokost med en sur mine i ansiktet, og han er tydelig forbannet. En av hans elleve koner våger å spørre:"Hva er galt Osama?"
Osama svarer: "Hvem f a e n er Hjælmen?"

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 26 des 04, 15:59
Huff, la nå stakkars Hjælmen være i fred da. Det er jo ikke hans feil at han holder med Moss. Håper jeg... hehe Stå på du Hjælmen! Bare synd vi ikke får sunget Moss ut av stadion med det første... Da sku du fått sett hva FOTBALL og supportere er. Jaja, breddefotball vetn jo hva er da. ;)

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 27 des 04, 08:01
Se hva fotball er... Hmmm... Det er det faktisk jeg som kan si, hvis en ser på statistikk døm siste kampene:cool:
Apropo den MFK vitsen... Vi er som oftest bara 3 i bilen, for ingen fler gidder å være med! Så så urealistisk er ikke vitsen din:rolleyes:

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 27 des 04, 09:25
Synes du er en artig fyr jeg Hjælmen... Bare fortsett, litt vennskapelig rivalisering mellom oss bør det være...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 des 04, 10:12
Opprinnelig postet av Hjælmen
Se hva fotball er... Hmmm... Det er det faktisk jeg som kan si, hvis en ser på statistikk døm siste kampene:cool:
Apropo den MFK vitsen... Vi er som oftest bara 3 i bilen, for ingen fler gidder å være med! Så så urealistisk er ikke vitsen din:rolleyes:


Ha ha . fint med litt selvkritik. det var faktisk først som slo meg også, kan ikke få mer enn 3 som er interesert i Moss da.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 27 des 04, 13:57
Vi er da fler enn 3 i bussen(e)!
Men jeg har vært på samtlige bortekamper døm 2 siste åra og da er vi aldri mer enn 3 i den bilen og vi har heldigvis ikke kjørt utafor et stup!!

Men sånn sportslig sett er Moss på bunn av stupet...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 27 des 04, 14:17
Opprinnelig postet av Hjælmen
Men sånn sportslig sett er Moss på bunn av stupet...


Nå ja, vet ikke det, men at det har rast fort siste året er det liten tvil om...Kunne jo vært værre...

Forøvrig skal det ikke sååå mye til å fylle 2 minibusser... eller kombibiler om du vil...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 27 des 04, 15:07
Endret: 27 des 04, 15:08
At noen kan la seg provosere av vitsene til Hjælmen gjør meg så vanvittig flau.. Enkelte er bare enkle...

Bra vitser Hjælmen, jeg lo virkelig godt av dem. (men det er vel flere enn meg som har hørt de samme vitsene i VIF-LSK versjon tidligere...)

---------------------------

Stinger

-Supporter i alle vindretninger


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 28 des 04, 16:26
Eneste måten du kan få mer enn tre mossinger i en og samme bil er hvis man sier at man skal flytte. Det er hva jeg har hørt da... ;)

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 28 des 04, 17:22
hehe. Abby er i slaget for tida ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 des 04, 11:53
hjælmen du hørte vel historien om bilder fra Mossekampen i fjor høst da vi tapte 1:0. Jeg viste bilder på BBB forumet og første folk spurte var om vi hadde SARS sykdom i Norge. :D

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 29 des 04, 15:03
Som en vis mann sa det tidligere i tråden:
Enkelte er enkle.
Godt nytt år.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 03 jan 05, 23:37
Opprinnelig postet av Stinger
At noen kan la seg provosere av vitsene til Hjælmen gjør meg så vanvittig flau.. Enkelte er bare enkle...

Bra vitser Hjælmen, jeg lo virkelig godt av dem. (men det er vel flere enn meg som har hørt de samme vitsene i VIF-LSK versjon tidligere...)


Ja, det har du nok! Er ikke "opphavsmann" på de vitsene! Bare her på sidene:rolleyes:

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 03 jan 05, 23:40
Opprinnelig postet av Klokan
hjælmen du hørte vel historien om bilder fra Mossekampen i fjor høst da vi tapte 1:0. Jeg viste bilder på BBB forumet og første folk spurte var om vi hadde SARS sykdom i Norge. :D


Var SARS i klokkesvingen ja!! Var en eller annen som la igjen 2 uåpna esker med Wonderbaum, så det lukter godt i bilane i Moss!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340