Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Helland på vei til 1. divisjon

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 nov 04, 22:22
Nei,det er han ikke

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 nov 04, 00:21
Glem ikke at vi også¨har Christian Petersen som spillte bedre og bedre inntil han ble avløst av Bora og Raio.

Dersom vi også skal forsterke midtbanen ytterligere, så synes jeg FFK bør slippe både Helland og Søderstjerna nå som vi kan få penger for dem.

Jeg mener fortsatt vi trenger en allround forsvarer, (f.eks. Vidar Martinsen) en venstreving (f.eks. Kvisvik) og en stor rask hodesterk spiss. (f.eks. Clayton Zane/Tore A. Flo)

Noen mener nok at vi nå har nok av spisser. Men se f.eks. på Brann, de har 5 spisser, som kjemper om 2 plasser, så vi bør nok ha 4.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kieko

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 nov 04
Innlegg: 6

Lagt til: 25 nov 04, 01:52
Der støtter jeg Snæbbussaristokrat 1 100 %, men bare kun om flo spiller tiden ut med FFK....

---------------------------

FFK patriot


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 25 nov 04, 09:11
Det er tvilsomt om en nyopprykket 1.div klubb kan betale allverden for Helland. Det har vel ikke kommet noe tilbud på Søderstjerna fra Bois heller.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 nov 04, 13:34
Kan vi få 500000 for Helland så er jeg fornøyd.:)

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 nov 04, 14:25
Vel, si meg når FFK sist fikk betalt for en spiller? Må vel helt tilbake til Tore P. ??
Det er vel forsåvidt ikke så rart i og med at de som har forlatt FFK kun har reist ettersom de ikke har fått plass i stallen. Men allikevel litt forunderlig.... Når det gjelder Helland til LøvHam så står det i dagens BA at LøvHam forventer at de ikke får han til sesongstart, det er jo mulig de forventer å få han gratis når det bare er et halvt år igjen av kontrakten. NEI, sier jeg på tide å få litt inntekter på spillersalg også, ikke bare gi bort!!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340