Husk meg
Brukernavn
Passord

Håkan blir

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 26 okt 04, 16:44
Link


Personlig synes jeg dette er bra. Jeg er en av dem som fortsatt trur Håkan har til gode å vise det han kan. Håper bare for guds skyld at han får en bra sesongoppladning og slår til slik han gjorde i allsvenskan til året.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 okt 04, 16:47
Endret: 26 okt 04, 16:50
den artikelen der er den dårligste jeg har lest på lenge....sier ikke noe om tittelen..
Personlig mener jeg han ikke har noe å gjøre i ffk,de to sesongene han har vært her,har han ikke bevisst en dritt...Bare sagt at han ska blir bedre osv osv..alttid et eller annet å skylde på...Tror faktumet er at han ikke er bedre enn det han har visst

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 26 okt 04, 16:49
Artikkelen blir nok oppdatert etterhvert. Pleier jo å være slik på f-b.no

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 26 okt 04, 16:49
Syns det er bra jeg og!

Tror han blir bra når han blir helt skadefri!

Men håper fortsatt at FFK skaffer en ny venstreving uavhengig av dette....

Noen som vet noe mere om Stian?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 okt 04, 17:15
Han har jo 1 år igjen av kontrakta, så det er ikke bare å sende han på dør heller.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 26 okt 04, 17:42
Endret: 26 okt 04, 17:43
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han har jo 1 år igjen av kontrakta, så det er ikke bare å sende han på dør heller.

Helt riktig, selv om flere har trodd det over en lang periode nå. Söderstjerna har så absolutt ikke innfridd i år, men jeg håper i det minste at han har potensiale til å bli en publikumsyndling. Kanskje en god treningsvinter er akkurat det han trenger? Spørsmålet er om vi har råd til å la ham sitte på benken...

Tror nok uansett FFK henter inn en ny venstre ving. At Håkan blir i FFK er ingen bombe, og uttalelsene til Eggen er nok basert på de som har kontrakt ut 2005 eller lenger.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 okt 04, 17:54
Håpløs artikkel av FB.

Det er ganske åpenbart at de har hentet dette ut i fra intervjuet med Håkan på Radio Fredrikstad direkte kl 1615 i ettermiddag. Der sa Håkan at han trives i byen og i FFK og at han hadde ett år igjen av kontrakten. Det er en utrolig drastisk konklusjon å kline opp den overskriften som FB gjør her. Veldig unyansert, for det kan fremdeles skje mye her.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 okt 04, 17:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han har jo 1 år igjen av kontrakta, så det er ikke bare å sende han på dør heller.



Vel,bedre å prøve å selge han nå å få litt penger igjen for han..enn å vente et år og ikke få noe

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 26 okt 04, 18:56
God nyhet! Ifølge de som har vært tilstede ved kampanalysene har han vært involvert i veldig mange av målene som har vært scoret i år.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 26 okt 04, 19:17
Dette synes jeg var en sikkelig gladnyhet. Jeg vet hva den gutten har inne og håper han går en skadefri tid i møte.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 okt 04, 19:18
Poenget er at dette ikke er noen nyhet. Det er bare FB som bruker fri fantasi når de lager en overskrift.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 okt 04, 19:51
Opprinnelig postet av A9
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han har jo 1 år igjen av kontrakta, så det er ikke bare å sende han på dør heller.



Vel,bedre å prøve å selge han nå å få litt penger igjen for han..enn å vente et år og ikke få noe



Dummeste jeg har hørt!!!! Hvor mye har FFK betalt for han da???? 0

Håkan trenger en knall vinter med trening, uten skader, så er jeg sikker på at vi får se en helt annen Søderstjerna i 2005:ffk:

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 okt 04, 20:18
Nå ser det for øvrig ut til at FB har innsett tabben ved å legge ut nyheten som bombastisk slo fast at Håkan blir i FFK... Linken fungerer fremdeles, men nyheten er tatt bort fra forsiden og FFK-siden på f-b.no.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 26 okt 04, 20:22
Håper av hele mitt hjerte at den artikkelen er tatt ut av lufta og ikke har hold i virkeligheten. Skal Håkan bli i klubben kan det ikke være for noe annet enn å spille på b-laget, og det blir for dumt med en b-lagsspiller med en slik lønn som det påstås at Håkan har. Nei, for Guds skyld prøv nå å få solgt denne spilleren fort som svint. Han er ikke bra nok, selv om han får en treningsvinter uten skader vil han ikke bli bra nok for oss. Det holder ikke å si at han var god for tre år siden i Sverige lenger. Der er det dårligere nivå, og vi skal kjempe i toppen neste år. Da har Håkan ingenting i FFK å gjøre.

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 26 okt 04, 20:23
Jeg tror det er like stor (eller større)mulighet for å se Raymond Kvisvik med FFK vimpel på drakta neste år som Håkan Söderstjerna i samme drakt.
(.... har tatt feil før jeg, men det er veldig lenge siden).

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


l.g.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 11

Lagt til: 26 okt 04, 20:28
Det var jammen godt, for jeg tilhører dem som ikke tror at det vil begynne å snø oppover.... Skader er dessverre en del av gamet, og Håkan er blandt dem som har fått erfare d! MEN; i snart to sesonger har det vært noe galt, og d har ikke hjulpet oss mye mtp. hvilken lirarere han skulle være, og til hvilken pris... Nei, noen vinner vi, andre taper vi, Håkan er dessverre i blandt dem!

Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 26 okt 04, 20:36
H. Söderstjerna har vel gjort er grei jobb i FFK, men ikke noe mer enn det. Jeg tilhørte dem som hadde tro på spilleren, spesielt med tanke på hans egne utalelser om at han var for god for 1.div. og at bare FFK rykket opp i TL skulle han vise sitt potensiale. Jeg har dessverre blitt skuffa. Oppkjøringen til årets sesong var alt annet enn god for Håkan, men jeg tror faktisk han undervurderte nivået i norsk fotball.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 okt 04, 21:00
Håkan har nå over to år bevisst at han ikke er verd prisen..... Det holder nå. Jeg har også hørt at kontrakten kan brytes av begge parter etter denne sesongen. Håper absolutt FFK har muligheten til å gjøre det, og at dem gjør det..... Pr dags dato er han tredje valg som venstre kantspiller. Han har stort sett trent og spilt kamper siden Mars, så det skade greiene kjøper jeg ikke.....

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 okt 04, 21:00
Jeg var faktisk å så Landskrona Bois for 3 år siden mot Malmø. Da storspilte Håkan, og var banens desidert beste spiller.

Jeg må være ærlig å innrømme at jeg har ikke sett noe i nærheten av det samme som jeg så dengang, men så har han vært mye skadet.

Og til dere som sier at nivået i Sverige er dårligere enn i Norge, kan ikke følge mye med. Jeg tror vårt kjære Fredrikstad skulle slitt betraktelig mer mot Malmø, Halmstad, Hammarby, IFK Gøteborg, Djurgården enn mot Brann, Lyn, Odd, Ham-Kam, VIF og RBK.

Men så er jo kona Svensk - så jeg er kanskje innhabil :ffk:

l.g.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 11

Lagt til: 26 okt 04, 21:06
Akkurat Oleberg, du så han for tre år siden, det er akkurat det som er saken!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340