Husk meg
Brukernavn
Passord

Brian West

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 21 okt 04, 08:41
Hei Oleberg & Tgfka.
Her er vi enige Marcus er topp, spådde det samme som deg Oleberg, 10 mål på Marcus.
Skulle ønske at vi kunne få lov til å se Marcus som ren spiss, der er han best.
Påny trenger :ffk: en bedre midtbane, pr idag er den ikke god nok.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 okt 04, 09:36
Vil også minne om at Marcus i Vi Menn før sesongen på spørsmål om antall mål, svarte at han ville være fornøyd med 8! mål i år, pga nivåforskjellen. Målet nådd med andre ord... :)

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 22 okt 04, 10:59
Opprinnelig postet av Asgeir

Söderstjärna kan vel ikke fortsette med dagens lønning/prestasjon, men for alt jeg vet vil han ikke bli "varmt hvetebrød" etter sesongen, så det kan kanskje bety at han spiller for FFK for en annen lønn eventuelt.


Nå må dere slutte å mase om lønna til Håkan. Han er ikke den best betalte spillern i klubben, og han har ikke 80.000,- per mnd. Jeg prata litt med en sentral person i klubben etter kampen på søndag, og han ristet på hode over de beløp som ryktene nevner.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 22 okt 04, 11:49
Endret: 22 okt 04, 11:50
Hadde vært prerfekt med Aleksander og Per Morten som 1. og 2. keepere til året. De er jo ganske jevne og kan gi hverandre god kamp om plassen samtidig som de begge er unge!! Ingen tvil om at Brian må taes vare på, etter min mening er han og Piroja de viktigste spillerne vi har - og hadde Brian vært norsk hadde han vært i Hareides tropp, helt klart.Og en ting til; vi kan ikke la Stian forsvinne, se på innhoppa mot Lyn og Brann - han MÅ bli.

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340