Husk meg
Brukernavn
Passord

Rino Hansen står kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jun 03, 09:08
Steinar Sørlie er blitt vraket til kampen mot Strømsgodset

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 21 jun 03, 09:37
Og dette har du fra hvor? Synes Rino var bra mot Hønefoss jeg, så det gjør meg egentlig ikke noe selv om Sørlie også er veldig god. Trodde egentlig han hadde blitt førstekeeper jeg nå, men Eggen har vel to jevngode keepere som han sier.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 jun 03, 11:48
Rino Hansen var god mot Hønefoss. Gode inngripener i feltet, og en solid redning på 100%-sjansen til Hønefoss.

Et lite minus må være situasjonen som det ble mål ut av, selv om ballen satt helt nede ved stolperoten.

Vi er heldige som har to såpass gode keepere!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 21 jun 03, 11:54
Heldige, ja visst. Kan ikke skjønne de som mener det er en ulempe for en klubb å ikke ha et klart førstevalg på keeperplass. Synes det bare er positivt med to så gode keepere jeg. Så lenge vi vinner så er det det samme for meg hvem som spiller...

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 21 jun 03, 12:34
Enig med deg Pk. Det er helt klart sunt å ha konkurranse om plassene, foutsatt at ikke en av dem gir opp.
Det må være mye mer motiverende å trene om en vet at det er sjans for å spille seg inn på laget igjen.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jun 03, 12:54
Det er vanskelig å si. Selvsagt er det motiverende for en keeper å vite at han har store sjanser for å stå neste kamp dersom han gjør ting bra. Men samtidig kan det føre til usikkerhet både hos han og resten av laget. Spesielt tror jeg ikke en slik situasjon er like god for forsvaret; som forsvarsspiller selv vet jeg godt at det føles best dersom man har en fast keeper bak seg som man kjenner godt, og ikke bytter frem og tilbake. Det er en vanskelig grensegang, men hittil har det jo fungert i FFK.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 21 jun 03, 13:33
Der har du et godt poeng Costanza. Sørlie dirigerer jo forsvaret og gir mer beskjeder til forsvaret enn Rino. Men på den annen side så vet vel forsvaret selv hva de bør gjøre...?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jun 03, 13:36
Knut Torbjørn Eggen brukte jo foran Ørn Horten-kampen som argument om hvorfor Sørlie fikk stå (etter at Rino til da hadde gjort det best) at Sørlie var bedre til å dirigere forsvaret og gi beskjeder enn Rino, noe som var viktig ettersom Trondsen ikke kunne spille. Nå er situasjonen også slik at Trondsen ikke kan spille, så hvorfor gjør Eggen stikk motsatt nå? Det eneste logiske svaret jeg kan komme på er at Sørlie ikke er 100% kampklar, men det har jeg jo hørt at han er....

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 jun 03, 22:39
Jeg tror Sørlie står.. som dere sier her er han god til å dirigere der bak, og i tillegg mener jeg han har vært bedre enn rino i år... rino burde helt klart tatt målet til hønefoss, en skikkelig lompe fra 20-25 meter...

Ellers er jeg enig med Costanza som sier at det er viktig for en keeper å føle seg trygg på plassen sin, altså burde vi hatt et klart førstevalg på keeperplassen.. det er ikke for ingenting at alle storlag ute i europa har et klart førstevalg mellom stengene...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340