Husk meg
Brukernavn
Passord

Enda et forslag på heia rop

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 okt 04, 03:05
det er nok beverne i stjernehallem har rekorden, hele 3 periode, uten stopp, fy f... så slitsomt, men dæven så gøy:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 13 okt 04, 03:14
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
det er nok beverne i stjernehallem har rekorden, hele 3 periode, uten stopp, fy f... så slitsomt, men dæven så gøy:ffk:



Det var konge det!!! :D

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 okt 04, 10:03
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
det er nok beverne i stjernehallem har rekorden, hele 3 periode, uten stopp, fy f... så slitsomt, men dæven så gøy:ffk:


Det er derfor jeg maser om å få en av di nye sangene i gang i 5-10 minutter.
Vi kjører vanlig og så etter 2-3 ganger tar vi enda sterkere... Er sikker på at hele stadion tar med oss etterhvert. Men vi må få først hele PH felte om å stå på i 5-10 minutter da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 okt 04, 10:04
Spør Lars hvordan funket det i Borås forresten og vi er flere en det var av BBB i borås .
Det der BBB er forkortelse for Bad Blue Boys vel å vite ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 13 okt 04, 10:15
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av En Annen Planke

Forøvrig noen som fortsatt husker når og hvor rekorden for hvor lenge "røde og hvite er de beste" er sunget ble satt?


Mener å huske at beverne sang "røde og vite er de beste" i hele tredje periode for noen år sida i stjernehallen. Vet ikke om det var den samme sangen, men tror faktisk det var det, bortsett fra at de hadde noe annet enn "heia heia Fredrikstad" Enten så er dette noe jeg har drømt, eller så var det beverne som begynte med denne sangen?


Det var vi som hadde sangen og det var vi i beavers som fikk sangen i gang på stadion!!!!

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 13 okt 04, 23:58
Meg mulig. Jeg tenkte allikevel på Halden-kampen. Det var da IKKE den gangen bussturen ble avlyst fordi hele Plankehaugen spilte sandvolleyball på foten i stedet:D

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340