Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørnar har skrevet under for Sparta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 04 okt 04, 08:50
Les SA i dag.

Det står ikke hvor lang kontrakten er, men han er sikker på at Sparta nå blir Østfolds nest beste lag.

Da er det bare å takke Bjørnar for flott innsats i FFK og lykke til videre!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 04 okt 04, 08:55
Det er snakk om 3 år vistnok.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 okt 04, 09:01
Forstår Bjørnar, han har vært en viktig spiller for oss de siste åra men har sluppet til lite i år og det er nok fornuftig å velge et lag han får spille,selv om jeg gjerne ville at han skulle blitt ihvertfall en sesong til.

Lykke til videre Bjørnar!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 okt 04, 09:03
Her er linken:
SA

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 04 okt 04, 10:00
Takk Bjørnar for flott innsats.
Synes dette er beklagelig.
Mener helt , dønn ærlig at Bjørnar i det siste ikke har blitt behandla skvært av KTE. Bortsett fra VIF kampen, har gutten levert varene. Mer enn det kan sies om enkelte andre som KTE har holdt sine hender rundt.
Derfor etter min mening ei ny ripe i lakken.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 04 okt 04, 10:13
Til Antidrillo
Bjørnar var jo heller ikke ifjor noe fast førstevalg. Etter forsterkningene for denne sesongen på midtbanen er det vel ikke rart at han får lite spilletid?

Jeg benytter forøvrig anledningen til å ønske Bjørnar lykke til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 04 okt 04, 11:11
Hadde det ikke vært for bildet hadde jeg trodd dette var en særdeles dårlig spøk av SA, men pokker heller... Jeg gråter inni meg...

Men lykke til Bjørnar, det skal du ha, mer oppoffrende spiller skal du lete lenge etter...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 04 okt 04, 11:27
Utrolig synd for klubben å miste Bjørnar, men han vet nok selv hva som er best for han.

Lykke til Bjørnar!!!!

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04
Innlegg: 130

Lagt til: 04 okt 04, 12:05
Tusen takk for flott innsats, Bjørnar!

Ille synd ....


Lykke til Bjørnar!!!

---------------------------

En for Alle og Alle for En!


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 04 okt 04, 12:29
lykke til videre bjørnar.
håper du vil trives i sparta fotball

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 04 okt 04, 13:14
Synd for FFK, oss supportere og for Bjørnar selv. Syns han burde ha vært med videre som en viktig brikke i FFK-laget. Alle lag trenger en type som Bjørnar, allsidig, oppofrende, blid og ikke minst mer enn god nok for tippeligaen.

Ønsker ham lykke til med Sparta og vet han vil gjøre det like bra der som det han har gjort det i FFK.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 04 okt 04, 13:21
Er kanskje litt urovekkende at den ene av to spillere fra Fredrikstad distriktet forlater klubben. Kan jo ikke akkurat bebreide Bjørnar for at han ikke ble i klubben for å holde "kvoten" oppe. Tidligere i høst da temaet om at han kanskje skulle forlate oss var oppe, var det de som hevdet at han burde gå til f.eks Østsiden. Etter å ha sett FFK2-ØIL på stadion kan jeg ikke se at det skulle gi Bjørnar noe karriereløft.
Det som er det urovekkende er vel hvorfor det ikke er flere fra Fredrikstad, Glommaregionen eller Østfold på laget. Fakta er faktisk at Finnmark har produsert flere landslagsspillere og tippeligaspillere de siste årene enn Østfold. Det til tross for at Finnmark har langt færre innbyggere, ingen fotballtradisjoner, ingen toppserielag, ligger nesten i arktis og er i innlandet stort sett befolket av kortvokste hjulbeinte fyrer med kort lunte(dårlige i hodespill, lette å slå tunnel på, og pådrar seg mange kort).
Hva skjer med den lokale rekrutteringen? Hvordan ser det ut på aldersbestemte landslag idag? Hvor lang tid tar det før dette endrer seg?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 04 okt 04, 13:29
Juniorsatsinga i FFK VIL bære frukt!

Ellers ønsker jeg også å takke Bjørnar for de siste åra. Det har vært mye morro!! Lykke til videre!!!

---------------------------

Stadion på FMV!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 04 okt 04, 14:07
Endret: 04 okt 04, 14:08
FFK har steget så raskt i systemet at det ikke har vært tid til å ta med seg lokale spillere i nevneverdig grad. Det jobbes godt i junioravdelingen og det vil helt sikkert bære frukter på sikt. Målet bør være å få en til to egenproduserte spillere inn i A-stallen hvert år. Men det er som Eggen sier. Det er et utrolig langt sprang fra junior til tippeliga, så FFK må ta tiden til hjelp.

Når det gjelder Bjørnar og Sparta så synes jeg det er en litt merkelig avgjørelse. Må da være mye artigere å være med i tippeligaen selv om det bare er som innbytter og spille for 10000 mennesker enn å spille for en 2-300. Synes han burde vært i FFK i hvert fall et år til, men Bjørnar er en reflektert ung mann så jeg regner med at han har tenkt godt igjennom det, så da gjenstår det bare å ønske han lykke til.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 okt 04, 15:48
Endret: 04 okt 04, 15:51
Det er som han sier selv, at det er fotballspiller han er, og han ønsker dermed å spille fotball og ikke sitte på benken mesteparten av tiden.

Rent sportslig tror jeg ikke det blir noe stort savn for oss. Bjørnar er nok ikke god nok til å bli en god Tippeligaspiller. Tror ikke han hadde spilt fast på noen andre TL-lag heller. 1. divisjon er nok det nivået han ligger på.

Men det at han er en lokal spiller med hjerte for klubben, som alltid gir 100%, og er en "god" gutt som alle liker, gjør at han vil bli savna.

Jeg stiller forøvrig spørsmålstegn om hvorfor for eksempel Tero Koskela har fått mer spilletid enn Bjørnar. Kosso er ikke bedre enn Bjørnar etter min mening.

Ellers må jeg si at jeg regelrett ble kvalm når jeg så ansiktet og kroppen til Bjørnar var ikledd den blå drakta i avisa. Dette er ikke deg Bjørnar, tenkte jeg!

Men uansett så ønsker jeg å takke Bjørnar for mange minnerike opplevelser, og ønske han lykke til i Sparta. Noe av det jeg husker best av Bjørnar var når han senka Kvik Halden i opprykkskampen fra 2.div foran 7013 tilskuere. Året etter scorte han 2 mål mot Oslo Øst i den avgjørende kampen om opprykk fra 1.div, foran over 9000 tilskuere. En mann for de store anledninger!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340