Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen mot Hønefoss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 19 jun 03, 11:47
Alt i alt bør vil vel si oss fornøyd med uavgjort selv om det er surt å slippe inn et mål på slutten.

Hvorfor sto Rino i mål etter de fine kampene Steinar har hatt??? Rino sto bra han, men ser ikke poenget så lenge Steinar står som han gjør.

Er skaden til Risholt alvorlig?

Eller synes jeg Hagen igjen gjør en god match. Synes han begyner å vise seg fram. Ellers vil jeg trekke fram Watson som jobber utrolig godt! Stå på videre Watson!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 03, 12:34
Rino Hansen stod i mål fordi Steinar Sørlie pådro seg en liten skade på trening dagen i forveien.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 12:39
Skaden til Risholt er ikke så alvorlig, han ville gjerne ha spilt resten av kampen... Han kommer til å starte mot Godset, dersom alt går som normalt på treninger framover...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jun 03, 17:40
Risholt ville ikke bli byttet ut, og Bjørnar sa etterpå at han var fryktelig misfornøyd med at han ble bytta ut og ikke får noe til å stemme om dagen... Kom igjen, Roger!!! vi vil se den gode gamle Risholt tilbake i toppform snart!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 03, 18:34
Roger kan vel lite for at han hadde vondt i låret; han forsøkte seg på oppvarmingen og valgte å spille. Han bad riktignok ikke å bli byttet ut, men Eggen så vel at det ikke var den vanlige Roger og at det må ha hemmet han. At Roger egentlig ville fortsette får heller sies å være et bevis på hans stå-på-vilje.

Nå hadde riktignok Roger Risholt en liten formnedtur på omtrent samme tid som dette i fjor, men jeg har sterk tro på at han er sterkt tilbake allerede på søndag!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 19 jun 03, 19:23
Syns Watson var FFK`s beste, Hagen var jo stor som stopper. Jævlig synd at vi slipper en et mål på slutten, men det var jo fortjent egentlig.:o

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 19 jun 03, 21:13
At risholt har temperament er det lite tvil om.
Er min desiderte favoritt i dagens stall og vil garantert stå frem som den ypperlige spiller han er..Satser på at det skjer alt til søndag..:ffk:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340