Husk meg
Brukernavn
Passord

Söderstjerna

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 13 sep 04, 23:59
Sakset fra "Kiropraktorklinikken" :

Det har vært en veldig frustrerende tid for meg. Etter skaden jeg pådro meg ved juletider der jeg fikk delvis avrevet en lårmuskel, så har jeg ikke klart å prestere maksimalt. Styrken i låret har vært borte, og jeg har merket at hurtigheten som har vært min force, ikke har vært der. Fredrikstad har et utrolig publikum, og jeg har villet så gjerne vise meg frem fra min beste side, sier Håkan Sõderstjãrna som har følt at han har skuffet det entusiastiske hjemmepublikummet så langt.
-De siste to ukers behandling har gjort underverker for meg. Nå begynner jeg å få tilbake kraften i låret. Jeg merker at jeg har blitt mye raskere allerede, fortsetter han.
Kiropraktor ØysteinOgre kan fortelle at det oppsto en ubalanse i rygg, og bekkenmuskulatur som resulterte i nedsattt kraft i Håkans lår. En slik tilstand opptrer ofte i etterkant av en langvarig skade, sier Ogre som mener at Håkan vil kunne presetere max. i løpet av kort tid.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 sep 04, 00:23
Synes Søderstjerna virket veldig mye bedre på trening i sommer og i de første kampene etter ferien.
I de siste par kampene har han igjen falt tilbake til der han var før sommerferien.
Håper og tror at Ogre har rett, det hadde vært kjempebra å få Søder i kanonform igjen, slik han var det siste året han spilte i Sverige. Ikke minst hadde det vært hyggelig for Søder og veldig fortjent.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 14 sep 04, 08:35
Enig!
Liker Søder godt jeg, og siden han er FFKspiller, gjør det heller ikke noe om han kunne se å komme seg iform!
:D:D:D


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340