Husk meg
Brukernavn
Passord

Bare 12 Busser

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 aug 04, 09:11
Jeg sier TIDEN bussene reiser på er en oversak over at plankehauen ikke for oppleve så mange busser. hadde dem ennå prøvd senere tidspunkt :ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 06 aug 04, 09:29
Helt enig. Nesten alle jeg har snakket med har vært negative til den tidlige avgangen.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 06 aug 04, 09:46
Bare 12 busser ? Betyr det at jeg som sitter i buss 14 må gå ?

Enig med at en del busser burde gått mye senere innover, kunne hatt en egen konvoi som gikk klokken 15-15.30 eller noe slikt. Er nok veldig mange som hadde blitt med dem i stedet for tidlig på morgenen.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 06 aug 04, 10:09
Vi kjører egen konvoi med 4 biler innover kl. 15.00. Da rekker vi en tur på stranda før avreise. Blir det fint vær så blir det for lang tid i Oslo med Plankehaugen sitt opplegg.
Er det noen som vet hvor mange billetter som er solgt hos Aristokraten?

---------------------------






bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 aug 04, 10:40
All ære til Berg og gutta for å fikse billige busser til oss, men å drømme om 50 busser når alle går tidlig blir litt rart.

Tror vi skal være veldig fornøyd om det blir rundt 20. Vi kjører ihvertfall selv...

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 06 aug 04, 10:48
Å gå inne i Oslo så mange timer på en søndag i varmen forstår jeg godt at ikke så mange gidder.


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 06 aug 04, 10:53
Trur man går glipp av mange hundre kanskje tusen stk på å sette opp alle bussene så tidlig. Det er ikke alle som lever ett supporterliv selvom om de støtter laget. Å gå rundt i Oslo på en Søndag i så mange timer er gørr kjedelig eller veldig dyrt. Får bare håpe at de tar i bruk bilen. Men med sommertrafikk så er det nok mange som blir hjemme. Synd!

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 aug 04, 12:54
Jeg er planke medlem og reagere litt på at øl drikking skal være ett tema for at bussene skal gå så tidlig inn til byen, men all ære for at dem setter opp busser. tenk om dem bare kunne laget en Avstemning på tids punkt medlemer selv kunne ønsket også tatt det tidspunkte som hadde vunnet. :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 06 aug 04, 13:08
Synes det er helt greit at bussene går kl 1200 , og at Klanen har vært såpass at de har bedt oss inn til ett fotball-vorspiel i Tigerstaden !!! Dette viser en hyggelig tone, og Plankehaugen og FFK supportere er jo faktisk en av få grupper som kan matche seg med Klanens størrelse , og når de da først ber oss , og vi er IKKE nikkedukker, men det er tross alt en del 100 mennesker, Plankehuer om du vil , som har interesse for dette , så settes det opp busser i regi av Plankehaugen ! Apparatet rundt dette er , eller begynner å bli , ganske omfattende , og alt med avreise og busser og dirigering av mennesker , tar faktisk litt tid OG krefter, og sentrale folk har jo litt behov for å komme opp å puste en gang i blandt !!!!! Så all ære til bl a Ulf Berg, som er en FENOMENAL fyr som er uunnværlig i Fredrikstad !!!

Så ett utrop til alle i Fredrikstad, og på disse sidene : STØTT NÅ OPP GUTTA VÅRE I DENNE KAMPEN , BUSS ELLER IKKE BUSS !!!:ffk::ffk::ffk::eek:

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 06 aug 04, 13:14
Ja det er ikk snakk om at Plankehaugen og Berg&Co gjør en dårlig jobb, bare tenker at man kunne fått flere folk til Oslo med noen busser med senere avgang, det burde jo være i alles interesse !

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 06 aug 04, 13:31
Endret: 06 aug 04, 13:31
Opprinnelig postet av ACE
..... og Plankehaugen og FFK supportere er jo faktisk en av få grupper som kan matche seg med Klanens størrelse


Det var vel å ta i litt veldig. Klanen er ca 9.200 personer husker jeg ikke helt galt.

Blir morro det her, bare vi i tillegg kan få med oss poeng hjem så blir det helt knall !

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 06 aug 04, 13:38
Når vi kommer fram og hopper av bussene kan vi vel finne på noe sammen? de har vel en badestrand der inne...vi kaprer bussene og tvinger sjåførene til å kjøre oss.
Tar vi med badetøy?

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 06 aug 04, 13:40
Anduril, tenkte da i grunnen på antall supportere som faktisk møter opp på en bortekamp !

Brukernavn : finnes opptil flere fontener i Oslo + Frognerbadet....I rød/hvit badedrakt , f.eks :D

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 06 aug 04, 13:55
ACE: Hey! jeg tar med badeballen min! (he..he) :ffk::ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 06 aug 04, 15:56
Hvor mange busser er vi oppe i nå æ?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 aug 04, 16:02
Endret: 06 aug 04, 16:03
15 busser og 1400 billetter, ifølge Aristokraten (f-b.no).

Tipper vi ender opp på ca 20 busser.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 06 aug 04, 16:04
Bestillte 50 og klarer kanskje å fylle opp 20?hva skjer a....

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 aug 04, 16:05
Det er jo noe som ikke stemmer når de snakker om 50 busser samtidig som de setter opp avgang så tidlig som de gjør. Greit at de drar kl 12, men da kunne de jo aldri ha forventet så stor oppslutning.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 06 aug 04, 16:13
Hadde vært mye smartere hvis bussene gikk klokka 4 spør du meg. Skjønner egentlig ikke hva plankehaugen har tenkt på. Målet må vel være å farge Ullvål i rødt og hvit, altså, få med så mange som mulig fra Fredrikstad.

---------------------------

Ære være plankebyen!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 06 aug 04, 16:21
man skulle hatt en 15-20 busser som gikk kl 12.00 og så kunne resten gått kl 15.30 eller no hadde jo blitt mye mere folk da .. men grunnen er vel at de skal ha så mange busser som mulig på rekke hahahahahhaha ... tull

---------------------------

1 plass. 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340