Husk meg
Brukernavn
Passord

No et tap mot Moss!! Slutt å lek KTE!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 04 aug 04, 20:46
Jo!! KTE starter med HELLAND på høyre back!!!! Nok engan viste zwartek at han er det beste alternativet her, spilte godt når han kom innpå. Nå må KTE SLUTTE å leke med denne plassen!!!!!!!

Gledelig var det også å se at Barret var med for fullt, og han spilte også en soldi kamp på venstre backen.

PLEAAAASE!!!! La høyre backen være Zwartek og nå venstre back Barret!!!!

:ffk:

---------------------------

den vitende


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 04 aug 04, 20:51
Er et stoooooort poeng her at ikke spillerne skal spille fulle kamper når viktige kamper venter... Helland spilte 45 minutter igår også. Og Pål er viktig til søndag, derfor bare 45 på han idag!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 04 aug 04, 21:25
Ja jeg er nok litt enig med Planken her. Hvis Cwartek har fått beskjed om at han er førstevalg og skal spares er det helt greit. Hvis IKKE og Helland spiller til søndag på høyreback, blir jeg DYPR SKUFFET over KTE!!

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 05 aug 04, 19:28
Ganske enig selv. Czwartek er etter min mening en av de som holder jevnest og høyest nivå, sett bortfra en periode i vår hvor han var slapp. Ikke at han viste dårlig innstilling, men han slet med en sykdom av noe slag. Helland er etter min mening stopper, og ingenting annet. God han, det er ikke det, men noe ujevn.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 aug 04, 22:40
Jeg synes det er riktig av KTE å prøve ut på h.back i treningskamp. Vi har ingen andre enn Pål som kan bekle den rollen, og det er for tynt. Og at vi tapte mot Moss i den kampen gir jeg blanke i. Det var vel annet som ikke stemte bra her også. Bjørnar på v.kant og Hornseth på topp. Greit å få prøvd ut det også, så er vi ferdig med det. Bjørnar får vi bruke andre steder, og Hornsethen kan bare reise hjem etter mitt syn. Hornseth tror jeg ikke blir bedre enn det han har vist. Mulig KTE ser andre kvaliteter her, men jeg tror ærlig talt at han blir for veik.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 aug 04, 22:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen
men jeg tror ærlig talt at han blir for veik.


Hornseth ble vel hentet for fordi han blir sett på en som type alá Brattbakk. Er vel ikke akkurat noen bamse han Brattbakk heller da Dombås!?

---------------------------

Macka fra start!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 06 aug 04, 09:00
Får Chwarten en skade nå har vi grunn til å være bekymret så sant ikke Kallio kommer.
Barrett er vel tenkt å ta venstre backplass. Bjørnar har jo fungert ok og vi har flere alternativer, men det er liksom ikke helt topp. Derfor er Barrett venstreback i FFK.
Når det gjelder høyre så må det jo da være greit å prøve ut nye spillere i tilfelle uhellet skulle være ute. I tillegg så får jo Chwarten hvile litt da.

Bjørnar må spille som indreløper skal han få frem de beste egenskapene.

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 06 aug 04, 17:13
Sant nok, får håpe Kallio kommer, så vi får bedre bredde.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 06 aug 04, 17:28
Er det ikke litt rart at KTE slapp Jørgen, den eneste som kan spille på alle plasser i forsvaret?

---------------------------






Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 aug 04, 17:59
Hornseth har langt igjen til Brattbakk, djpete. Rekkern ikke til knea engang.:rolleyes:

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 08 aug 04, 11:04
Opprinnelig postet av stenhard
Er det ikke litt rart at KTE slapp Jørgen, den eneste som kan spille på alle plasser i forsvaret?

Jørgen er dessverre ikke god nok for dette nivået enda. Er nok derfor han ble leid ut.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340