Husk meg
Brukernavn
Passord

JAAAAAAAAAAAA!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jul 04, 22:20
Folk på forumet til FC København omtaler dette som den mørkeste dagen i klubbens historie, og det er tydelig klart at Bora Zivkovic hadde en høy stjerne hos supporterne.

Husk at FCK kanskje har den beste spillerstallen i hele Skandinavia, og vi har fått tak i en spiller som har storspilt for denne klubben og i tillegg skal være en lojal og bra type. Det må være lov å være svært fornøyd med den avtalen.

coogee klager om "ukjente" spillere, men selv om Bora Zivkovic var en ukjent spiller for ham, så betyr ikke det at han ER ukjent. Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde hørt om ham selv, men har fant fort ut at flere fotballinteresserte nordmenn hadde hørt om ham, og omtalen har av alle vært svært positiv.

Jeg tror vi har gjort et kupp her.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 21 jul 04, 00:05
Dette var deilig. Tidligere ukjent for meg, men etter hva som er skrevet og FCK-supporterne å dømme, blir dette bra. Hun tilhører muligens den øverste tredjedelen av Skandivaiske spillere. Det betyr at han kan bidra til å lagets svakeste del solid og trygt. O gvi skal heller ikke glemme enerly, han har kvaliteter som vil tilføre laget mye.
Kan bli en spennende høst dette.
Men dette med Henning Berg..er det helt uaktuellt nå? Tenker bare på et midtforsvar med Berg og Bora...:)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jul 04, 00:09
Berg har vel aldri vært aktuell. Han har lagt opp.

Tror FFK er ferdig mtp nye spillere denne sommeren. Virker hvertfall sånn ut i fra hva som blir sagt utad, og det er egentlig forståelig.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 21 jul 04, 00:15
Enig, FFK har gjort jobben. Nå blir det bare dødsspennende å se hvor langt laget med disse forsterkningene kan ta det...

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 jul 04, 00:58
Endret: 21 jul 04, 00:59
Men ingen gråter vel av en spiller til? En avtale med våres berømte finne når de ryker ut av Champions League kvalifiseringen. Tar gjerne imot Bård Borgersen fra AaB i Danmark jeg også da.

En forsterking til bak i det bakre ledd.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 jul 04, 01:23
Er enig med Costanza. Vi er nok ferdig med å forsterke nå, for denne sesongen.

Kun dersom det viser seg i løpet av august, at poenghøsten fortsatt blir for dårlig, vil vi bli forsterket ytterligere, tror jeg. For vi skal rett og slett ikke rykke ned.

Tross alt så er det 8 kamper igjen fra 29. august og vi kan jo forsterke helt frem til 30. august. :D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 102

Lagt til: 21 jul 04, 01:42
Må nesten forsvare coggee litt på den....

Han mener nok at Bora er en kjempe forsterkning, men at vi trenger fler....

Personlig er jeg helt enig, men jeg mener at vi nå må se på en forsterkning på midtbanen....

På sitt beste er flere av dem gode nok, men dessverre uteblir det for ofte.....

Per dags dato mener jeg kun Risholt holder tippeliganivå(Enerly vil jeg se litt mer først, men han bør jo være god nok)

Her tror jeg coggee er helt enig med meg!!!!!!

---------------------------

Lenge leve hjørnet


coogee

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 04
Innlegg: 20

Lagt til: 21 jul 04, 10:03
holters og de andre... poenget mitt var egentlig ikke om Bora er god nok eller ikke, han kan fort være en juvel han. poenget er det at folk går av skaftet før de har sett spillerne, og det er det jeg ikke kan fatte. Har selv troa på Bora jeg, det er ikke det som var poenget! Vi trenger fortsatt fler spillere, og det kan det herske liten tvil om, men tviler på at de kommer. Vi har nok av penger(i følge klubben selv) og vi har hentet 3 spillere på lån og det kan ikke koste all verden, og Lund Hansen er sikkert billigere enn Rotevatn. Derfor burde det være tilstrekkelig med penger igjen til å forsterke ytterligere, men blir dette gjort... Han Harry så veldig fornøyd ut på Metz i går kveld forresten:| Snæbbus 87, altid enig med deg vet du...

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 22 jul 04, 00:33
jeeeessss!
Nå blir det pottetett bakover, frustrerte RBK-spillere og 2 kjappe West mål :-)

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 jul 04, 01:04
dette var fine greier! tidligere i år har Harry hansen fått mye pepper, men nå fortjener han virkelig skryt! veldig godt jobba! her har vi gjort et kupp! barrett er jeg litt mer usikker på, men det er klart han har kvaliteter når han har vært på USAs landslag og på årets lag i usa!

Vi røkkær aldri ned!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 22 jul 04, 22:45
:ffk: JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var deilig å få noen brikker på plass her!! Kjør på FFK!

---------------------------

Jenta i gutteflokken!

Lenge leve "hjørnet"


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 23 jul 04, 00:57
har trua nå! gleder meg til resten av sesongen!!:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f