Husk meg
Brukernavn
Passord

Øyvind Storflor

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jun 03, 19:25
Rykter i Trondheim vil ha det til at Øyvind Storflor er på vei bort fra Rosenborg, de prøver enten å selge han, eller leie han ut. Kan dette være noe for FFK?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 jun 03, 19:36
Jeg regner med at Moss vil ha noe å si her, dersom han evt. skal lånes ut. Mener også å ha hørt at Moss og svenske GIF Sundsvall skal ha førsteretten på evt. lån. Det var jo GIF Sundsvall som så ut til å bli hans nye arbeidsgiver lenge før RBK kastet litt mer penger på bordet på oppløpssiden.

Tror for øvrig neppe RBK vil selge Storflor ettersom de nettopp har kjøpt han, men har vel hele tiden ligget i kortene at han kanskje skal lånes ut for å få matchtrening. Og siden GIF spiller i Allsvenskan, og RBK nok er interessert i at han får matchtrening på høyst mulig nivå, vil jeg tro det er mest sannsynlig at han havner der.

Når det er sagt, så hadde jeg ikke sagt nei takk til Øyvind Storflor på Stadion ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 jun 03, 00:07
Nei, jeg tror ingen har noe førsterett på han.. tror ikke storflor er usannsynlig. eggen har jo sine kontakter i rosenborg, og har vel trent storflor tidligere også....

det hadde ikke gjort noe å hatt Storflor ut på høyrekanten..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 jun 03, 00:08
Kom til å tanke på Morten Knutsen også jeg.. han også sies det jo at er på vei bort fra rosenborg!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jun 03, 00:09
Det er mulig det bare er en "muntlig avtale eller gentleman`s agreement om du vil - men jeg mener bestemt at det foreligger en avtale mellom RBK og Moss og/eller GIF i henhold til utlån. Kan naturligvis sjekke opp.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jun 03, 00:11
Angående Morten Knutsen så blir vel han vurdert av Brann nå. Han har for øvrig sagt nei til Odd, Bryne og Bodø/Glimt tidligere i år.

Uansett; en spiller som garantert ville forsterket FFK...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 jun 03, 00:31
Leser nå at han (Knutsen) ikke er interessert i å flytte noen steder, fordi han og fruen venter barn snart og alt mulig.. ryktene om brann var visst are tull...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340