Husk meg
Brukernavn
Passord

Vrake Lars Petter?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jun 03, 18:15
Syns han bør slite benken noen kamper, hvorfor skal stort sett alle forsvare han?
Han er ikke av samme kaliber som han var, to mål på kamper er for dårlig. Grunnen til han spiller er at vi ikke har fler spisser, Welton har tydligvis ikke tillitt hos KTE.
Overgangvinduet åpnes om ikke lenge, ny spiss bør være første pri, trenger vi flere forsterkninger, hvor bør det eventuelt forsterkes?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 jun 03, 18:20
KTE ser spillerne hver dag på trening o.l. og vet nok hvem som har best forutsetninger for å gjøre en best kamp. Lars Petter Hansen har også kommet til mange målsjanser i år, men har dessverre ikke vært like god i avgjørende øyeblikk. Det har ganske sikkert noe å gjøre med manglende selvtillit foran kassa; i år sentrer han eller skyter uten selvtillit i situasjoner hvor han ville scora i fjor. Det kan løsne når som helst, og jeg synes han fortsatt skal få sine sjanser. Han har også evnen til å skape ting på egenhånd.

Welton Melo har ikke fått så mange sjanser i år nei, men det er kanskje en grunn til det? Men når sommeren er i anmarsj og Weton har fått vært i klubben, byen og landet en stund, så tror jeg han vil gjøre seg gjeldende på banen snart også. Kanskje han bør få 1 omgang mot Sandefjord?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 12 jun 03, 18:46
Som sagt så gjort!
:ffk:

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 jun 03, 00:15
Jeg mener tiden er moden for å sette ut lars petter og la welton få prøve seg fra start en kamp nå..

Lars Petter: har vært mye dårligere enn i fjor, virker som han har mista farta og rykket sitt, han virker uinteressert og uinspirert, og han vender aldri opp. alt for ofte er han en møtende spiss som mottar ballen, for så å spille den tilbake igjen, i steden for å snu selv og sette fart.

Welton: akkurat det siste mener jeg welton er mye bedre til. i tillegg har han hatt flere gode 2.lagskamper og ikke minst veldig gode innhopp på 1.laget i det siste. nå er det dessuten varmt i været og gressmatta er grønn.. dessuten går det ikke an at en spiller som tjener 800.000 skal sitte på benken.

Når det gjelder sjanser så sies det her at lars petter har kommet seg til mange sjanser i år, men at han sliter med uttellinga.. man kan vel ikke akkurat si at welton ikke har kommet seg til mange sjanser heller... Den mannen er i stand til å gjøre alt på egen hånd!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 jun 03, 16:42
Håper ikke dere tror på ryktene som sier at Welton tjener 800 000 i FFK. Hva tjener Ringberg, Søderstjerna og Tore P tjene da? Vet ikke hva som har skapt ryktet, men realiseme er det iallefall ikke!!

---------------------------

Macka fra start!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 jun 03, 21:35
Jeg har fra sikre kilder at Welton tjener 800.000 kroner i året. Tore P tjener 1.000.000. noen flere vet jeg ikke...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 jun 03, 23:11
Det er faktisk ikke MULIG å vite hvor mye Tore Pedersen tjener. Han får det meste av lønna si fra personlige sponsorer, ikke fra FFK. Det gjør sikkert Welton også, men det har flortert disse summene før...

Tore P tjener nok en fin slump penger ja, men hvem bryr seg om det så lenge de gjør en jobb på banen?

Det er alltid risikofyllt å hente latinere til Norge, som regel går det ikke bra! Derfor har Welton bare 1 års kontrakt... Vi får bare vente og se...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 13 jun 03, 23:45
Jeg har hørt rykter om at LPH og Tore P starter på benken til søndag. Stemmer det?

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340