Husk meg
Brukernavn
Passord

Fullt fortjent Brannseier

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bratwurst

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 5

Lagt til: 14 jun 04, 22:17
FFK hadde 1 farlig sjanse i 1 omgang, ellers hadde Branns forsvar og keeper full kontroll. Brann var i ferd med å ta skikkelig tak i kampen da de fikk et fortjent straffe. Lund er ikke typen som legger seg ned for ingenting, det var en grunn til at han datt og den grunnen het Helland. Rødt kort var feil i og med at det var en FFK-spiller mellom keeper og Lund. Tror faktisk det røde kortet var med å tenne FFK til mer innsats for dere var langt hvassere foran mål etter det. Heldigvis holdt Brann hodet kaldt og tok seieren hjem over et lag vi SKAL slå både på hjemme- og utebane. Dere kan ikke forvente at FFK-treet skal vokse inn i himmelen første sesongen, dere fikk nyttig lærdom med dere hjem i går, både når det gjaldt fotballen og rammen rundt kampen. Brannpublikummet har blitt litt blaserte etterhvert, møter med bunnlag frembringer ikke automatisk den store stemningen men jeg regner med at dere fikk oppleve et unorsk trøkk fra tribunene den siste halvtimen. Plankehaugen gjorde for øvrig en meget god innsats, Klanen skal jobbe meget hardt for å overgå dere som beste bortefans 2004. Ifjor var de 1200 VIF-erne tause som østers, dere stod på kampen gjennom. Seier til søndagen og dere er på vei mot trygg plass, tvi-tvi!;)

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 14 jun 04, 22:24
la oss tenke at det ikke ble straffe og at roger helland ikke hadde blitt utvist. hva hadde skjedd med kampen? kunne blitt uavgjort eller seier til :ffk:.

forresten bratwurst (navnbror!) synes FFK hadde fler en en farlig målsjanse i 1. omgang. brann ble virkelig kjørt!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 jun 04, 22:43
Endret: 14 jun 04, 22:43
Trøkk på stadion skal dere ha skryt for, de siste 10-15 minuttene kan nesten sammenliknes med Stadion :D

---------------------------

Macka fra start!


Bratwurst

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 5

Lagt til: 14 jun 04, 22:48
Brann ble kjørt? Jeg satt og kjedet med i hele 1 omgang, ting begynte jo først å skje etter 1-0. Kampen var bedriten frem til da, men Brann ble definitivt ikke kjørt. Mulig du fikk et litt feil inntrykk i og med at du stod bak det ene målet og så FFK angripe motsatt. (dersom du var på Stadion) Den eneste kampen Brann har fått kjørt seg i var mot Tromsø, da var nervene mine i høyspenn. På tide å se realitetene, FFK leverte en hederlig innsats, ikke mer enn det. Og et tips: Kutt våset om at dommerne hele tiden er mot dere, det blir feil fokus. Konsentrer dere heller om hva dere skal gjøre for å unngå at det renner inn 3-4 mål feil vei pr kamp. Dere har ingen problemer med å score mål riktig vei, faktisk et av TL`s mestscorende, men så lenge dere er lekk som en sil holder det ikke mål. Nei, skaff dere en ny stopper og defensiv midtbane av høy kvalitet så skal dere se at dere får sving på sakene. Tips: Svante Samuelsson hadde jo stor suksess i Brann før han gikk til svensk fotball, kanskje han kunne vært fristet til å spille i Norge igjen?

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 jun 04, 01:23
Opprinnelig postet av Bratwurst
Og et tips: Kutt våset om at dommerne hele tiden er mot dere, det blir feil fokus. Konsentrer dere heller om hva dere skal gjøre for å unngå at det renner inn 3-4 mål feil vei pr kamp. Dere har ingen problemer med å score mål riktig vei, faktisk et av TL`s mestscorende, men så lenge dere er lekk som en sil holder det ikke mål. Nei, skaff dere en ny stopper og defensiv midtbane av høy kvalitet så skal dere se at dere får sving på sakene.


Kom med noe nytt hvis du skal være på dette forumet, da, vær så snill. Det *aller* verste jeg kan tenke meg er bergensere som belærer utenbysfolk pga *en* liten forbanna fotballseier som ikke engang var uten dommerns hjelp. Få opp øya, og hold kjeft hvis du ikke klarer å se lengre enn Fløien.

Nå er jeg gretten!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 15 jun 04, 01:24
Opprinnelig postet av Bratwurst
Brann ble kjørt? Jeg satt og kjedet med i hele 1 omgang, ting begynte jo først å skje etter 1-0. Kampen var bedriten frem til da, men Brann ble definitivt ikke kjørt. Mulig du fikk et litt feil inntrykk i og med at du stod bak det ene målet og så FFK angripe motsatt. (dersom du var på Stadion) Den eneste kampen Brann har fått kjørt seg i var mot Tromsø, da var nervene mine i høyspenn. På tide å se realitetene, FFK leverte en hederlig innsats, ikke mer enn det. Og et tips: Kutt våset om at dommerne hele tiden er mot dere, det blir feil fokus. Konsentrer dere heller om hva dere skal gjøre for å unngå at det renner inn 3-4 mål feil vei pr kamp. Dere har ingen problemer med å score mål riktig vei, faktisk et av TL`s mestscorende, men så lenge dere er lekk som en sil holder det ikke mål. Nei, skaff dere en ny stopper og defensiv midtbane av høy kvalitet så skal dere se at dere får sving på sakene. Tips: Svante Samuelsson hadde jo stor suksess i Brann før han gikk til svensk fotball, kanskje han kunne vært fristet til å spille i Norge igjen?



Det er sant at FFK slipper inn mange mål. Uten Trondsen og nå Helland er det vanskelig. Riktig at vi ikke skal tenke på dommeren men det er ikke så lett etter av dommerene har vært mot oss i mange avgjørende situasjoner til nå i sesongen. Får fotsatt håpe at det jevner seg ut, men tviler mer for hver kamp som går.

---------------------------

Fredd


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 15 jun 04, 01:43
Endret: 15 jun 04, 01:44
Muligens er mange av oss særdeles frustrerte.
Dog er essensen i Bratwurst´s innlegg faktisk ganske treffende for vår situasjon per i dag,
...dessverre !

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Stoffi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 16

Lagt til: 15 jun 04, 10:32
Bratwurst har meget rett, slutt å syt på dommeren.
Vi Brann supportere føler at vi har dommeren mot oss hele tiden, f. eks i kampen mot Rosenborg da han kostet oss seieren. Kan nevne en drøss flere eksempler, så nei, dere er ikke alene.
Brann er et bedre lag enn FFK på papiret, og SKAL vinne mot FFK, og vi vant fortjent.


djpete:
"Trøkk på stadion skal dere ha skryt for, de siste 10-15 minuttene kan nesten sammenliknes med Stadion "

En bra ironisk post.
Laget løftes voldsomt av bra stemning, og det er viktig å fungere som en 12. mann. 15000 tilskuere på FFK stadion hadde kanskje matchet 12000 brann tilskuere, men dere kommer dere. Lykke til.

---------------------------

Byen e Bergen og laget e Brann


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 15 jun 04, 11:26
Ikke muligens "Radoslaw" mange av oss er meget frustrete og ikke alle klarer å takle det på samme måte.
F.eks synes jeg at "asgeir" innlegg er et typisk ta mannen i stenfor ballen sak, klar straffe!

Synes faktisk det er positiv at Brann supportere som Bratwurst og Stoffi kan gi oss saklige og råd i all vennskaplighet. Litt ironi og selvskryt har vi alle , også vi i Fredrikstad.
Det er sikkert ikke bare på en måte at Fredrikstad kan kalles "Lille Bergen" som det stå i intervjuet med Ahlesn på lørdag. kanskje har nettopp disse byene de mest patriotiske (mange ganger sjåvinistisk) beboere. Ikke noe galt i det.
Vi skal være stolte av vår herkomst og kulturarv!
Dette hadde ikke så så mye med resultatet mot Brann og gjøre, men mer om de følelser som
:ffk: kan frambringe.
Tilslutt la oss samles av at :ffk: får fram det beste i oss.

Uansett
:ffk: i Tl 2006

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


BRANN!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 4

Lagt til: 15 jun 04, 15:09
Brann sin seier var vel fortjent og jeg mener ikke at den straffen og utvisningen punkterte kampen. vi hadde vunnet uansett tror jeg men ikke vits i å spekulere i det! resultatet står og forblir! jeg vil dessuten gi dere MYE skryt av oppmøtet og livet dere tok med dere til stadion! dere er gode supportere! MEN vi er de beste, hihi. og så er det en ting til jeg gjerne vil si! nr 14 på laget deres er en MEGET dyktig spiller! det må jeg bare få si! (husker desverre ikke hva han heter:confused:) hjertelig velkommen tilbake til bergen!:D

---------------------------

BRANN, Bergens STOLTHET


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 jun 04, 21:45
Mitt poeng var at de "velmente" råd har blitt debattert her ca 15 043 ganger før. Hadde vi hatt en søkemotor på det forumet her hadde man fått opp ørten tusen treff på "midtstopper" og "venstrebekk".

Å påstå at ikke en straffe og et rødt kort påvirker resultatet er jo bare helt på jordet. Selvfølgelig lar jeg meg provosere.

Mulig jeg tar mannen istedet for ballen, for her sitter jeg og gleder meg til å lese et oppmuntrende og konstruktivt innlegg fra fienden, og så kommer det bare tull som vi har lest før. Waste of time. Atpåtill i en belærende tone. Grøss.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340