Husk meg
Brukernavn
Passord

Tifo-og lydnivå mot Sandefjord!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 jun 03, 22:37
Har Haugen noen planer om TIFO mot Sandefjord. Hadde vært rått med TIFO fra Fredrikstad stadion på en direktesendt fotballkamp. Kjør på , dere gjør en kjempeinnsats. Lydnivået deres hevet seg flere hakk etter at dere flyttet over til langsiden igjen. Mot Sandefjord bør det bli enda flere som står sammen med dere. På sittetribunen gjøres iherdige forsøk på å få enda flere til å bli med på sanger og heiarop, og det er ikke tvil om at det blir bedre og bedre.
"Røde og hvite er de beste" mot Mandal er et rått eksempel.
Det er også mulg å veksle mellom hoved og lange stå på flere kamprop. Om alle i haugen f.eks drar igang med.

Heia Fredrikstad
-"-
Fred rik stad
-"-
Heia heia Fredrikstad
-"-
Fred rik stad
-"-

Så gjør vi på "sitte" forsøk på å dra igang alle til å lage ekkoet, eller evt omvendt. Tror det kan bli rått dersom det lykkes. Hvordan kan dette best la seg gjennomføre?

Alle sangfuglene på bortekampene tyder på at det finnes MANGE "skapsangere" i byen, poenget er å få dem UT for 1. gang på hjemmebane. Har man først sunget en gang, så synger man igjen også. Stemniga på sitter´n er blitt betydelig forbedret, men den vil bli enda mye bedre dersom man åpner for større samarbeid mellom haugen og "sitte". Planlegging og ideer kan diskuteres f.eks på fora som dette.
Potesialet er stort for høyt lydnivå, og det må vi kunne utnytte enda bedre enn pr idag.

---------------------------

Macka fra start!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 10 jun 03, 22:39
Ekkoet MÅ vi få til mot Sandefjord også, det var helt rått!! :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 jun 03, 22:59
Det har vært dårlig med tifo fra Plankehaugen sin side til nå, litt merkelig ettersom økonomien i forhold til dette vel er vesentlig bedre i år. Men i en historisk kamp som dette (første gang det blir direktesendt tv-kamp på Stadion) så bør det absolutt være grunn til å fyre av et fett tifo-show. Her har vi vel fortsatt noe å lære av Kråkevingen m.fl.

Enig i at det er stort potensiale for mer synging på stadion, det er altfor få i forhold til antall tilskuere totalt. Et ordentlig samarbeid mellom Plankehaugen og en gruppe på sittetribunen som drar i gang ville vært optimalt. Det var bra mot MK, og forhåpentligvis blir det minst like bra mot Sandefjord. Ser ingen grunn til at det ikke skal kunne bli det!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 jun 03, 23:05
Et negativt element med å ha plassbundne sesongbiletter er at det ikke er mulig for engasjerte og sangglade mennesker å flytte seg etter lydnivået, og på denne måten øke antall "syngende" på sittetribunen.


---------------------------

Macka fra start!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 jun 03, 23:07
Enig. Flere negative ting med faste plasser på hovedtribunen, men det er vel nødvendig når interessen er som den er og FFK spiller på dette nivået. Likevel bør det være mulig på en eller annen måte...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 11 jun 03, 00:24
Det har vært lite tifo. Grunnen er at det er dyrt og krever mye forberedelser. Så vi har prioritert de "store" kampene. Og det kommer en stor kamp på søndag, så da slår vi på stortromma. Hva det blir, er en overaskelse, men vi tror det blir effektfullt og fint. Og det er vel flere kamper i juni som aspirerer til litt ekstra show. Storflagget vi brukte på Hamar er desverre ikke spes godt egna på lange Stå, men hadde gjordt seg godt på Hovedtribunen eller Klokkesvingen...eller Gressviktribunen, dvs. over allt, unntatt Lange Stå...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jun 03, 00:33
ja, på søndag må ALLE være med å synge og skrike! ikke vær redd for å drite deg ut! når man er på fotballkamp skal man slippe følelsene løs!

ellers vil det bli et storartet tifo-show på søndag... antagelig det største noen gang på stadion.. plankehaugen har til og med tegnet opp en oversiktstegning om hvordan det skal se ut...

men hvorfor skal det være hemmelig, jon syversen? det er da mange som vet det alt!?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 11 jun 03, 00:42
De som trenger å vite, vet...men det blir vel ikke så vanskelig å forstå hva som skal skje når en kommer på Stadion og ser...forberedelsene. Blr vel litt ala Kvik-kampen, bare i litt større format. Vi oppfordrer våre medlemmer å være ute i god tid, sånn at vi slipper å jage folk til oppgavene i siste liten. Det er alltid litt nerveslitende når folk ikke tør, vil eller hva det måtte være, og det er tre minutter til avspark...Men det blir bra!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 11 jun 03, 00:52
Senasjon Syversen er innom jo! Første innlegg fra en i styret i Plankehaugen! Velkommen skal dere være, og nå forventer jeg snart å se Lars Thoresen her også... :rolleyes:

Lykket til på søndag gutter, tror dette blir bra jeg... Kunne nesten ønske jeg kunne stått sammen med dere og synget, men jeg blir sittende på pressa og må intervjue etter kamp!

Kos dere! Dette blir en fest uten like...

(forventer enda større tifo, uansett størrelse i morgen, mot Moss :))

:ffk:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jun 03, 00:55
"uansett størrelse i morgen"? hva skjer da?kamp mot moss?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jun 03, 00:58
Uansett størrelse på søndag, mente nok den godeste Holters... Kanskje på tide at han går og legger seg nå... ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 11 jun 03, 01:11
Snufs, dere er så slemme mot meg ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jun 03, 01:29
når vi først skal være slemme:

setningsoppbygningen din i dette tilfellet var langt under pari, holters.. slik burde du formlert deg, i steden for denne innskutte bisetningen midt inne i hovedsetningen..:
forventer enda større tifo mot moss, uansett størrelse på søndag.. ;)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 11 jun 03, 01:40
Heia Fredrikstad.

:ffk:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 11 jun 03, 02:17
hihi :cool:

---------------------------

Utvikler og Medeier.


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 11 jun 03, 12:19
Et krav fra folket må man følge, men maken til masing så tidlig på morgenen! Egentlig burde jeg vel krevd at herr Holt skulle stått sammen med oss på hjemmekampene før jeg registrerte meg i forumet hans, men noen må jo skrive mens andre tar actionbilder og synger på Lange Stå.

Irriterer meg ellers bare litt at Jon var før meg.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


bælle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 1

Lagt til: 11 jun 03, 23:16
stemningen på sittesia har tatt seg opp mye de siste par gangene, men vi MÅ jo ha mye å gå på!! 80% av de som er der sier ikke ett kvidder utenom scoringene. Vi som derimot gaper og skriker litt får jo en mye større opplevelse, og får fortsette til resta fatter hvor befriende det kan være å gå på kamp. Dessverre tror jeg ikke så mange av stillsitterne er innom her nå, så vi andre får guffe på videre.
p.s søndag blir helt konge, og gjør Kvik kampen til lilleputtfotball.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 11 jun 03, 23:39
Tror nok mange av de 80% som du snakker om aldri kommer til å bli med. På slutten av kampen mot MK f.eks., da "Reis opp" gikk, prøvde gammern bak meg og dra meg ned. Han gadd ikke en gang reise seg da.....og han var ikke dårlig til bens eller no....noen er helt håpløse på slike ting....men håper og tror på god stemmning til Søndag.

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 jun 03, 00:37
Ja, spesielt noen sure gamlinger er sånn, men de må vi bare drite i! når man er på fotballkamp skal man kunne slippe seg løs! det er han som har et problem når han ikke gidder å reise seg opp.. hvis man bare skal sitte og holde kjeft har man ingenting på fotballkamp å gjøre, spør du meg...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340