Husk meg
Brukernavn
Passord

Romerike Blad - Orker vi mer Rosenborg nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 10 jun 03, 18:41
Måtte bare legge ut denne artikkelen. Føles som noe jeg kunne skrevet i vill frustrasjon etter et Fredrikstadtap for Rosenborg om et år eller to.

Dekket mange av mine, og sikkert flere sine, synspunkter dette.

Les artikkelen i Romerike Blad: Orker vi mer Rosenborg nå?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 10 jun 03, 19:17
Til ettertanke!!!!
Jeg "elsker" spillestilen,og "far" Eggen
Mulig Torsvik har satt ord på noe som får meg til og tenke.
Makt og penger....osv.
Men FFK, og Rosenborg må "kjøre" angrep...
Jentene følger med......

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 10 jun 03, 20:15
JA!!! Klart vi orker mer Rosenborg! Så lenge de er norges beste lag må de få lov til å være så overlegne som de er... Eller skal vi kanskje legge inn en slags "straff" for at de er så gode? (Sånn som skjedde med Schumacher...) Ingen andre lag har mulighet til å hevde seg i Champions League, noe Rosenborg viser at de til tider har lag til å gjøre :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 10 jun 03, 20:54
Syns Rosenborg er en foregangsklubb når det gjelder norsk fotball....i motsetning til den driten landslaget presterer..Rosenborg har hatt kontinuitet både på spiller og trener siden i mange år og høster res. av det..
Blir bare opp til andre klubber å heve seg.. En utfordring vi bør ta..

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 10 jun 03, 21:41
Synes innlegget var litt artig jeg da men :)

Er ufattelig moro med Rosenborg i Champions League, men i Eliteserien er det rett og slett grusomt kjedelig. Mye mer spennende i 1. divisjon :)

Med en gang en spiller vise tegn til å bli god blir han kjøpt av Rosenborg om det så bare er for å sitte på benken. Rosenborg er en forgangsklubb, men de var ufattelig heldige at de ble gode akkurat da pengene kom inn i fotballen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jun 03, 00:43
Jeg elsker sønnen mer enn far Eggen, men spillestilen (somer veldig mye lik hverandre) er den beste!

klart at det blir kjedelig at rbk er så overlegne,men å begynne og kritisere dem for det blir rett og slett latterlig, patetisk og er lavmål! de kan da vel ikke noe for at de er best og at de andre ikke er bedre?

virker som dette er skrevet kun i misunnelse, for noe slikt har de ikke på romerike! ...men det har vi snart i Fredrikstad!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 11 jun 03, 09:06
Enig med Holters...journalisten har helt klart et poeng!
Blir spennende å se om FFK overtar ledertrøya om 5-10 år. Eller om vi blir et nytt "Brann", med masse oppslutning, men labre sportslige resultater. Fremtiden til FFK er helt avhengig av hvem som styrer FFK-skuta. All honnør til Forsberg som nå har latt flinke styrmenn ta over...:ffk:

---------------------------

Stadion på FMV!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340