Husk meg
Brukernavn
Passord

matchtråd Moss-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 09 jun 04, 20:42
Lager en tråd her så vi holder det samlet..fikk ikke sett kampen,men det gikk på trynet..Noen inntrykk fra de som var der ?

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


ripper329

Knøttespiller

Ble medlem: 07 okt 03
Innlegg: 58

Lagt til: 09 jun 04, 20:48
Var ikke der jeg heller, men nå er jeg langt nede, IGJEN!!!!!!!!! Nå er jeg drittlei av å tape. Nå trenger vi en seier. Er så surt å tape over møkka moss. Hjelper ikke å høre på radion etter kampen at spillerne sier "nei, det var for dårlig!" Det holder f..n ikke lenger. Nå krever jeg at noe blir gjort med laget. Kan ikke sitte på gjerde. Folk betaler masse penger for å se god fotball og jeg kan ikke akkurat si at det er det vi ser på stadion om dagen.
Er langt nede nå så jeg er veldig kritisk. Vet med meg selv at når neste kamp begynner er jeg like optimist som før. Syns bare folka i FFK i det minste må vise til noe når de krever så mye penger av folk som vil se dem....

---------------------------

FFK AND MAN UNITED 4EVER :D


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 09 jun 04, 20:54
Kan ikke si meg mer enig ripper.....

---------------------------

Trallalla........


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 09 jun 04, 20:55
Dette var rett og slett vondt å se for et FFK hjerte, jeg er forbanna, frustrert og utrolig skuffa nå...De presterer ikke i det hele tatt, og i 1 omg så syns jeg til tider det var divisjonsforskjell, i Moss sitt favør!. Det er ILLE! :(. 2.omg starta bra med utligninga, men så syns jeg de var tilbake i samma gjørma igjen ...og etter straffesparka, vel, jeg må si jeg syns litt synd på Vebjørn Hagen, han får det vel ikke akkurat lett utover nå...:(
Ikke den beste oppladninga til eksamen i morra nei :(


svidd_planke

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 2

Lagt til: 09 jun 04, 22:44
LOL:ffk:LOL

---------------------------

Fredrikstad, Ha Ha Ha!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 09 jun 04, 23:02
Det er jo snart morsommere å se på kjerring fotball enn FFK.
Taklingene på piker 16 er jo tøffere enn det FFK gutta presterer.

Nei, her må trenere og spillere brette opp ermene å begynne å jobbe!
INNSATS!!!

Hadde ikke Moss også vært dårlige så kunne vi fort ha tapt med flere mål før ekstraomgangene.


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 10 jun 04, 01:01
Denne kampen må i glemmeboka, fort.. se framover folkens!

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340