Husk meg
Brukernavn
Passord

God økonomi....nye spillere.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 02 jun 04, 00:19

FFK Sport ASA har mer og "handle" for.

Håper Eggen finner/ får de forsterkningene han evt. mener FFK trenger .

FFk i tippeligaen også de neste årene.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 jun 04, 00:32
Enerly ser ut som blir mer og mer klar for FFK. Når i tillegg "Ivar Hoff den pålitelige" sier at RBK mest sannsynlig henter Russel som høyreving så lar de vel Enerly gå.

Kan noen forresten si meg hvor Christer George er blitt av? Han ble vel leid ut til en spansk klubb, men det er jo to sesonger siden? Er han solgt, er han forstatt utleid, og skulle han i så fall ikke være med i fremtidsplanene til RBK? Han er jo høyrekant han og, og i tillegg fortsatt ung...

Ellers håper jeg Kværneng ikke kommer med tomme løfter, for ting bør jo skje hvis FFK skal ha spillerne klare til overgangsvinduet åpnet igjen om en måned. Han nevner to som nesten helt sikkert kommer, han nevner ikke navn, men regner med det er Enerly og Kallio. Mulig kommer det 1-2 spillere til, det ville i så fall blitt utrolig bra. Og kanskje en av de er en spiller som kan skape litt blest og humør rundt klubben?

Men vi kan ikke ta helt av og tro at spillerkjøp skal hindre nedrykk. Spillerkjøp er ikke forbeholdt FFK, Vikings nye trener har fått millioner til å forsterke laget, men litt usikker på om det var allerede nå, eller om de tenkte på nesten sesong.

Flere andre klubber som kjemper nede i bunnen vil nok også prøve å forsterke laget sitt, og hvem vet, kanskje noen klubber vil ha FFK-spillere?

Det blir uansett spennende fremover...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 02 jun 04, 08:38
Christer George er tilbake i RBK (i hvertfall ikke langt unna).

---------------------------

Marching on together!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 02 jun 04, 09:10
Iallefall gode nyheter at økonomien tilsier at :ffk: kan hente spillere. men det er helt riktig som FFK 1903 påpeker , det blir ikke bare bare å hente spillere. Sikkert ikke de som allerede har et etablert navn i Norge,
Det blir sikkert mange om beinet.
Derfor kjenner vi trolig ikke disse spillerne idag. Klarer KTE og hente "ukjente" ala West og Kosso så er det mye bedre enn mange "kjente".
Håper at dette blir forståelig for andre enn meg sjøl.
Ellers kan jo både Daniel Bråten , skeid og Jostein Grindheim , HFK være meget bra alternativ.
Uansett det blir en spennende sesong, hvor jeg allerede gleder meg til fortsettelsen.:p

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 02 jun 04, 09:16
Opprinnelig postet av antidrillo
Ellers kan jo både Daniel Bråten , skeid og Jostein Grindheim , HFK være meget bra alternativ.


I følge denne artikkelen i Dagsavisen så har nok Daniel Braathen allerede skaffet seg en ny klubb: - Alt klart med overgang, sier Braaten. - Men hva, og hvor?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 jun 04, 09:23
Antidrillo: Mener du Christian Grindheim??

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 02 jun 04, 09:38
Rosenborg leter etter ny høyreving

Det er ihvertfall ikke tvil om at RBK leter etter en erstatter til Enerly, så det ser nok ut som om at RBK selger ham til sommern.....

coogee

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 04
Innlegg: 20

Lagt til: 02 jun 04, 13:02

veldig positivt aa se at det er penger til 4 forsterkninger, men er ikke saa optimistisk naar jeg ser at de ikke vil betale mer loenn enn hva dagens spillere har.Det er en fornuftig politikk, men det vil gjoere det vanskelig aa hente spillere av det kaliber vi trenger. Vi kan vel temmelig sikkert si at Enerly og Kallio kommer, men hvem de to andre skal vaere er vel umuligaa spaa. Er ikke saa sikker paa at disse to er gode nok. Kallio er et veldig ubeskrevet blad, og ingen garanti at han passer inn i tippeligaen. Enerly er bedre, men han har vel spilt 5 kamper i toppserien paa de siste 3 aarene.. Alt i alt, saa er jeg optimist tross pesimisme:Dn

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 02 jun 04, 13:20
Må ha spillere som er skadefri!!!!! Kallio er visst skadet, det er det jeg har hørt, enerly er ikke kjent for og være skadefri.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 02 jun 04, 13:46
Kallio skal visstnok være skadefri nå...og Enerly er verdt det hvis han kan spille halvparten av kampene i høstsesongen!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 02 jun 04, 14:09
Til coogee

Jeg må bare nevne det - ingen spillere blir levert med garanti !!

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 02 jun 04, 14:16
Du har rett Ebenfalk, Chrisian Grindheim.
Blanda med han andre jostein Grindhaug, men han er ikke noe å trakte etter.
Flott at du rettet opp brøleren, Ebenfalk:cool:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 02 jun 04, 18:12
ATM: kan vi ikke finne noen spillere med garanti da?

Neida, en kan ikke sikre seg mot skader. Det man kan gjøre er å teste spillere, og det vil vel bli gjort. Ref Kallio før sesongen. Det med lønnsnivået er vel greit nok, det finnes mange spillere i FFK som tjener greit idag. Tror det er en sunn politikk.

Uansett jeg stoler på Eggen og co. at de gjør som folket vil, styrker stallen vesentlig!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 02 jun 04, 19:20
Nye spillere er positivt, det skaper mer konkurranse, økt ytelse og entausiasme i klubben.

Dessuten, så mener jeg at en Enerly som får spille og har selvtillit er en fullgod spiss. Og Kallio vet jeg mindre om som spiller, men han har fått sjansen på det finske landslaget, og det er da like bra som det norske. Nesten ihvertfall. Dessuten så er det 16 lag i den finske ligaen så han er nok vant til kampmengden i alle fall.

Satser på en ny forsvarsspiller og, for det hadde vært fint med en ny spiss (enerly), midtbane (Kallio) og en rutinert/god/rask back.

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 02 jun 04, 23:43
Jeg kommer i hvert fall ikke til å sove rolig før jeg ser at FFK signerer minst to habile forsvarsspillere, og da fortrinnsvis backer. Jeg har mast om dette i det uendelige siden i fjor høst, og gir meg fortsatt ikke !

Jeg vil ha trygghet i forsvaret,
...en trygghet som automatisk vil effektivisere de fremre rekker.

Basta !

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jun 04, 00:14
Ser at en del mennesker spekulerer i om Daniel Braaten allerede har en avtale med Vålerenga,
Det tror jeg ikke, Vålerenga vurderer Tromsø`s Kovacs. Han er jo også spiss og de trenger vel ikke to spisser.:rolleyes:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jun 04, 00:18
Til RødOgHvit:

Kallio skal nok satses på som venstreback, og Enerly blir nok høyreving.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jun 04, 00:53
Dersom Kallio er så god som det blir sagt, (snakket med noen Finner på vei til Hamar) så skal vi ikke se bort fra at KTE vil spille mange kamper i et 3-5-2 system, med Czwartek - Tor Trondsen - Kallio som forsvars treer.:rolleyes:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 102

Lagt til: 03 jun 04, 02:10
Da er vel kanskje Braaten allerede klar for oss :) hvem vet....

---------------------------

Lenge leve hjørnet


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 03 jun 04, 08:39
Og bare for å slenge seg på spekulasjonene....
Andre Bergdølmo ble observert i Torbyen i går, og han hadde jeg gjerne sett spille for FFK. Er jo godt vant med å spille i rødt og hvitt fra før han :)


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340