Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen og gutta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 01 jun 03, 22:23
Moro å se hvor fin kontroll Tor og Jørgen hadde idag..Pål var glimrende.
Fortsatt et lite stykke å gå for Hagen synes jeg.
Moro med watson på midtbanen og ikke minst fint for Røn med et mål,.
Raidet til Risholt i forkant av Røns mål var vært inngangspengene alene.Han var litt usynlig i første,men Konge i annen..Flott goal av Helland også..God kamp

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 01 jun 03, 22:26
Ja. Kjempe kamp med en veldig god ramme. Plankehaugen pessa jo på de tilreisende. Var bra på hoveden i dag også. Jeg synes Hagen var helt grei. Nydelig innlegg til Tor på 3-0 scoringa!
Han kommer nå!

---------------------------

Mvh

Diego


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 01 jun 03, 22:30
Var det ikke Bjørnar som la inn?

Men uansett, nå må Hagen få ros! Han har spilt 2 glimrende kamper nå, så la nå gutten få litt fred. Han fortjener ros som alle andre når han gjør det bra, og det har han gjort nå!

Tenk deg det presset han har ute på banen, bare tenk deg det! Han VET at han får høre det hvis han gjør noe feil, men endelig har han klart å hevde seg.

La nå gutten få litt arbeidsro :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 01 jun 03, 22:39
Ikke ment å pese ham unødvendig.Gjorde en grei kamp ,men føler dog han har mer.Kunne tenkt meg mer løp opp siden,slik Pål gjør.
Starter jo hver kamp så han har tillit på plassen sin og det må jo nødvendigvis føles godt..Målforskjellen til FFK sier også sitt om et solid forsvar i det store og hele.

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 01 jun 03, 23:30
Er det noen som ikke fortjener pes i dag så er det Hagen!! Ingenting farlig på hans side (det er det faktisk sjelden!), noen fine overlapp med med Stjerna, glimrende innlegg med begge føtter. Den beste venstrebacken vi har hatt på årevis!!! At han ikke flyr like mye fram som Pål er taktikken. Stikk opp i klubbhuset i pausen så ser du ofte en tavle hvor plasseringer og aksjonområder er tegnet opp (sikker Eggen før kampen). Der ser du at Czwartek`en skal løpe fram og indreløperen dekke opp, mens det ikke er noe sånt på venstre back.

Idag var faktisk Markus den jeg synes fikk til minst, men litt av det må være LP sin skyld, han var liksom aldri der stussene til Markus havnet.

Hadde spissene vært i slag idag hadde MK blitt KNUST.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 02 jun 03, 00:26
Hele bakre firer svært stødig i hele kampen. Det samme med Steinar. Har sluttet å fomle !! 4 kamper uten baklengs sier jo alt.
Jeg skjønner imidlertid ikke hvorfor lat skal fram på høyre sida.!!
Stjerna arbeidsledig nesten hele første , og store deler av andre. Men hvor kommer måla fra. 2-0 startet opprulling på venstre side og tellefeil på Helland gjorde ham umarkert. 3-0 corner, kort, fra venstre. 4-0 er Rogers helt og alene. Straffa grei, side dommer blåser på alt. Morsomt at midtbanen scorer. Litt fart og spill på venstre side og innlegg fra venstre og så er det champagne fotball igjen.
Dog effektiv dag, men jeg unner LP noen flere mål.!! Hvor var Welo i dag ???
GRATTIS TIL HELE LAGET. Banens beste Pål Andre !!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 02 jun 03, 00:30
Welton Melo og Anders Østli er syke.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jun 03, 01:53
Flere som var gode idag; ikke minst var vi solide defensivt. Jørgen Pettersen og Tor Trondsen danner en nærmest ugjennomtrengelig mur i midtforsvaret, og begge backene stoppet det meste som kom på kantene idag, samtidig som de bidro offensivt.

På midtbanen var Olof Watson veldig god i 1. omgang. Med iherdig innsats og mange gode initiativ fremover var han et stadig uroroment, og skapte også sjanser for seg selv og andre. Deilig å se den bredden vi har på midten idag.

Mest skuffende idag var utvilsomt Håkan. Har ventet en stund på at han skulle få det virkelige gjennombruddet i FFK-drakta, og alt lå vel til rette idag? Nydelig spillevær, en kamp vi etter hvert fører og god gressbane. Men Håkan er så og si helt borte av kampen. Dette er en spiller som i lengre perioder har dominert Allsvenskan! Håper og tror han snart kommer sterkt tilbake, men i skrivende stund er jeg faktisk villig til å sette han på benken; dermed gi Olof sjansen på venstresiden, mens Helland fortsetter på høyre.

Håper mange tar turen til Hamar på mandag. Jeg vet hvertfall at jeg skal!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 02 jun 03, 23:50
Helt urettferdig mot Stjerna. Han går/løper alene på venstresida, men får ikke ball. Han sier det jo selv. Istedet blir han dratt med inn i midten. Roger og spesielt Bjørnar ser seg om kun til høyre.
Ellers er det ydelg at Eggen vil at når 4 eren triller ball skal opspillet komme fra Pål A. Og han kan ikke crosse.!!!
I fjor spreddet Roger glimrende baller ut til en umarkert Stian som var nest sist på en rekke mål. Stjerna har ennå ikke fått sjangsen.
Bjørnar ut og Stherna sentralt, og gjerne Olof på venstre.
Problemet er,selv om det ikke er noe problem 10 mann som kjemper om plasser på midtbanen.
Og hittils har vi sett: Anders, Bjørnar,Helland,Roger, Olof, Stjerna, Røn,Stian, Welo. 10 stykker.
Vi har et bra 2.lag !
Eggen må få gutta til å spille venstre !!!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jun 03, 00:18
Vil bare få sagt det at det faktisk var Vebjørn som la inn det glimrende innlegget til 3-0 scoringa.. skjønner egentlig ikke hva folk har i mot han.. søderstjerna, f.eks. har vært mye dårligere enn vebjørn i det siste... den mannen eier ikke fysikk!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 jun 03, 14:16
Takk for taktikk info FFK..Greit å vite slikt så enn ihvertfall ikke tror at noe mangler når det faktisk ikke er slik at hagen er tenkt på lange løp slik som pål gjør..Håper steamen vi er inne i fortsetter.:D

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340