Husk meg
Brukernavn
Passord

Litt konstruktiv kritikk til publikum og Hævven.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 04 mai 04, 18:51
He, he, plankehaugen vant nok ikke denne tribunekampen nei, men det var imponerende å se at hjemmepublikumet ikke ble direkte utsunget heller! Klanen var strålende når de først trådde igang, og skapte et trøkk (i alle fall på tv`en) som ikke har vært på stadion på mange år (kanskje noensinne?).

Skulle gitt mye for å være til stede på stadion den dagen! Synes uansett ikke at Klanen var SÅ imponerende; De har nok MYE mer å gå på! De var også ganske stille til tider i klokkesvingen...

Det som virkelig lagde liv på stadion var samspillet mellom haugen og hovedtribunen! En viktig oppgave fremover for haugen blir å utvikle dette videre! Skape mange flere slik rop! DET bør være høyt oppe på prioriteringslista...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 04 mai 04, 19:01
Ville bare komme med mine egne observasjoner her.
Var desverre ikke paa vaalenga kampen (sitter i England), men mot rosenborg saa stod jeg paa Gressviktribunen. Problemet oppstod naar plankehaugen begynte aa synge. Vi proevde aa henge med, men det virker som om dere speeder opp snagen veldig fort slik at vi som staar paa gressviktribunen ikke greier aa henge med. Dette skjedde allerede med "Guttane..klappklapp....Guttane....klappklapp....."
Hadde dere tatt det roligere saa tror jeg flere hadde greid aa henge med.

---------------------------

Trallalla........


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 04 mai 04, 19:48
Enig med svante der. Vi bør etter hvert jobbe med å synge sammen med Gressviktr.. potensialet der er veldig stort, og vi får med noen hundre til. Forslaget med og få til flere variasjoner sammen med hovedtribunen, bør vi vel også få til, for de 2 ropene vi har nå er fantastisk, dette skal sittefolka virkelig ha ros for.!! :eek::D:cool:

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 mai 04, 20:00
Hvis det ikke blir noen avklaring på hva som skjer med ny stadio snart :rolleyes: så bør det bygges en sving plankehaugen->gressvik!

Det er mange som kommer til å henge seg på der, det må være målet!

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 04 mai 04, 20:33
Reiste sammen med 3 Klansmenn fra Oslo. En ting som de var mektig imponert over og en smule misunelig over var samspillet mellom PH og Hovedtribunen. Å få til noe slikt på Ullevåll er umulig i følge de. De eneste som gir lyd fra seg der er Klanen resten av tilskuerne sitter bare å spiser pølser og klapper når det er mål.
Så her har vi noe helt unikt og noe å være stolte over.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 04 mai 04, 23:08
Plankehaugen---hovedtribunen, ja det låt bra. Teige, eller en fotballbane mellom dem.

Hva om en fra Plankehaugen kan få til felles start.(signal: fast mønster, så alle FFK supporter kan trå til samtidig.)

"NATTEVAKTA"

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 04 mai 04, 23:35
Til møklegård: jeg synger det skal jeg love deg, men jeg føler meg ganske tett, når det er kun meg innenfor en gitt radius.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 05 mai 04, 03:57
Endret: 05 mai 04, 04:21
varheim: det er de som ikke synger som er tette!!

Og når det gjelder tribunekampen:
det spørs hvilke kriterier man legger til grunn.

vi vant både når det gjaldt tifo, sanghyppighet og maks-lydnivå (altså overdøvet vi klanen når vi fikk med hovedtribunen)

klanen vant kanskje når det gjalt lydnivå generelt, men når de får til "trøkk" bare 4-5 ganger i løpet av hele kampen, mens vi synger stort sett konstnant, så mener jeg vi vant.

Til DjPete: jeg er veldig ydmyk i forhold til andre supportere. jeg vet at klanen er bedre enn oss, men jeg synes ikke de var særlig gode i fredrikstad.. vet at de har mye mer å gå på, men vi skal ikke ha den innstillingen at alle andre er bedre enn oss.. for vi er faktisk blant de beste supporterne i TL! i alle kampene våre hittil i år har jeg vært skuffa over nivået på motstanderens supportere.

Og en ting til;
vi får masse skryt på forumet til klanen!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 05 mai 04, 10:50
Vi må huske på at på tv hørtes faktisk klanen sinnsykt bra ut fordi de fikk en to-tre mikrofoner foran seg.. Disse sto ikke foran oss!!!

Men ere noen som kan trøkk så er det klanen!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 05 mai 04, 11:32
Endret: 05 mai 04, 12:18
Har inntrykk av at diverse personer har noe høye foventninger til andre supporterklubber, det var jo akkurat samme gnålet etter lsk-kampen...

Husk at når du står midt inne i klacken så er det vanskelig å høre de andre supporterne, spesielt når det synges omtrent hele tiden...

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 05 mai 04, 12:00
Tror bjorn har et poeng der. forventningene til de andre supporterne har vært så høye at vi på en måte ikke blir imponert

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 mai 04, 12:36
Hvordan man opplever syngingen har veldig mye, om ikke alt, å gjøre med plassering på stadion. Tv gir aldri noe rettferdig inntrykk. Fra min posisjon, sittende midt på nye tribunen, så hørte vi så å si bare Klanen høyt og tydelig nesten gjennom hele kampen. Plankehaugen hørtes bare såvidt de gangene de sang og ikke Klanen gjorde det. Eneste som kunne konkurrere var frem-og-tilbake-syngingen med hovedtribunen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


isl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mai 04
Innlegg: 2

Lagt til: 05 mai 04, 15:46
Det blir bare for dumt å påstå at plankehaugen vant tribunekampen. Satt selv på den nye langsiden og hørte kun klanen unntatt når det ble sunget mellom tribunene. Plankehaugen har jo maks 100-150 syngende......

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 05 mai 04, 16:37
selvsagt hører man klanen best når man sitter midt på den nye tribunen. klanen synger da i mot deg, mens plankehaugen synger mot hovedtribuna. så det er kun folk på hoved som kan avgjøre dette, fordi både klanen og plankehaugen synger MOT dem!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 05 mai 04, 17:06
Hvor holder egentlig du til på stadion, ajg ?
Først slår du fast at "vi" vant tribunekampen, og nå mener du at bare folk på hovedtribunen kan avgjøre det.

Går det litt fort i svingene noen ganger kanskje? :)

Har på følelsen du kommer fram til at vi vinner på tribunen uansett hva som skjer, med dine tusenvis av syngende supportere.

:p

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 mai 04, 22:37
Vant vi kampen også Ajg? Var det Vålerenga som vant, eller ble det mot all formodning uavjort.
Bør kanskje spørre noen på hovedtribunen?

Vi hadde best TIFO sier du:rolleyes: Skulle vel bare mangle om vi ikke hadde mere TIFO enn Klanen iallefall, med tanke på plassen hver gruppering hadde tilgjenglig.
Når det er sagt var flagg-skjerfhavet til Klanen rimelig mekitg skue det også etter min mening!

---------------------------

Macka fra start!


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 05 mai 04, 23:09
Et forslag vi kanskje kan tenke på Dag JP. Vi starter med "HELE STADION REIS OPP" Så, når de fleste står, synger vi "FOR FREDRIKSTAD FOR FREDRIKSTAD" Hovedtribunen svarer med å synge "STÅR VI EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN" Kanskje litt optimistisk, men med skikkelig markedsføring på radio og i aviser så kanskje. Jeg ville ihvertfall fått tårer i øyekroken om dette hadde klaffet hundre prosent. Potensialet for disse folka er nemlig stooor. Det ser vi jo på bortekamper, la meg nevne Åråsen 12 apr.

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 05 mai 04, 23:27
Jeg stod midt i plankehaugen og hørte omtrent ikke klanen, men det kan selvfølgelig har noe å gjøre med at jeg konsentrerte meg om å synge og heie på våre gutter og gav blaffen i hva som hendte i klokkesvingen. Det er klart at hvis man står med lua i handa og lytter andektig til bortesupporterne så hører man de godt. På neste hjemmekamp, får jeg be om bedre konsentrasjon om egne oppgaver, please???

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 05 mai 04, 23:41
jeg står midt i plankehaugen ja, men har hørt fra flere folk på hovedtribuna at de hørte oss minst like bra som klanen!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 06 mai 04, 00:15
Forslaget til Johan var jaggu ikke dumt, det måtte vel gått. PH kunne sunget første strofene, også sunget at hovedtribunen skulle følge opp, de hadde nok tatt hintet.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340