Husk meg
Brukernavn
Passord

11èren mot Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 apr 04, 17:34
Endret: 21 apr 04, 17:35
Om jeg hadde sittet i Eggens posisjon foran Søndagens kamp mot Molde ville jeg foretrukket disse 11:

---------------- Sørlie ---------------------

Pål A.......Helland......Jørgen.......Stian J

Bjørnar J..Koskela..Risholt...Söderstjerna

............Marcus........West....................

Hadde vært morro å hørt andre alternativer fra andre ivrige supportere.

Grunnen til at jeg ville satt inn Bjørnar er at han er en potensiell målskårer, og nå er det nådvendig å putte snart. Jeg synes at Hornseth og Brenne har til gode å bevise at de fortjener ny tilitt.

Gutta på midten, twin brothers Risholt og Kossi, er det vel ikke nødvendig å si noe mere om. De som lurer kan ta en titt på vg-børsen.

Stjerna kan gjøre det ekstraordinære, og er ikke redd for å holde på ballen, skyter vanligvis godt (ikke mot RBK)

Backrekka er jo selvskreven etter at Trondsen ikke rekker kampen. Men etter Jørgens storkamp sist, skal det bli vanskelig å sette ham på benken igjen.

Foran har jeg fortsatt troa på Ringberg, han skåret bøtter med mål i fjor og året før. Jaja, det er forskjell på nivået. Men det kan legges til at Harald M. Brattbakk og karadas heller ikke har nettet hittil i år. Tror det kan løsne for West om han får en hel kamp som spiss, vi vet jo hvilken hurtighet han har, og det er derfor viktig å utnytte den, og det helt frems på banen. Med de to foran der så lukter det mål mot Molde, som er et opp og ned lag.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 21 apr 04, 17:48
---------------- Rotevatn------------------

Pål A.......Helland......Risholt.......Jørgen

Peters...Koskela.....Söderstjerna...Stian

............Marcus........West....................

Ønskede bytter blir Bjørnar mot Peters og Brenne mot Söder. Egentlig så er det hipp som happ med bjørnar og Peters.
Envt. at Falay får prøve seg litt og Risholt går opp på midten....

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 apr 04, 18:00
-----------------Rotevatn---------------

Czwartek---Helland--Jørgen-----Stian

Koskela-----Bjørnar---Risholt---Håkan

------------Ringberg---Brenne----------


West var ikke 100% da han kom inn mor RBK, og strekkskader trenger som regel litt tid. Det er spesielt uheldig for en spiller som har hurtighet som fremste våpen. Vil derfor plassere Brenne i en tilbaketrukken-spissrolle, noe ala Ringberg hadde mot RBK. Jeg vil heller ha Ringberg mye inne i boksen. Bjørnar som sentral midtbanespiller med sine dype løp og evne til å komme til målsjanser/score blir viktig. Backrekka mener jeg gir seg selv. I mål velger jeg å gi Rotevatvn sjansen etter at Sørlie har vært litt ujevn de to første kampene.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 apr 04, 18:04
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
---------------- Egentlig så er det hipp som happ med bjørnar og Peters.


Nå må du gi deg... Det er, i alle fall i mine øyne, stor forskjell på disse to...

Peters er en av KTE`s "gullgutter", Bjørnar en sliter som får urettferdig lite spilletid...

Ser, som Costanza, helst denne 11`rn, men bytter B.J og Kosso

-----------------Rotevatn---------------

Czwartek---Helland--Jørgen-----Stian

Bjørnar-----Koskela---Risholt---Håkan

------------Ringberg---Brenne----------

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 21 apr 04, 18:30
KJE: Om Bjørnar får urettferdig lite spilletid tviler jeg på at du kan uttale deg om på noe særlig godt grunnlag....hvis ikke du har vært på treningene da, og har like bra kjennskap til Bjørnars situasjon som Eggen har?
At det var hipp som happ mellom Bjørnar og Peters, så var det basert på grunnlag av prestasjonene som fotballspiller, ikke på tilknytting til byen og innsats i de lavere divisjonene...

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 apr 04, 20:55
Jeg er absolutt ikke riktig mann til å uttale meg om bjørnar vs. peters... Jeg heller mot Peters, men KTE har kanskje litt mer peil??

Dette synes jeg bør være laget (forutsatt at West ikke er småskadd)

Sørlie (får en sjansn til, minst)

Czwartek
Helland
Jørgen
Stian (forsvaret er vel selvskrevent)

Stjerna
Roger & Koskela (også ganske klare :))
Brenne (mer offensiv!!)

West
Ringberg


Når alle er i form, er dette et riktig så bra lag!! Stjerna er på gang... Hvis Brenne kommer med bedre framme, er han på gang... West og Ringberg utfyller hverandre fint, og Ringberg hører hjemme HELT på topp!!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 22 apr 04, 08:41
-----------------Rotevatn---------------

Czwartek---Helland--Jørgen-----Stian

West-----Koskela---Risholt---Håkan

------------Ringberg---Brenne----------

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 22 apr 04, 09:02
-----------------Sørlie---------------

Czwartek---Helland--Jørgen-----Stian

Bjørnar-----Koskela---Risholt---Håkan

------------Ringberg---Brenne----------

Om diskusjonen Bjørnar vs. Peters; mulig de er like, men Bjørnar ha vist at han er betydelig raskere enn Peters, og ikke minst mer villig til å gå på løp. Er det noe som er viktig i laget, må det være hurtighet mot mål. For meg er det enten West eller Bjørnar på høyre flanke.

---------------------------

Any given sunday


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 22 apr 04, 09:31
---------------- Rotevatn ------------------

Pål A.......Helland......Jørgen.......Stian J

Koskela.......Bjørnar...Risholt....West

............Markus........Mommo................

Sikkert ikke så lurt å stokke om så mye som jeg har gjort her, men det skulle vært morro å sett dette laget.

---------------------------






ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 22 apr 04, 10:03
Ganske enig med stenhard at det nå er på tide å la Mommo få sjansen fremfor Hornseth som har vært mildt sagt blek. Forsvarsfireren gir seg selv, egentlig. La Bjørnar løpe på høyre, Stjerna på venstre, med "tvillingene" sentralt så har vi i hvert fall en god mulighet til å kapre poeng

:ffk:

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 22 apr 04, 10:08
Endret: 22 apr 04, 13:10
Går for denne jeg:

-------------------Sørlie------------------

Czwartek----Helland----Jørgen----Stian

Bjørnar------Tero--------Risholt----Håkan

-------------Marcus----West-------------

Synes fortsatt at Sørlie bør stå. Back-4`ern er selvsagt. Mener Bjørnar bør få sjansen. Mommo har vel ikke arbeidstillatelse, hvis ikke skulle jeg gjerne ha sett han spille også.

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 22 apr 04, 11:57
Ja aresolbe, vi er jaggu enige vi. Til deg stenhard, ja Mommo på topp kunne vært spennende det, men ser heller at vi starter med en frisk West, så kan heller Mommo komme inn etterhvert.

Anngående keeper valget så er jeg av den oppfattning at det er den beste keeperen på den dagen som kampen spilles på som bør stå. Jeg tror faktisk at Rotevatten blir vår første keeper på sikt, men det er lenge siden han har spilt en kamp nå. Så jeg ville ventet med ham et par kamper slik at han kan vise seg frem på rekrutt laget, ingenting er bedre enn å ha to gode keepere.

Bjørnar bør absolutt spille, med sin evne tl å putte ballen i mål. Har troa på at en tidlig 0-1 skåring av ham oppe i Røkke staden så kan det være duket for en poengvår for FFK.

Uansett er ganske trygg på at Eggen velger det laget som han mener er det beste!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 apr 04, 12:48
Opprinnelig postet av pss
Uansett er ganske trygg på at Eggen velger det laget som han mener er det beste!

Jeg håper da inderlig han gjør det... ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 apr 04, 16:38
Endret: 22 apr 04, 16:38
Jeg håper dette blir laget:

----------------------Sørlie-----------------

Czwartek---Pettersen---Helland---Johnsen

West-----Koskela---Risholt---Søderstjerna

------------Ringberg-----Brenne------

Ellers så er jeg enig med de som etterlyser en gjennombruddshiggig Bjørnar J.! Problemet er bare at han er best som indreløper og hvis han skal spille der så må jo nesten Koskela eller Risholt omrokeres, og det kan vi ikke gjøre nå. Vet at Bjørnar kan spille stort sett over alt på banen, men jeg syns han kommer mest til sin rett som indreløper. Dersom Eggen fortsetter med 4-3-3 så kan han vel kanskje finne plass til bjørnar på midten der!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 22 apr 04, 18:09
Vel, Koskela klarer seg nok greit på høyrekanten også, så da blir det plass til Bjørnar i midten! Støtter forslaget til Costanza over her.

Men hvorfor har alle satt opp 4-4-2? Ikke en har satt opp 4-3-3, og det er det Eggen har spilt i 2 kamper nå!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 apr 04, 18:25
Endret: 22 apr 04, 18:26
Er noe overrasket over å se FFK spille en slags 4-3-3 variant - særlig når Knut Torbjørn Eggen etter at opprykket var klart, svarte dette på spørsmål om 4-3-3 ville bli aktuelt da han var nettgjest hos f-b.no:

"Det er ikke sannsynlig at vi vil legge om til et klassisk 4-3-3--spill neste sesong. En skal huske på at 5-6 av lagene i Tippeligaen har innarbeidet dette mønsteret gjennom mange år. Ved å skifte til 4-3-3 nå, kan vi vi fort bli en dårlig kopi. Dersom vi skulle ha en reserveformasjon til neste år, vil jeg heller helle mot å spille 3-4-3. "

Men nå kan vel kanskje ikke formasjonen FFK har spilt i de to første kampene betegnes som klassisk 4-3-3?

Men personlig savner jeg 4-4-2 - en oppstilling som jeg alltid har vært en tilhenger av. Mener man får mye mer trøkk inne i "boksen" da.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 22 apr 04, 18:36
Forslag på 4-3-3:

---------------Sørlie------------------

Czwartek--Pettersen--Helland--Johnsen

---Koskela-----Risholt-----Søderstjerna--

-----West------Ringberg---Brenne----

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 apr 04, 18:52
Endret: 22 apr 04, 18:58
Opprinnelig postet av Holters
Vel, Koskela klarer seg nok greit på høyrekanten også, så da blir det plass til Bjørnar i midten! Støtter forslaget til Costanza over her.


Det tror jeg nok han gjør, men den lagdelen som har fungert klart best hittils i år er den sentrale midtbanen, og da spesielt Risholt og Koskela, så derfor syns jeg det blir dumt å plassere koskela på høyre kant. Men den siste plassen i midten, dersom vi spiller 4-3-3 er etter min mening helt åpen. Brenne og Søderstjerna har vært helt greie på den plassen, men ikke noe mer......nå syns jeg Bjørnar burde få sjansen der.

4-3-3 forslag:

----------------Sørlie--------------------

Czwartek----Helland----Pettersen----Johnsen

-------Koskela---Risholt---Johannessen----

West----------------------------------Søderstjerna

-----------------Ringberg----------------

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 apr 04, 18:58
Er nesten enig med Snæbbussaristokrat#78, bortsett fra at hvis KTE velger 4-4-2, noe jeg er ganske sikker på at han gjør, så vil jeg hatt Brenne på midten og West på topp, sammen med Ringberg.
Har denne gang en mistanke om at Rotevatn får sjansen, noe jeg synes han har fortjent.

----------------Rotevatn----------------

Czwartek--Pettersen--Helland--Johnsen

Brenne--Koskela---Risholt--Søderstjerna

------------West-------Ringberg----------
:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 23 apr 04, 19:12
Det ble denne 11èren, i en skjev 4-3-3:

-------------------Sørlie--------------

Czwartek--Pettersen--Helland--Johnsen

---Koskela-----Risholt-----Brenne---

---Hornseth----Ringberg---Søderstjerna



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340