Husk meg
Brukernavn
Passord

8000 billetter solgt til RBK-kampen!!!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 apr 04, 00:41
Nesten en uke igjen til kampen, og det er snart utsolgt! Her blir det stappfulle tribuner og sinnsyk stemning!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 14 apr 04, 01:25
Hm...

Er det noen som i det hele tatt vet hva den offisielle tilskuerkapasiteten på stadion vil bli ?

Det har blitt nevnt 10 000. Men jeg har også lest at den vil bli på ca. 10 500.

Muligens vet de det ikke selv ennå...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 apr 04, 01:28
Endret: 14 apr 04, 01:28
Vil anta at kapasiteten er ca 10 500 ettersom de hevder 8000 er revet bort hvorpå 2500 billetter er igjen. Men har som deg også sett 10 000 vært nevnt nylig. Håper vi klarer å komme opp på fem siffer. Ser så mye bedre ut, rent estetisk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 14 apr 04, 01:33
Endret: 14 apr 04, 01:33
Der traff du spikeren på hodet Costanza,
...de kan bare prøve seg med en kapasitet på 9995. ;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 apr 04, 02:02
Det er forøvrig solgt ca. 200 billetter på Plankehaugen-feltet, mens de to feltene ved siden av er utsolgt! Dvs at det allerede er 5-600 syngende supportere!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 apr 04, 02:03
Jeg selger sjela mi om alle som har kjøpt plass på de to feltene nærmest Plankehaugen er med og synger. Vet også om noen som skal stå på Plankehaugen-feltet som ikke har planer om å synge.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 apr 04, 02:29
Ikke vær så negativ nå da, costanza... I utgangspunktet skal alle på disse 3 feltene være med og synge.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 apr 04, 02:53
Endret: 14 apr 04, 02:53
Ja, det er vel planen. Blir spennende å se hvordan det blir i praksis. Blir jo også spennende å høre om man får svar fra hovedtribunen i år på "Rød og hvite..." ettersom de mest ivrige vel har flyttet over.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 apr 04, 08:36
Opprinnelig postet av Costanza
Vet også om noen som skal stå på Plankehaugen-feltet som ikke har planer om å synge.


Hva? Snakk om å banne i kjerka! Hele poenget med et eget felt for plankehaugen var jo at alle som står der synger.

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 14 apr 04, 08:38
Helt enig. Men dessverre så vil det nok være tilfelle at enkelte melder seg inn og kjøper billetter der kun for å spare penger. Litt synd, men jeg tror nok det vil skje.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 14 apr 04, 10:50
ang synging , så vil fotsatt mange på hovedtribunen være med på "røde og hvite", jeg sitter der sammen med 14 andre og vi vil i hvertfall delta ,

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 apr 04, 11:04
Til Costanza!

"Hjørnet" (snæbbussaristokratene) har ikke flyttet over, selv om noen av oss har meldt oss inn i Plankehaugen, Costanza.
Vi vil helt sikkert prøve å bidra så godt vi kan i samarbeid med Plankehaugen.

Forøvrig må jeg be deg om en uforbeholden unnskyldning for den altfor krasse og følelsesmessige kritikken av deg i forbindelse med din dom over FFK.

Jeg må påpeke at jeg synes dere gjør en kjempejobb med FFK supporter.net.
Men jeg mener fortsatt at dere burde vært forutseende nok til å forstå hvilke virkninger en dom over FFK ville gi.
Derfor burde dere ha overlatt til andre medier å bedømme FFK og holdt egne spådommer for dere selv.
Men gjort er gjort og nå tror jeg faktisk dette er glemt og at alle både supportere og andre bare gleder seg til fortsettelsen av sesongen. :cool::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 14 apr 04, 11:14
Jeg tror det ikke er grunn til bekymring. Det er vel umulig å ikke være med på synginga når Plankehaugen setter i gang. "Røde og hvite" kommer til å runge uansett hvem som sitter hvor. Oppfordring: Start synginga allerede under oppvarminga.

---------------------------

Any given sunday


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 apr 04, 14:21
Snæbbussaristokrat 1:
Hvorfor har ikke dere flyttet over da? Nå er vi i TL, og da må vi sørge for å samle flest mulig syngende på et sted, slik at vi blir størst mulig! Jo flere som synger, jo bedre stemning blir det! Skjønner ikke hvorfor mange av de som er med og synger på bortebane, absolutt skal sitte på hovedtribuna på hjemmebane!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 apr 04, 18:15
Til ajg!
Mange av oss har hatt plass i hjørnet i mange år og vi var ganske tidlig ute med å bestille de samme plassene.

Mange har blitt spurt, men kun noen få har vært åpne for å flytte i år, så vi får heller vente til neste år.
Hvis plankehaugen blir 300 stk på det nye feltet + 200 sittende ved siden av, vil det sikkert gi et skkikkelig trøkk. Hvis vi i hjørnet leder ann kan vi nok sikkert få med oss endel på hovedtribunen.
Kanskje vi kunne finne en eller flere med kraftig røst, som kunne synge: Hvor er det du er fra - Svar Plankehaugen: Fredrikstad - Hvor er det du representerer osv.
Vi kan vel snakkes engang før søndag.:eek::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 14 apr 04, 19:00
Ja snæbb#1,dette er blitt diskutert bla.under forberedelsene til den nye cd`n.
Det blir "helestadionsynging" i år også,med nye innslag.
Bra at det sitter folk på hoved som også vil synge for full hals.
Er jo helhetsinntrykket som gjelder.
Gjestene vil garantert få gåsehud når hele stadion drar igang..
Gleder meg til Helga med flomlyskamp på tv og 1-0 til FFK:ffk:

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 14 apr 04, 19:04
Endret: 14 apr 04, 19:06
Vi kommer en 10-15 stk fra fotballklassen til Haugetun Folkehøyskole som skal stå i 0-feltet, er det midt i Plankehaugeun det? Desverre er ikke alle fra Haugetun FFK-fans, vet ikke helt om de vil synge med. Vet om en annen enn meg som har flagg ihvertfall.. må nesten be lærern på fotball-linja oppfordre gutta til å synge med.

Gleder meg stort jeg, blir utrolig moro! :ffk:

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 apr 04, 23:00
Kun medlemmer av Plankehaugen skal få plass på 0 feltet, så jeg håper du har tatt feil. Blir veldig dumt om vi skal begynne med klasseturer for utenbysfolk på feltet til Plankehaugen.
Det er få nok plasser som det er!

---------------------------

Macka fra start!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 apr 04, 23:03
Det ække utsolgt??

Hvis jeg rusler ned på Aristokraten i morra (torsdag) burde jeg vel få tak i 3 biletter??

- !

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 apr 04, 23:45
Det er billetter igjen ja.

ximo: hvordan har dere fått tak i billetter til felt O? regner ikke med at hele klassen din er medlemmer av plankehaugen? eller er det klubben som begynner å ødelegge for oss ved å sende inn skoleklasser på feltet vårt fordi de tror at vi ikke klarer å fylle det opp!?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 15 apr 04, 00:42
Aner ikke hvorfor det er felt O, fikk billetten gjennom skolen som setter opp en minibuss til kampen.. På billetten står det ihvertfall:

INNG: NY SITTETRIBUNE
GARD/FELT: O / STÅPLASS
PLASS: 12
PRIS: 110,00
INKL. AVG.: 0,00

Hmm, når jeg ser nærmere etter står det kanskje 0 (null) og ikke O (stor o).. men felt 0 finnes vel ikke? Uansett hadde det vært rart om de havnet mitt i plankehaugen.. jeg har flagg og greier og har ikke noe imot det, men det er bare en til med FFK-flagg her.

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 15 apr 04, 01:10
Endret: 15 apr 04, 01:35
Hvis det står "Ny sittetribune" og "Gard/Felt 0", så er det høyst sannsynlig at det er det nye feltet.

Jeg har nemlig den samme type markering på mine billetter.

Av prisen ser man at de nok allerede har begynt salget av enkeltbilletter til ikke-medlemer på det nye feltet.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 apr 04, 02:05
Merkelige greier dette... På alle mine billetter (sesonghefte) står det plass 51. Når jeg kjøpte billetter sa de i aristokraten at jeg var den første som kjøpte på dette feltet. Med andre ord kan det virke som at de har holdt av 50 billetter som skal gå til skoleklasser o.l. til alle kampene... Dette må dere sjekke opp i DJPete!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 15 apr 04, 08:31
Endret: 15 apr 04, 08:33
Uff da. Håper ikke det stemmer! Regnet med at klubben endelig hadde satt av et eget felt til kremen av supporterne jeg. Tror også skoleklassene er bedre tjent med å stå/sitte andre steder enn mitt blant oss i Plankehaugen. Ser for meg en 7. klasse fra barneskolen mitt blant 1.80 høye halvfulle `Planker` og `Bevere`.... (spissformulert såklart). Men klubben har vel kanskje tenkt at siden dette er de billigste billettene så er de greiest å gi grupperabatt til skoleklasser o.l. på. Tviler på at Haugetun har måttet betale 110 per billett. Men; Da kan jo klubben like gjerne plassere skoleklassene på Gressviktribunen der billettene er like billige.

Uansett så hadde jeg trodd og håpet at O-feltet ville bli stappfult av `Planker` til hver kamp jeg.

Dette kan vel ikke stemme....:confused:

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 apr 04, 11:02
Hvor mange billetter har Plankehaugen solgt?
Og hvor mange kan man selge?
Har man forresten prøvd å stå på tribunen for å se hvordan det passer med trinnbredde etc.?
:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 15 apr 04, 11:08
Endret: 15 apr 04, 11:10
Så er vi ikke en 7. klasse heller, men 15 fotballspillere/interesserte på 18-20 år.. Prisen på billeten fra Billettservice (en sånn en) er 110 og det stemmer med prisen på billettservice.no for felt O.. Uansett, lærern på fotballlinja (som er fredrikstadpatriot) har sine kontakter i klubben (bl.a. Harry Hansen), mulig det er sånn de fikk tak i billettene. Skal spørre jeg.

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 15 apr 04, 11:23
Jeg var inne på billettservice sin nettbestilling nå, og der virket det som om det gikk an å bestille vanlig ståplassbilletter til 110,- på felt O som er plasssen til plankehaugen. Synes det virker merkelig om det skal la seg gjøre. Regner med at vaktene sjekker alle som skal inn der om de har medlemskort, og det er jo litt kjipt for de som har bestilt billetter der i god tro da.

Under prissone på billettserice på felt O så står det "generell adgang"

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 15 apr 04, 11:38
Merkelige greier .... Slik burde det jo absolutt ikke være. Kan risikere at det komme mange andre på feltet, og at Plankehaugens medlemmer ikke kommer inn dersom de ikke har kjøpt billetter før kampen nå da.

Vet ikke hvordan de gjør det nede på Aristokraten heller jeg, om man må vise frem medlemskortet eller om hvem som helst kan kjøpe seg billetter på feltet ?

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 15 apr 04, 14:30
Endret: 15 apr 04, 15:00
Hm...

Trodde at supporterklubbens ledelse hadde avklart slike elementære ting på forhånd med de ansvarlige i klubben.

Felt 0 skal jo i utgangspunktet være forbeholdt supporterklubbens medlemer.

Til Snæbbussaristokrat 1:

Ad. 1, Vet ikke.

Ad. 2, Skal ifølge de ansvarlige være plass til ca. 350.

Ad. 3, Bredden på avsatsene er, slik jeg tidligere har påpekt, aldeles ikke optimal. Avsatsene er alt for brede. Man burde definitivt ha laget et ekstra trinn for hver avsats. Dette ville ført til økt komfort for supporterne,
...og samtidig ville nok tilskuerkapasiteten blitt endel høyere.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 apr 04, 15:44
Dette må en i styret i plankehaugen sjekke opp, og gi oss beskjed her på forumet også!

Går forøvrig ikke an å kjøpe flere enn 2 billetter til Felt O på billettservice.no nå. Når jeg "prøvde" og bestille flere, sto det at det ikke var nok plasser igjen... MAO kan felt O nå være fullt... Men av hvilke type mennesker??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 15 apr 04, 16:23
Endret: 15 apr 04, 16:24
Idèelt sett så skulle det ikke være mulig å kjøpe billetter til vårt felt for andre enn medlemmer, og da kun salg via Aristokraten. Aristokraten trodde ikke det var mulig å kjøpe billetter til vårt felt via nettet og skulle sjekke opp saken.

Er egentlig ganske håpløst hvis folk har kunnet kjøpe billetter til vårt felt helt ubegrenset på nettet. Klart jeg hadde kjøpt på vårt felt selv hvis jeg hadde vært "vanlig" ikke-syngende tilskuer. Er jo de beste plassene...

Vi må hvertfall forsikre oss om at alt er i orden før neste hjemmekamp, men det er jo lov å håpe at det ikke er noe stort problem mot Rosenborg heller. Hvis noen medlemmer ikke får plass; kjøp plass på Gressviktribunen. Skal ikke se bort fra at vi kan få flyttet dere over derfra. Det er relativt god plass på vårt felt på grunn av de brede trinnene.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 apr 04, 17:18
det kan jo slå positivt ut også da, ved at vi får flere med på å synge! de fleste som har kjøpt billetter der er sikkert plankehaugen-folk, og de som da blir stående sammen med oss (som ikke er plankehaugen-folk) holder sikkert ikke kjeft når så mange begynner å synge. Dessuten skulle man tro at de fleste har fått med seg at dette er et felt for syngende supportere, og de som ikke orker slikt "bråk" har sikkert ikke kjøpt billett der heller...

Men uansett bør dette gjøres noe med...

Det som nesten bekymrer meg mer er at klubben begynner å dele ut billetter til skoleklasser o.l. på vårt felt!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 15 apr 04, 17:50
..og hva med trønderene som har kjøpt plass på vårt felt?

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 15 apr 04, 18:19
Døm konverterer nok fort Møklegård!
Uansett skal vi gi gass!
Trøndersang tolereres definitivt ikke på feltet vårt!

---------------------------

Macka fra start!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 15 apr 04, 18:29
..nei absolutt ikke.
Gressviktribunen neste for dem.(bak)

Å holder du med Rosenborg så skal du få se! Guttæne køddær du`kke med!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 15 apr 04, 19:18
Trøndere er hvertfall ikke noe problem. FFK var litt i tvil om vi stod langt nok fra bortesupporterne ifjor... Sikkerhetsansvarlig på Åråsen ga også klar beskjed om at de kom til å luke ut Fredrikstadsupportere som hadde fått billetter for nærme Kanari-Fansen, og det er slik det bør fungere på Stadion også. Er du så fjern at du kjøper billett på motstandersupporterklubbens felt, ja da får du tåle å bli flyttet litt på.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 15 apr 04, 19:55
Opprinnelig postet av ajg
Det som nesten bekymrer meg mer er at klubben begynner å dele ut billetter til skoleklasser o.l. på vårt felt!

Lærern for fotball-linja sa at skolen kjøpte billettene på Aristokraten, så da kan de ikke spørre om medlemskort nei.. Uansett, vi skal gjøre vårt for å bidra til en god stemning! Har en dediket lærer som er FFK-patriot, så det går nok bra c :D

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 apr 04, 23:34
Sendte følgende mail til Robert Nilsson i FFK:


Hei!

På diskusjonsforumet på www.ffksupporter.net foregår det nå en debatt om salg av billetter på felt O. Dere har tidligere sagt at dette feltet kun var for medlemmer i Plankehaugen, og at det ikke skulle gå an å kjøpe billett der hvis man ikke var medlem. Imidlertid har det nå kommet fram at dere i klubben har gitt 10-15 billetter til en skoleklasse på Haugetun. I tillegg viser det seg at det hele tiden har vært mulig å kjøpe billetter til dette feltet på internett, uten at man trenger å vise medlemskort. Man har nå da kommet i den situasjonen at feltet (i følge "ryktene") er utsolgt. Sannsynligvis har mange som ikke er medlemmer av plankehaugen (og som ikke har tenkt til å synge) kjøpt seg billetter på felt O fordi det er billigere og bedre ståplasser enn andre steder. Samtidig er det da flere medlemmer i plankehaugen som ikke får plass her nettopp på grunn av dette. Med andre ord blir det dårligere synging og stemning på stadion.

Kan du gi meg en forklaring på dette? Hvorfor har klubben "gitt" billetter til skoleklasser? Skal det være slik at hvem som helst kan kjøpte billetter på felt O over internett? Hva vil klubben nå gjøre for at medlemmene av plankehaugen skal få plass? det er vel plass til mange flere enn 350 på feltet pga. brede trinn, kan det bli aktuelt å legge ut flere billetter til felt O?

Håper på svar angående dette, for her er det tydeligvis et eller annet som er galt. Håper klubben ordner opp i dette, for det er vel også i deres interesse at det skal være best mulig stemning på stadion!?

Med vennlig hilsen
.....


Dette er svaret jeg fikk tilbake:


Hei
FFK har gitt Aristokraten i oppdrag å selge kampbilettene, slik at vi ikke selger biletter fra klubbhuset. Ingen jeg har snakket med kjenner noe til dette, heller ikke de som selger biletter i Aristokraten. Ifølge Geir i Aristokraten er o feltet sperret for internettsalg,så dette er ukjent for oss.

Mvh
Robert Nilsson

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 16 apr 04, 00:02
Opprinnelig postet av ximo
Lærern for fotball-linja sa at skolen kjøpte billettene på Aristokraten, så da kan de ikke spørre om medlemskort nei.. Uansett, vi skal gjøre vårt for å bidra til en god stemning! Har en dediket lærer som er FFK-patriot, så det går nok bra c :D

Det er med andre ord tydelig at dette er en glipp fra Aristokraten (igjen). Dere må bli mye strengere til framvisning av medlemskort!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340