Husk meg
Brukernavn
Passord

Det er av sine egne......

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 12 apr 04, 10:38
Det her ble bare for dumt Costanza. Du skal jo altid være den "snusfornuftige" røsten her inne, menh nå var du:mad: bare patetisk!!
:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

---------------------------

Trallalla........


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 apr 04, 10:39
Endret: 12 apr 04, 10:42
På TV2Nettavisen står det at supporterne har tippet dette, men det er jo ikke riktig :D

se her

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 12 apr 04, 10:43
Nei dette var drøyt! Jeg syntes dere har vært flinke å saklige helt til nå... Er jo ikke rart at folk reagerer når supportersiden til ffk tipper FFK rett ned!?! PR har dere iallefall fått, og det var kanskje det dere var ute etter?

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 apr 04, 10:46
Tror nok ikke det var pr som var utgangspunktet, og dersom denne siden er ment først og fremst for supportere av klubben, tror jeg ikke man kan si at all pr er god pr. Sida har fått seg et skudd for baugen. Bølgene vil nok legge seg, men man bør være glad for at alternative sider er få!

---------------------------

Macka fra start!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 apr 04, 10:49
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Det som irriterer meg mest er at en IDIOT som kaller seg Costanza har gjort seg til talsmann for meg og alle andre FFK supportere.
:mad:Det neste som irriterer meg er at Costanza fortsetter å argumentere med sine lange "flotte" avhandlinger, tiltross for at han burde skjønt nå at han har dummet seg skikkelig ut, antagelig på vegne av meg og alle andre for hele fotball Norge, Vent å se!! :mad:



Det er vel ingen som snakker for deg eller andre. Tabelltipset er og blir ffksupporter.net sitt tips. Dersom du, eller andre her, føler et eierskap til denne siden, ja så bør du/dere levere noe til siden også, kanskje blir "medeiere" eller noe sånt?

Jeg anser meg som FFK-supporter, men føler ikke at Costanza eller noen andre taler for MEG, det klarer jeg nemlig helt utmerket selv...

Så min gode mann, snakk for deg selv, ikke la andre snakke for deg, for det er kun din egen røst som representerer deg...

Synes forsatt at ffksupporter.net har gjort en meget så god analyse, så er det opp til FFK som lag å motbevise disse tipsene... Vi som står på tribuna og synger, eller taust følger med, kan fint lite gjøre, vi kan kun være der og vise vår støtte... At noen av oss har baller nok til å sette ord på våre følelser får du og evt andre sarte sjeler leve med, sånn er livet...

Skal bli spennende å se hvor mange av de såkalte supportere som vender laget ryggen dersom det blir en mager sesong i år...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 apr 04, 10:56
Ja nå står det også på tekst TV på TV2 side 204.
Vær vennlig å gå ut å fortell at det er du som er IDIOTEN og bare deg, Costanza.

For overalt så står det FFK SUPPORTERNE i flertall og det er bla. meg.

Hvis ikke du gjør noe med dette nå, tror jeg FFKsupporter.net aldri kommer til å bli det samme igjen. Da vil nok veldig mange se seg om etter andre steder.:ffk::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 apr 04, 10:59
Endret: 12 apr 04, 11:01
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Ja nå står det også på tekst TV på TV2 side 204.
Vær vennlig å gå ut å fortell at det er du som er IDIOTEN og bare deg, Costanza.

For overalt så står det FFK SUPPORTERNE i flertall og det er bla. meg.

Hvis ikke du gjør noe med dette nå, tror jeg FFKsupporter.net aldri kommer til å bli det samme igjen. Da vil nok veldig mange se seg om etter andre steder.:ffk::ffk:


Og hvem er idioten her? Du eller Costanza? Mye tyder på at du er i ferd med å fremstå som en liten gutt med stort hjerte og liten evne til å tenke selv...

Synes faktisk at du bør gå i bresjen for å lage din egen supporteside jeg, der du og alle andre nikkedukker kan spre det glade,ufortrødende, optimistiske budskap...

Du begynner nå i irritere en ellers så sindig sjel...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 apr 04, 11:16
Endret: 12 apr 04, 11:17
Det er ingen som er idioter her, både Costanza og de andre her inne er fornuftige mennesker. De som driver denne siden må få lov til å mene at FFK rykker ned, men når det til og med kommer på nettavisene og tekst-tv med tittelen "supporterne tipper FFK rett ned" blir det for dumt. Det er IKKE supporterne som tipper FFK ned, det er noen få personer som har gitt et objektivt syn på tabellen. Så er jo det store spørsmålet hvorvidt en supporterside skal tippe sitt eget lag på nedrykk! Det er jeg prinsipiellt uenig i at de skal, uansett hvor dårlig laget ser ut på papiret!!! Dette er ingen objektiv nettside, det er en side for FFK-supportere! Da synes jeg det blir litt galt å være objektiv hele tiden! Men det er jo bare min personlige mening, akkurat som Costanza og andre har rett til å ha sin...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 apr 04, 11:17
Har dere glemt hva en supporter er Kej og Costanza?
Hvis det å være en supporter slik jeg er er, å være en liten gutt med stort hjerte og liten evne til å tenke selv... Og en nikkedukke, ja så er det nettopp det jeg ønsker å fortsette å være, hvis det er betegnelsene på å være en supporter.
Kroppen min er i hvertfall 53 år

Hvem er idioten her? spør du, KeJ
Det får andre svare på, det er jeg helt likeglad med. :ffk::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 12 apr 04, 11:20
Det som costansa nå har gjort, står det respekt av.

Han som alle andre ønsker jo at FFK skal klare seg, men det må da gå an å være litt realist.
Det var på tide at noen ofisielle sider/media fra Fredrikstad skrev noen kritiske ord.
Personlig mener jeg denne oppkjøringen har vært under en hver kritikk. Eggen og Harry har begge strøket til denne eksamen, dette gjelder uvahengig av om vi klarer oss eller ei.
Det har vært vingling på flere fronter. ER det noe som er sikkert er det at dettte må ha gått utover bilett salget .

Vi får krysse fingeren og håpe på det beste i dag, men personlig gledet jeg meg mer i fjor til første kamp.

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 12 apr 04, 11:26
Takk for at dere satte oss i dette lyset i riksdekkende medier Constanza!!

---------------------------

Trallalla........


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 12 apr 04, 11:50
Først og fremst skal gutta bak enhver supporterside ha kreditt for at de gidder. Jeg vet hvor mye arbeid som ligger bak, og det er helt klart blitt brukt en del timer på hver analyse.

Men.. Jeg syntes rett og slett det blir patetisk å tippe sitt eget lag nedenom og hjem. Man kan rett og slett ikke være objektiv dersom man skal være supporter. Greit, man kan være realistisk, men har man ikke trua på at sine egne skal klare å gjennomføre det umulige, så er man heller ikke supporter.
Hadde ffksupporter.net tippet FFK på medaljeplass hadde det vært nesten like patetisk, men da hadde det også vært patriotisme inne i bildet, og det er det man skal være.

Å være supporter for et lag, være seg det ene eller det andre handler om tro.

Alle kristne vet at Jesus dør hver påske, men de har allikevel like stor tro på at han lever. Kanskje en overdrevet sammelikning, men så lenge man ikke har trua har man ingen ting.

Jeg er redd for at FFK skal rykke ned, men jeg klarer allikevel ikke å tillate meg å tro det. Selvsagt klarer vi oss.

Hva tror dere er hovedgrunnen til at så mange reagerer på tipset?
Som FFK supporter, identifiserer man seg med denne siden, rett og slett fordi den er den beste FFK SUPPORTER siden. Og dette tipset er det mange som ikke identifiserer seg med. Derfor kommer også reaksjonen. Syntes selv det er gør-flaut å lese TV2 tekst tv, hvor hovedoppslaget er om dette tipset.

Det handler om ÆRE og noe man identifiserer seg med. FFK!!!

---------------------------

#18™


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 apr 04, 11:56
Costanza

det her var rett og slett elendig gjort av deg...Sette Supporterne i negativt søkelys...allerede kommet fram på tv2 tekst tv at ffk blir dolka av sine egene...hva faen driver du med egentlig?ser jo ikke ut som du har troa på laget...Må ha litt tillit til spillerne...Og dere kaller denne sida "FFKSUPPORTER" hva faen liksom?er jo ikke support ting over det du har drevet med

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 apr 04, 12:07
Endret: 12 apr 04, 12:11
Til KeJ: Du har helt klart meninger. veldig sterke meninger, men for meg så blir det bare bla...bla..bla hver gang du kommer med dem, for de er jo så lite gjennomtenkte som det går ann å bli! Du kaller folk for ikke "ekte" supportere, bare fordi de ikke er enige i at FFK objektivt sett vil rykke ned.....videre så skriver du at hvis man ikke evner å se realistisk på det så kan man heller holde sine synspunkter for seg selv. Hva er dette for noe piss da! Er man ikke verdig en mening heller lenger, dersom man er av en annen mening en de 100% objektive(Pessimistiske i mine øyne)?

Nå skriver du at du anser deg for å være FFK-supporter, men du føler ikke at Costanza eller noen andre taler for deg. Nå står det snart i alle medier AT FFK`S EGNE SUPPORTERE TIPPER DEM NED!! Dersom du virkelig føler deg som en ffk-supporter, føler ikke du da at dette berører deg!? Hvis ikke så bør du se å våkne opp snart, syns jeg!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 apr 04, 12:13
Til Radoslaw: Hadde oversett den setningen, så da var det egentlig ikke så ille, da hadde du bare forkortet den litt.....trodde først at du hadde klipt og limt litt her se.
.....men da er vi uansett enige om sitat prinsippet.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 12 apr 04, 12:21
Til alle her. Spar oss for personangrep. Prøv og hold dere til sak. Prøv også å respektere at enkelte kan ha andre meninger enn dere selv uansett hvor uenige dere måtte være. Husk at i et demokrati skal man respektere mindretallets meninger uten at man nødvendigvis bør være enige. I dette forumet må man vel si at et tips om nedrykk for FFK tilhører mindretallet. Kom heller med saklige argumenter hvorfor dere er uenige.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 apr 04, 12:26
Egentlig så bør det ikke komme som noen overraskelse på noen at Costanza har en negativ holdning til FFK. Det har han hatt så lenge jeg har lest hans
"vite best" innlegg her på forumet. (siden desember 2003)

Det som er hårdreisende er ikke at han er negativ/pessimist/syter, men at han nå har gjort seg til representant for alle oss ekte supportere og gjort oss til latter for hele Norge.

Takk skal du ha Constanza!!!!

:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 apr 04, 12:31
Endret: 12 apr 04, 13:43
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Til Radoslaw: Hadde oversett den setningen, så da var det egentlig ikke så ille, da hadde du bare forkortet den litt.....trodde først at du hadde klipt og limt litt her se.
.....men da er vi uansett enige om sitat prinsippet.
Trodde du virkelig at jeg hadde omredigert det slik du tidligere ga uttrykk for ?

Det finnes da grenser for overtolkning,
...selv for meg. ;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 apr 04, 12:37
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Er man ikke verdig en mening heller lenger, dersom man er av en annen mening en de 100% objektive(Pessimistiske i mine øyne)?



Det er jo akkurat det man har, man er verdig til tusen, men det betyr da vitterligen ikke at man trenger å gå til personangrep med en gang man føler seg "truffet" av en analyse...

Dersom jeg følger hjertet, noe jeg har gjort i mitt tabelltips, så havner FFK på en 7. plass... Følger jeg derimot hodet, og min helt klare formening om dagens situasjon, ja så er ikke FFK gode nok til å klare seg i TL...

Det er min mening, den er jeg berettiget... Du tenker med hjertet, jeg prøver så langt det lar seg gjøre å tenke med hue, og det er ikke alltid forenelig...

Jeg stiller meg uansett hva du eller andre måtte mene, 99% bak Costanza i dette tilfellet...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 12 apr 04, 12:59
Snæbbusaristokrat 1 - Det begynner å bli litt kjedelig å for 10 gang lese dine meninger om hvor dum og negativ Costanza er.

De som ikke har oppfattet det du har skrevet frem til nå, skjønner det sikkert ikke om du skriver det 10 ganger til heller.

Det er forskjell her i verden på å tro og å håpe. Jeg også håper for harde livet at FFK skal overleve i tippeligaen, men jeg er stygt redd for at det kan gå galt.

Costanzas analyse av lagene er noe av det bedre man kan lese, rent objektivt sett. Dog med en uhyggelig konklusjon :(

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340