Husk meg
Brukernavn
Passord

Tores skade -> utvikling av yngre krefter!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 mai 03, 21:38
Selvsagt er det et tap, når en spiller av Tores kaliber ser ut til å bli borte for en lengre periode, men i Eggen´sk ånd, må man lese det positive i det.
I stallen til Fredrikstad er det iallefall to talenter med tippeligapotensiale som stoppere. Både Lahai og Jørgen har vanvittig talent, og trenger "matching" på høyt nivå for å utvikle seg videre.
Med all respekt for Tore; han er ikke 20 lenger.
Dersom dette blir en mellomsesong for FFK, vil det være utrolig viktig at fremtida (Røn, Lahai, Jørgen, Stian, Jeton (flere?)) får sjansen til å spille seg gode. Vi er avhengig av fornying og utvikling for å forbedre oss, og hva ville vært bedre enn å følge Odd´s eksempel på bruk av unge talenter for å få til denne fremgangen.

Ikke misforstå, Tore er konge i forsvar, men jeg er redd for at han og Tor sin rutine og egenskaper vil holde FFK´s kanskje største talenter på benken, og dermed hindre "blomstring" blant ungguttene.

---------------------------

Macka fra start!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 23 mai 03, 08:53
Helt enig med djpete... Pettersen spilte meget bra mot Ørn, så jeg tror ikke vi skal ta alle bekymringene på forskudd... :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 23 mai 03, 11:40
.....er ikke helt enig. Jeg er jo såpass optimist jeg da at jeg tror at de siste kampene til høsten vil handle om opprykk! Da tror jeg Tore er et "være eller ikke være" i kjipe kamper mot topplagene. De andre vil snart nok få sjansen i skadefravær og litt "lettere kamper" (som f.eks kvartfinalen mot Brann på stadion).
Ved et ev. opprykk vil det finansielle være så annerledes, og når FFK i tillegg er en fremadstormende klubb, så vil det gjøre oss til den nest mest attraktive klubben i landet å spille for?
La oss vente til neste år før Tore forlater skuta?

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 23 mai 03, 21:09
Tore holder meget høyt nivå, det er alle enige om, men tross alt er dekningen på denne plassen veldig god. Det ville vært verre for klubben om spillere som Roger, eller Marcus skulle blitt borte over lengre tid, de nest beste i disse posisjonene er ikke i nærheten av å holde samme nivå pr idag.
Interessekonflikt i denne situasjonen for min del.
Taler for: Tore er konge, innehar rutine og vinnerinnstinkt.
Taler imot: -Er ikke 20 lenger, og holder meget store talenter på benken.

Dersom han kommer raskt tilbake vil jeg være den første til å ønske han hjertelig velkommen!!
God bedring er en selvfølge!

---------------------------

Macka fra start!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 27 mai 03, 13:01
"Taler for: Tore er konge, innehar rutine og vinnerinnstinkt.
Taler imot: -Er ikke 20 lenger, og holder meget store talenter på benken."

Dersom dette er et så stort problem som du hevder, så tror jeg faktisk at Eggen hadde leid ut disse spillerne til andre klubber for å få skikkelig matching.

At ToreP er konge bakerst er det ingen tvil om, at han vil bli savnet er nok heller ikke til å stikke under en stol, men det som er viktigst er at de unge "beviser" når det får sjangsen slik som nå, og det er levnet liten tvil om at de kommer til å gjøre en god jobb, men når alt kommer til alt; ToreP`s rutine kan ingen av dem gjøre noe med, uansett vhor dyktige de er.

Når det er sagt, det er en lang sesong detta, mange kamper, tror nok at de fleste får prøve seg før eller siden...

:ffk: :ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340