Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor blir de av?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Roarjo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 13

Lagt til: 20 mar 04, 18:11
Hvor blir de nye spillerne som skulle komme av, og hvem var de sikre kildene det var snakk om.

---------------------------

Roarjo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 mar 04, 22:23
Tror vi forløpig har fått de forsterkningene vi skal ha før seriestart.

Nå har jo FFK reist til La Manga idag og med på turen er også Harry Hansen, Kværneng og Roar Johansen. Når alle disse kommer hjem er det bare 4 dager igjen til overgangsvinduet lukket. Tviler derfor på at det vil skje så mye på de 4 dagene.
Det som selvfølgelig kan skje er at man i de to kampene som skal spilles på La Manga ser et klart behov for forsterkninger i noen av lagdelene og at man har noen spillere "på gress" som man raskt ønsker å få med i stallen.
Men det mest sannsynlige er at man bruker vårsesongen til å se ann om det er behov for flere forsterkninger og evt. hvor behovet er størst.
Så vidt jeg vet så kan vel også klubben forsterke etter 31. mars, med da må det være spillere som er helt fristilt fra sin tidligere klubb, som feks. Egil Østenstad. :ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 mar 04, 23:22
...eller spillere på lån!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 mar 04, 00:44
Ok! Da lærte jeg noe nytt. Trodde ikke man kunne låne/leie etter 31. mars.
Dadason ble vel ikke kjøpt da han kom til FFK sist høst? Men da var det jo veldig knapt med tid før overgangsvinduet lukket? :confused:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 21 mar 04, 10:50
Jeg observerer at Egil Østenstad blir nevnt som en mulig forsterkning for FFK.
Vil bare informere om at Egil sjæl anbefaler Viking -som også sliter i sesong-oppkjøringa- å se etter bedre alternativer enn ham!! Nettopp fordi han mener han ikke er god nok, og kanskje fordi han ikke takler forventnings-press!? Ett dårlig utgangspunkt....

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 21 mar 04, 12:02
Dette er faktisk ikke bare rykter!! Eggen har/skal visst titte på noen spesielle spillere på la manga!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 mar 04, 13:32
Til Kenneth.
Du observerer dårlig når du mener at Egil Østenstad blir nevndt som mulig forsterkning for FFK.
Når jeg nevndte Egil Østenstad, så var det kun som et eksempel på hvilke kategori spillere FFK kan knytte til seg etter 31. mars.
Brukte Østenstad fordi jeg regnet med at alle kjenner hans historie vedr. Rangers i Scotland.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 mar 04, 16:54
Endret: 21 mar 04, 23:14
Rykter eller sant?
Hørte idag fra pålitelig hold at en stor forsterkning skulle innlemmes i troppen på La Manga. Navnet var Dan Eggen.
I tillegg er det fortsatt meningen at en venstreback og en spiss skal bli klare før sesongstart.:D:D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 21 mar 04, 18:28
Dan Eggen? Og en høyreback og en spiss før sesongstart? Det tror jeg ikke på før jeg ser det, men ingenting hadde gledet meg mer :)

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 21 mar 04, 18:31
Opprinnelig postet av Pk
Dan Eggen? Og en høyreback og en spiss før sesongstart? Det tror jeg ikke på før jeg ser det, men ingenting hadde gledet meg mer :)


Samma her..Eggen er sjef

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 mar 04, 19:21
nå trenger vi vel heller venstreback enn høyreback, men jeg sier ikke nei til noe så lenge de er gode!

men disse pålitelige kildene dere snæbbussaristokrater har, er vel heller tvilsomme...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 mar 04, 23:16
Jeg kom til å skrive høyrebak. Det skulle selvfølgelig være venstreback. Feilen er nå blitt redigert.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 mar 04, 23:20
Snæbbussaristokrater dikter ikke opp rykter slik visse andre har gjort her tidligere. Men det kan jo hende noen ganger at kildene er litt for fantasifulle. I dette tilfelle tror jeg ikke det. Kilden er en tidligere velkjent FFK spiller.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340