Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad publikummet, kravstore???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 mar 04, 03:39
Endret: 20 mar 04, 03:40
Er vi det?? Det kan virke sånn, tenk tilbake på når det gikk "på trynet" i fjor, Hjemme mot Alta f.eks. Det var suttring, klaging, banning, mer sutring og klaging...osv. osv...

Det var ikke mange som "gadd" å prøve å si noe positivt engang. gjorde FFK noe bra på banen i den kampen, ja så kunne du banne på at det kom klaging på en annen ting fra tidligere i kampen i stede for skryt!

Ett eksempel: Vebjørn Hagen, fikk en uheldig start på sessongen, generelt uheldig(dårlig) mye av sesongen, men... i noen kamper overasket han positivt. Men fikk han noe skryt fra tribuna da??? Nei da... "hvorfor skryte??? det var jo vebjørn, og han er ikke god"

Det jeg vil frem til her er at jeg er stygt redd for at vi er for kravstore i Fredrikstad, kommer det bra prestasjoner og bra resultater jevnt utover i serien frykter jeg ingen ting, men hva om FFK skulle begynne å tape.....?

her tror jeg det er ett spørsmål om det blir 2-4000 eller 4-8000 menesker på stadion....

Er noen enige?? Er vi litt for kravstore.... vi har jo tross alt rykka opp 2 divisjoner på 2 år........... kan jo ikke kreve noe serlig mere nå??? eller??

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 20 mar 04, 07:52
Viktig at vi kommer ned på jorda, og begynner å støtte guttene i "tykt og tynt". Ikke bare når det er sommer, sol og vi tar snekka når vi skal på fotballkamp.

Guttene trenger uten tvil mere støtte enn noen gang i år!!

---------------------------

Stadion på FMV!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 20 mar 04, 07:57
Vi er nok på en måte litt kravstore. Sånn har det alltid vært i fredrikstad. Går det bra så stiller folk opp på kampene. Går det dårlig så har folket en tendens til å svikte. Typisk Fredrikstad.

Men jeg tror ikke det vill skje i år. Folk forventer ikke at FFK skal være der opp i år. Hver kamp blir en kamp om poengene.Så hvis Moss, Hamkam, Sandefjord var store kamper ifjor. Så vill samtlige kamper bli det i år.

Men jeg syntes at Eggen og co. har sagt mye som de ikke har holdt. Det blir mye snakk. Da tenker jeg på forsterkninger, Ny stadion, Europa spill. osv. Da er det klart at folk får store forhåpninger.

De har nok vært litt store i kjeften. Det blir som regel bare med snakket. Tror folk har blitt litt skuffet over det.

Jeg syns vi skal være kravstore. Vi er i det store selskap nå. Å der håper jeg vi skal være i årene framover. Har ikke så ille trua, men håper jeg tar helt feil.

Heia FFK
:ffk:

ripper329

Knøttespiller

Ble medlem: 07 okt 03
Innlegg: 58

Lagt til: 20 mar 04, 07:59
Helt enig!! Irriterte meg grønmn i fjor når folk skal klage på alt som går galt. I år blir det tøft det er det ingen tvil om. Så fredrikstad folk : Støtt laget i by`n.

SA SA SA BRA BRA BRA FRED-RIK-STAD!!

GLeder meg som en unge nå. Eller som han Knut Torbjørn ville sagt.... Æ GLER MÆ NÅ JA :ffk:

---------------------------

FFK AND MAN UNITED 4EVER :D


teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 20 mar 04, 12:46
Er også enig med fredrikstadpatriot. Problemet er at vi i alle de årene vi spilte i 2. divisjon så på oss selv som store favoritter. Det gjorde faktisk de fleste i fjor også, ihvertfall mot lag som Alta. I år derimot tror jeg situasjonen blir en helt annen. Alle eksperter tipper oss nord og ned, og veldig mange av oss patrioter er usikre på om vi er bra nok til å holde plassen. Vi er "underdogs" i alle kamper, der tror jeg vi har en stor fordel.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 mar 04, 15:52
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ett eksempel: Vebjørn Hagen, fikk en uheldig start på sessongen, generelt uheldig(dårlig) mye av sesongen, men... i noen kamper overasket han positivt. Men fikk han noe skryt fra tribuna da??? Nei da... "hvorfor skryte??? det var jo vebjørn, og han er ikke god"

jeg er en av dem som prøver å gi Vebjørn skryt når han gjør noe bra. Bare han får høre "Bra Vebjørn!", så hjelper det med en gang. Verre er det ikke.. Jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 mar 04, 19:41
Veldig viktig og riktig det du skriver ajg.

I år vil vi være lille David som sloss mot Goliat.
Selv om vi møter lag som "på papiret" er bedre enn oss kan vi alikevel vinne, men da må alle krefter vi har brukes riktig. Og en av de kreftene er oss. Alle bør være bevisst på at vi hele tiden skal opptre positivt over for laget og spillerne.
Dersom vi sitter i nærheten av personer som høylytt sitter og syter og klager, bør vi andre be dem om å holde kjeft, det virker for det har jeg selv prøvd.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 mar 04, 20:16
Opprinnelig postet av ajg
jeg er en av dem som prøver å gi Vebjørn skryt når han gjør noe bra. Bare han får høre "Bra Vebjørn!", så hjelper det med en gang. Verre er det ikke.. Jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme..


Helt enig! Hvis vi ser at noen spillere ikke helt "får det til" ut på banen så back han opp!!! Gi han applaus og skryt når han kanskje får til noe! Men for guds skyld, IKKE KLAG!!!!

Hva ville du gjort hvis du var utpå der å ikke fikk til noe, og deretter hørt fra tribuna at "fy fa.. så ræva du er, kom deg av ..Buuuuu" av dine egene supportere?? Tenk litt på det dere som ikke klarer annet enn å klage!!!

Det FFK trenger for å snu denne trenden de har hatt i treningskampene er ikke nye spillere i alle ledd som vil koste klubben en formue, men støtte og ros, en klapp på skuldra.. "det går igjen det guttær" og "vi tar døm nestegang", " Kom igjen, stå på"!!!!
Ja, det er nok ikke mer enn det som skal til, og det beste er, det koster ikke en krone!!! og ikke oss heller!!!
:cool:
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi EN fo ALLE og ALLE for EN!!!!!:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340