Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Viking - FFK (21.april kl 17.00)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 21 apr 24, 16:22

40 minutter til kampstart i kampen mellom det som angivelig er de to mest kyniske lagene i serien: Viking og FFK.

Laget er det samme som sist. Positivt at Bjørlo er klar for spill etter hodesmellen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 21 apr 24, 17:10

Nydelig mål av Bjørlo. Kom nesten for tidlig i kampen dette. Kan jo ikke drøye i 80+ minutter 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 21 apr 24, 17:35

1-1 nå. Men noe for VAR ? Blodet spruter og det er albuer og hodeskader over alt.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 21 apr 24, 17:50

Syns det er helt fint at VAR ikke blander seg inn. Ja, det kunne vært blåst, men soleklar er den ikke. 

Synes det er en artig kamp og vi kunne gjerne ha scoret et par til. Synes vi har vært best så langt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 21 apr 24, 18:00

Ja jeg også syns at vi har vært det beste laget i 1.omgang . Vi får lett gule kort da,det kan skape litt utfordringer etterhvert. Den til Metcalfe er grei og unødvendig for å sparke bort ballen. Når Woledzi får sin for sin felling så burde absolutt Tripic også fått et for sin felling av Sørløkk. Men det er vel det de kaller hjemmedømming.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 21 apr 24, 18:10

Utrolig at Tripic ikke fikk når Woledzi fikk ja. 

Aukland ut i pausen med hjernerystelse. Ikke bra. Da er vel han ute en liten stund. Fint Nielsen er på vei tilbake

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 21 apr 24, 18:15

At vi ikke klarer å avslutte der med åpent mål... må jo bare skyte.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 21 apr 24, 19:03
Endret: 21 apr 24, 19:25
Endret av: Rey

At vi skulle stå med fem poeng etter de fire første kampene hadde jeg aldri trodd før sesongen. Fin sliteseier i dag og selv om vi hadde fortjent å lede etter første omgang er det greit med uavgjort til slutt. 

Henger også bra med i starten av andre men mister en del når Sørløkk må ut. Synd med alle skadene som gjør at Thomassen ikke får gjort de grepene han sikkert ville tatt. Aukland regner jeg med er ute mot Sandefjord ettersom han ble sendt på sykehus for å sjekke hodet. Han kan potensielt være ute lenge.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 21 apr 24, 19:05

Da ble det uavgjort. Jeg syns FFK klarer seg bedre enn jeg hadde fryktet og nå kommer det jo kamper der vi er en slags favoritter. Skal bli spennende å se hvordan vi takler det. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 21 apr 24, 19:20

Opprinnelig postet av tynter

1-1 nå. Men noe for VAR ? Blodet spruter og det er albuer og hodeskader over alt.

Edvartsen har tatt en titt på den og mener målet skulle vært annulert og gult kort gitt til D'Agostino

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 21 apr 24, 19:51

Jeg syntes det så ut som at han hoppet inn i duellen med ene albuen først ,men det var ikke så lett å si sikkert.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 22 apr 24, 18:29

Fotballmagagasinet på f-b var delt angående om målet til viking skulle vært avblåst eller ikke. Ellers var de ganske oppgitt over   den skjeve dømmingen fra dommeren. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 22 apr 24, 20:52

Opprinnelig postet av Rey

At vi skulle stå med fem poeng etter de fire første kampene hadde jeg aldri trodd før sesongen. 

Enig. Spesielt Brann kampen er en bonus. Nå begynner de kampene da vi "må" ta poeng, og jeg håper vi løser det like bra.


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 23 apr 24, 09:37

Selvfølgelig en smule off topic, men likevel: Vi bør da gratulere Kåffa med lagets aller første seier i Eliteserien Laughing.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 23 apr 24, 12:34

Opprinnelig postet av Anders Strand

Selvfølgelig en smule off topic, men likevel: Vi bør da gratulere Kåffa med lagets aller første seier i Eliteserien Laughing.

Bifalles


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 23 apr 24, 13:24

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rey

At vi skulle stå med fem poeng etter de fire første kampene hadde jeg aldri trodd før sesongen. 

Enig. Spesielt Brann kampen er en bonus. Nå begynner de kampene da vi "må" ta poeng, og jeg håper vi løser det like bra.

Men jeg er fortsatt litt skuffet også. Ut i fra de kampene vi har spilt synes jeg vi hadde fortjent flere poeng. Da er det vel spesielt særpekampen som trekker ned og jeg lurer på hvordan det skal gå når vi i større grad må styre kamper selv. Det at vi brenner såpass mange relativt store sjanser bekymrer meg også litt. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340