Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillertroppen 2024

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 apr 24, 16:22

Å hente en høyt lønnet spiller, som ikke skal spille, er kanskje ikke den beste anvendelsen av penger. Ref utsagn fra klubben, er det overganger som har strandet på økonomi, som kunne gjort at stallen så bedre ut. 6 mill for en keeper ser heller ikke ut som et sjakktrekk, i denne sammenheng.

Foreløpig ser vel heller ikke "Åsheim ut/Bjørlo inn" løsningen, genial ut den heller.

Dette er jeg enig i. Jeg vil også legge til at det var rart vi ønsket å ha med Aga videre da han langt fra scorte så mye forrige sesong i Obos som mange trodde og fordi han tidligere har  vist både i Sverige og Norge at han ikke hører hjemme på dette nivået.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5395

Lagt til: 05 apr 24, 19:59

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Å hente en høyt lønnet spiller, som ikke skal spille, er kanskje ikke den beste anvendelsen av penger. 

Hvilken spiller tenker du på da?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5518

Lagt til: 05 apr 24, 22:58

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Å hente en høyt lønnet spiller, som ikke skal spille, er kanskje ikke den beste anvendelsen av penger. 

Hvilken spiller tenker du på da?

Bjørkstrøm


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 06 apr 24, 14:28

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Å hente en høyt lønnet spiller, som ikke skal spille, er kanskje ikke den beste anvendelsen av penger. 

Hvilken spiller tenker du på da?

Bjørkstrøm

 

Nei, dette er jo en kjedelig sak, både for Tim og klubben. Nå blir han muligens norgeshistoriens best betalte 3. div-spiller.

Når det er sagt, så må han vel ha fått tilbud om å terminere kontrakten, men heller valgt å bli?

Bomkjøp vil selvsagt alltid forekomme. Men det kan kanskje sies at FFK har hatt godt og vel sin andel.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 649

Lagt til: 07 apr 24, 05:58

Å bruke Bjørkstrøm til å rakke ned på dette overgangsvinduet blir totalt feil. Han har en kontrakt som FFK må forholde seg til. Vil han ikke finne seg en ny klubb så er han i sin fulle rett til å bli og kjempe seg inn i troppen i neste overgangsvindu. Ang Åsheim/ Bjørlo så er jeg ikke i tvil om hvem av de jeg helst vil ha selv om Åsheim har gjort mye bra i FFK drakta,men noe tippeligaspiller er han ikke. Hvor er han nå forresten ?



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f