Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamtråd Fredrikstad - Kongsvinger 11.07 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5395

Lagt til: 11 jul 22, 16:41

Ny mandag nye muligheter.

Jeg vet ikke helt hva vi skal forvente fra denne kampen. Nok en gang er motstander fra nedre halvdel, et poeng bak oss, og et lag vi egentlig skal slå hvis vi skal kunne ha forhåpninger om kvalikplass. Det toget nærmer seg avgang. 

Så vidt jeg har skjønt er det bare Aukland og Kjelsrud som er ute, men jeg stiller et spørsmålstegn ved Drage likevel. Det hadde vært fint å hatt han med, men hvis han bare holder en liten stund så er det best å la han hvile. Hvis Åsheim er klar, bør han starte i stedet for Øby.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 jul 22, 18:49

Årets kjedeligste omgang? En slik omgang til så fortjener ingen av lagene  poeng ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5395

Lagt til: 11 jul 22, 18:52

Første 10(?) var ikke så halvgæli. Da hadde vi greit pasningsspill og fant hverandre fint, men vi skaper jo ingenting. Så blir det bare mer og mer stillestående. Blir bare gørr kjedelig etterhvert

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5518

Lagt til: 11 jul 22, 19:15

Kongsvinger vil jo ikke spille fotball


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 11 jul 22, 19:57

Anti fotballen vant i dag dessverre.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 jul 22, 20:54

Utrolig hvor mange som fikk krampe med tanke på at det var lange perioder med gåfotball.

Men de spilte jo mot Kristiansund i går også da. Så de var nok slitne. Tongue out

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5395

Lagt til: 11 jul 22, 21:08

Det er første gang jeg har sett keeper ligge nede med krampe etter 60 minutter. Skal ikke være mulig.

Uten at det unnskylder at vi leverer en dårlig kamp

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 12 jul 22, 00:49

Tafatt i dag. Enkelt og greit! 

---------------------------

Tribunekultur


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5395

Lagt til: 12 jul 22, 11:18

Slike kamper som i går er i hvert fall drepen for interessen i byen. Greit at det er mandagskamp og fellesferie, men det er fortsatt andre kamp på rad med under 1500 tilskuere på tribunen. Sørsia var kanskje 50 stk?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 jul 22, 12:57

Hørte nettopp podcasten på F-B.no og jeg synes ikke de helt treffer i forhold til årsakene til at det ikke går bra for tiden. Jeg er enig i at det er mange forklaringer men etter min mening er det viktigste at vi ikke har en god boksspiller i front pga skaden.  I spillet vi har hatt de siste sesongene er en slik spiller sentral og det blir desverre for enkelt å forsvare seg for motstander slik vi spiller nå. De var også tydelige på at det ikke var ønskelig med en 34-åring noe jeg heller ike er enig i. Slik jeg ser det trenger vi en som kan erstatte Kjeldsrud Johansen denne seongen. En god boksspiller med lederegenskaper og "pondus". 


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 12 jul 22, 21:17

Opprinnelig postet av Rey

Slike kamper som i går er i hvert fall drepen for interessen i byen. Greit at det er mandagskamp og fellesferie, men det er fortsatt andre kamp på rad med under 1500 tilskuere på tribunen. Sørsia var kanskje 50 stk?

 

50 stk der 10 stk bidro til å synge. Var tungt på Sørsia i går og spillet hjalp dessverre ikke.

---------------------------

Tribunekultur


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 649

Lagt til: 13 jul 22, 21:39

Neste kamp er svensken og Solberg ute pga gule kort så det blir spennende å se hvordan bummen setter opp laget. 
Kanskje kjøre dansken opp som midtspiss og oppspillspunkt ? Det kan vel ikke bli stort værre nå uansett ???? 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f