Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Sogndal-FFK 7.juli -22 kl.18.00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 07 jul 22, 16:14

Kampene kommer tett som hagl nå, noe som ikke er helt ideelt med tanke på skadesituasjonen i troppen. Etter at hele tre mann måtte ut med skader sist mot Åsane kunne det lett sett veldig tynt ut på benken i dag. Heldigvis blir fire av våre skadde med til Sogndal. Den som er usikker av de som var med mot Åsane er Åsheim. Ellers er Drage, Begby, Molde og Lindström alle med over fjellet.

Sogndal har hatt en helt OK sesong så langt i år med seks seire, to uavgjort og to fire tap. Det gir per nå en sjette plass. Vi ligger så langt sju poeng bak med en kamp mindre spilt.

Skal vi være med å kjempe om kvalik, er dette en kamp som bør vinnes. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 07 jul 22, 17:22
Endret: 07 jul 22, 17:23
Endret av: Erikk

Skulle vi vinne denne kampen vil det være en stor overakskelse med tanke på skader, form osv. Jeg er redd dette er en av de vanskeligere bortekampene og jeg tipper vi taper 3-0. Jeg tenker også at vi ikke bør tenke på kvalikk men heller se nedover tabellen desverre.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 07 jul 22, 17:31
Endret: 07 jul 22, 17:33
Endret av: Rey

Det blir i hvert fall noen endringer fra start.

Begby går inn på venstreback i stedet for Molde og Øby inn som indreløper i stedet for Åsheim. Jansson tar også en stopperplass i stedet for Johansen.

Jeg stusser litt på at Aleesami ikke er med i kamptroppen engang. Er han helt ute i kulda eller er det skade på gang der?

EDIT: Love er heller ikke med i kamptroppen. Det er veldig tynt på benken i dag .

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 07 jul 22, 18:25

Farlig noen ganger nå, vi slipper igjen til løp i bakrom som fører til store sjanser.

Føler ikke at kollektivet forsvarer seg bra. Man er ikke føre var, men reagerer først når lagkameraten er passert. 

Offensivt går det som i sirup.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 07 jul 22, 18:38

Den sirupen har vi slitt med i hele år. 

Sogndal er klart best så langt og det er bare flaks at dem ikke leder. Jeg har sett ballen i mål to ganger, men Jenssen har heldigvis dagen i dag også. 

..og akkurat der er jeg 100% sikker på at vi skal ta ledelsen.... hvordan Alba ikke klarer å treffe mål på den kan jeg ikke fatte

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 07 jul 22, 18:42

Kampens største sjanse har altså Alba, men ellers er det lite å glede seg over i denne omgangen så langt. Vi er veldig langt unna toppnivået fra i fjor

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 07 jul 22, 18:42

3 bytter i forsvarsfireren i forhold til det som er ideelt, høyner oddsene for bortepoeng 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 07 jul 22, 19:20

Sukk. Når kanpen endelig har jevna seg ut, DA scorer de 

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 07 jul 22, 19:35

...men der satt den for oss. Nydelig ball fra Okeke til Betten som legger den ned fint til Solberg. Ganske fortjent med en utligning nå

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 07 jul 22, 19:35

WOW det er godt gjort og komme tilbake her


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 07 jul 22, 19:40

*sukk*

Og der måtte Drage ut igjen. Akkurat samme som forrige gang. Da holdt han også ti minutter. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 07 jul 22, 19:51

Men supert at vi utlignet og fikk et poeng i en vanskelig bortekamp


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 07 jul 22, 21:04

Uavgjort på Fosshaugane er et helt greit resultat. Tar også med at 2. omgang var klart bedre prestasjonsmessig. Ganske jevnt både i dueller og i spill og sjanser 

 

Vet ikke om vi skal regne med Drage noe mer i sommer.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 08 jul 22, 10:08

Jeg så ikke kampen, men forstod at vi red av et stort trykk fra hjemmelaget i første omgang, og at det var mer jevnspilt i andre.

Fosshaugane er ikke noen enkel bortebane for noen, og ett poeng må vi være veldig fornøyd med. Vi ser at nå, med en del skader, så er troppen relativt tynn. I sesongstarten kunne byttene faktisk gi en ny boost, mens nå er det mest for å forsøke å stå det av.


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 08 jul 22, 23:37

Sogndal var helt klart det beste laget, spesielt i første omgang, så å få med seg et poeng fra Sogndal er bra ut ifra forutsetningene. Men igjen synes jeg laget virker bakpå og viser lite vilje til å styre kampen. Noe må skje snart, helst allerede mot Kongsvinger.

Og igjen har Håvar en kjempekamp og redder FFK fra å tape kampen. Håper han overlever overgangsvinduet som kommer.

---------------------------

Tribunekultur



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340