Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsprat fram mot 2022-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 feb 22, 21:30

Espen Sørum Hansen skal ha hentet en ny FFK-spiss på Gardermoen i dag (lørdag) som skal gjennomføre medisinsk test og sannsynligvis bli presentert i morgen. Det skal være en nigeriansk spiss som senest har spilt i Tyrkia hvor han har vært på utgående kontrakt. Beskrevet som en risiko-signering, det vil si en uferdig spiller som man håper skal slå til og med gode fysiske forutsetninger, men som pr. d.d. ikke er på nivå med Ismaheel. Ikke en spiller de har fulgt live eller møtt personlig før i dag.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 13 feb 22, 14:25

Da er navnet ute.. Innocent Kingsley. 19 år fra Nigeria men spilt et år i Tyrkia, først for U19 laget til Adanaspor hvor han gjorde det godt med en del mål på kampene han fikk før han ble flyttet opp i A-stallen i fjor sommer. 115 minutter på 9 kamper som innbytter har det blitt for A-laget til det tyrkiske nivå to laget.

Er et par videoer av han fra Tyrkia på hans Instagram, men ikke voldsomt mye å hente  der. https://www.instagram.com/kingsley4471/

Beskrivelsen "risikosignering" tror jeg nok vi kan stille oss bak, men det er positivt at dette ikke er første klubben han er i utenfor hjemlandet. Han har forhåpentlig lært en del av det året han har vært i Tyrkia. Tror nok ikke vi skal regne med han som noen direkte erstatter for Ismaheel allerede i år. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 19 feb 22, 13:44

Jeg har veldig sansen for at det hentes inn en ung spiller som skal være med å konkurere om plass i laget. At klubben vil utvikle spillere synes jeg er den beste veien for oss noe jeg håper fører til at laget blir litt og litt bedre. Jeg har forståelsen av at han har fått en 2-årskontrakt noe jeg er mer skeptisk til. La oss tenke at han blir bedre og bedre første året og blir god året etter. Jeg tenker da at han blir en viktig del av laget i 2023. Hvis dette slår til vil han være uten kontrakt etter sesongen og det vet vi konsekvensene av. En 3-årskontrakt er mer risikabelt men hvis vi har tro på han kan det også føre til at vi kan selge han i "dyre dommer" etter 2 år.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 19 feb 22, 16:17

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg har veldig sansen for at det hentes inn en ung spiller som skal være med å konkurere om plass i laget. At klubben vil utvikle spillere synes jeg er den beste veien for oss noe jeg håper fører til at laget blir litt og litt bedre. Jeg har forståelsen av at han har fått en 2-årskontrakt noe jeg er mer skeptisk til. La oss tenke at han blir bedre og bedre første året og blir god året etter. Jeg tenker da at han blir en viktig del av laget i 2023. Hvis dette slår til vil han være uten kontrakt etter sesongen og det vet vi konsekvensene av. En 3-årskontrakt er mer risikabelt men hvis vi har tro på han kan det også føre til at vi kan selge han i "dyre dommer" etter 2 år.

Eller tilby en bedre kontrakt etter ett år om man har trua 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 23 feb 22, 16:51

Eller virker jo Okeke som en god forsterkning!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 23 feb 22, 20:12

Vedldig bra at de igjen har satset på en ung spiller som med rett utvikling kan bli veldig god. Jeg håper fans er tolmodige og følger meg på resonomentet om at vi trenger unge spillere som utvikler seg. Noen blir solgt med god fortjenste og andre spiller oss opp eliteserien om noen år. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 23 feb 22, 20:13

Obilor Denzel Okeke virker som en spennende spiller. Ingen ulempe å ha gått Skeidskolen og det at flere Eliteserielag etter sigende skal ha vært interessert bør jo også være et godt tegn. Liker beskrivelsen av han; høy fart og plagsom presspiller. Er jo egentlig perfekt for oss. Igjen en ung spiller, så å forvente all verden stabilitet denne sesongen gjør jeg vel ikke, men glimt av storhet kan man kanskje forvente. Hadde i utgangspunktet ønsket en spiller med litt mer rutine, men skjønner at det er vanskelig å få tak i med den lommeboka vi har. 

Ellers positivt, men forventet, at vi henter opp en ny spiller fra juniorlaget. Spent på om han klarer det siste steget. Der har vi ikke vært gode på lenge. Men det at Wenneberg opprinnelig kommer fra Tæsse er jo bare positivt :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f