Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad - Strømmen 20.10.2021

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 20 okt 21, 17:32

40 minutter til kampstart mot bunnlaget Strømmen. På tross av at de ligger helt sist har de sluppet inn få mål; bare fire lag dom har sluppet inn færre. Det kan med andre ord bli en frustrerende kveld for oss og spissene våre!  Frykter nok en kamp hvor vi stanger mot mål.

Kjelsrud og Drage starter på benken med Solberg og Hadzic som erstattere. I tillegg soner Lindström karantene for gule kort og erstattes av Øby

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 20 okt 21, 17:53

Håper de som måtte ut sist er fit for fight igjen, hvis ikke er det tynt. Glad for at Kjell er funnet frisk nok til å være på benken i hvert fall.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 20 okt 21, 18:31

Fortærende at vi byr Strømmen på sjansen de trenger så fort når vi faktisk scoret først.

Merker forøvrig at jeg er lei av romsdalingen som kommenterer allerede.  En endeløs, monoton strøm av ord.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 20 okt 21, 18:58

Hvis det er Tor Hammerø som kommenterer på TV er det bedre å kjøre uten lyd.

Vi er ikke akkurat noe fyrverkeri i dag, men leder da fortjent 2-1

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 okt 21, 19:00

Målet til Strømmen var vel en klar offside ???


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 20 okt 21, 19:15

Er det ham altså? Mente å huske han var mer skrikete av seg. Men stemmen ligner jo ... skal innrømme at jeg ikke har full oversikt over kommentatorkorpset til Discovery.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 20 okt 21, 19:50

Corner rett i mål ja ... den var ikke dum! Laughing

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 20 okt 21, 20:36

Opprinnelig postet av hasse33

Målet til Strømmen var vel en klar offside ???

Det var min soleklare mening fra plassen min på stadion også, men tror kanskje nå i etterkant at Molde opphevet den.

Og for en dårlig andre omgang. Jeg vet ikke helt hva jeg skal sette fingeren på, men det var vel egentlig ingenting som funket. Bare flaks og en god keeper som gjør at vi ikke slipper inn flere. Jenssen fikk forøvrig et soleklart gult kort til applaus fra publikum. Sier litt om hvor ille drøyinga var når egne supportere applauderer et gult kort. Han burde fått det mye tidligere også egentlig.

Uansett, seier er seier og med 0-0 for Jerv og så langt Aafk som ligger under kan det vise seg at den blir veldig viktig

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 20 okt 21, 20:46

Opprinnelig postet av Rey

 Sier litt om hvor ille drøyinga var når egne supportere applauderer et gult kort. Han burde fått det mye tidligere også egentlig.

Er vel flere enn meg som er oppgitt over at han stadig tøyer den strikken og samtidig gjør det såpass opplagt. Det kler ikke et lag som ellers prøver å stå for underholdende fotball.

Skulle tatt seg ut om han ender med å måtte stå over en kamp pga gule kort for drøying av tid ...

Ellers enig angående andreomgangen. Vi blir passive samtidig som Strømmen selvsagt gir alt i den situasjonen de nå er. Vi må bare være klar over at vi vil møte akkurat det i mange av de gjenværende kampene, så det nytter ikke å skru ned på innsatsen når vi leder med ett mål.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f