Husk meg
Brukernavn
Passord

Etterkamptråd Bryne-FFK, 16. oktober 2021

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 okt 21, 18:03

Vi vant!

Et flott mål av Ismaheel var til slutt nok til at alle poengene ble med hjem. Bryne svidde et par gode sjanser i første omgang og én etter pause, mens vi svidde to kjempesjanser (Kjelsrud i første på stillingen 0-0 og Alba i andre da han ble spilt fri alene med keeper). Og i tillegg fikk vi et mål annullert for en dytt jeg ikke klarte å se på TV-bildene. Velger å la tvilen komme Alba til gode og foreslår at dommeren idømmes et tre uker langt opphold i Sarpsborg.

Det var en kamp med mye oppstykket spill hvor vi vant ballen, mistet den og vant den tilbake. Det som vel var mest verdt å notere var at vi gjorde to bytter før pause, det tredje i pausen og måtte vel bruke de siste to også på spillere som fikk seg en smell. Håper byttene var av forsiktighet mtp det tette kampprogrammet og ikke fordi alle fem måtte byttes ut.

Ellers så det jo lenge ut som vi skulle knappe innpå Jerv, men akk - de snudde kampen mot Ranheim og vant 2-1. Kamma vant også. Det betyr jo at avstanden bakover på tabellen begynner å bli stor. Ranheim på 7. plass ligger 12 poeng bak oss og er faktisk nærmere nedrykk enn de er å ta igjen oss.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 okt 21, 07:15

Jeg fikk ikke fulgt ordentlig med på kampen, men inntrykket mitt fra første omgang er at vi har en dose flaks og en dose god keeper som gjør at vi ikke ligger under tidlig. Vi presser bra, men kommer ikke til de helt store sjansene slik Bryne gjør. Heldigvis har vi, enn så lenge, Ismaheel som er brennheit.

At vi må bytte to(!) spillere allerede etter 38 minutter og enda en i pausa er litt skremmende. Alle som ble byttet ut i dag, med unntak av Ismaheel har slitt med skader den siste tiden. Jeg frykter det værste med hele midtbanen ute med skader. Lindström må også stå over neste kamp på grunn av gule kort. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f