Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Sogndal, Søndag 12. september 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 sep 21, 10:24

To uker siden forrige kamp og endelig er vi i gang igjen etter tre landskamper. 

De aller fleste OBOS lagene spilte i går og selv om det lenge så ut til at vi skulle få hjelp av Strømmen ble det dessverre tre poeng til Jerv. Samtidig vant også Aalesund over Bryne noe som betyr at vi er nede på fjerde plass med en liten luke opp til andreplassen. Vi bør med andre ord vinne i dag. Hvis ikke er Sogndal også oppe i ryggen på oss.

Til denne kampen er Hadzic ute med karantene og det rapporteres at Åsheim har vært syk. Det åpner for at Lindström endelig er tilbake og skal man dømme etter de 30 minuttene han fikk mot Vålerenga, er han i kjempeslag. Det trenger vi.

Noen som har noen tanker om kampen?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 12 sep 21, 15:00

Ser veldig frem til kampen, skal bli spennende hvordan kampbildet blir. Ekstremt deilig å få inn Lindström igjen, endelig! Håper han kan balansere midtbanen vår og bidra like mye som han tilsynelatende gjorde mot Vålerenga. Det jeg bemerker meg er at Sogndal skifter en del på laget, og stiller med Endre Kupen på topp. Eirik Bakke har siden sist vi møtte dem gitt beskjed om at han gir seg i klubben etter sesongen, skal bli spennende om det påvirker mentaliteten til spillerne resten av sesongen. 

Må si jeg har en veldig god følelse i dag, uten at jeg helt greier å sette finger på hvorfor. Skal uansett bli deilig å se kamp igjen, to uker siden sist er alt for lenge. Lykke til! 


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 12 sep 21, 15:05

Kommentator holder seg stille under For Fredrikstad fordi det er en sang han "liker å høre", sånt kan man sette pris på. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 sep 21, 15:29

Ingen god start på kampen. Blir mye spill tilbake og på tvers for oss så langt. Sogndal er mye bedre og leder fortjent

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 sep 21, 15:58

Det har tatt seg litt opp. Rimelig jevnt nå men føler nok Sogndal er farligere når de kommer. Men vi burde tatt ledelsen inn mot pause etter den enorme kontringen til Kjelsrud

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 12 sep 21, 16:01

Helt krise fram til 0-1. Vi var på etterskudd stadig vekk. 

Liker ikke at vi ser ut til å satse på at vi skal ha kontroll to mot to hver gang Sogndal spiller opp i midten.  Og skal vi spille oss ut fra 5 meter så er det greit med litt mer enn gangfart.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 12 sep 21, 16:04
Endret: 12 sep 21, 16:04
Endret av: ey1984

Visste det var en grunn til at jeg hang meg opp i at Kupen startet. Bra mål av Kjeldsrud, er der han skal være, han. Den pasningen gjennom fra Aukland da, ekstremt deilig. Synes vi har gjort mange feil i avgjørende situasjoner i dag, vi kunne fint ha scoret flere mål i 1.omgang. Vi tar det her. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 12 sep 21, 17:09

Deilig seier!

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 12 sep 21, 17:14

Nicolay Solberg er en hedersmann


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 sep 21, 17:43

Opprinnelig postet av ey1984

Nicolay Solberg er en hedersmann

Det vil jeg nesten si Håvar Jenssen er også. Fy for en redning på overtid

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 12 sep 21, 17:55

Skål :-) 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 12 sep 21, 17:57

Nå har vi 32 poeng så da regner jeg med at plassen er sikret. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 sep 21, 18:38

Fy så deilig med seier og spesielt med en litt ufortjent scoring på overtid. Vi spiller ingen god kamp i dag og ser tunge ut. Stillestående i angrep og mye på tvers og tilbake til tider. Har egentlig flaks som ikke slipper inn mål rett før vi scorer vinnermålet.

Blir også litt bekymret over den fysiske formen til spesielt Begby, men også Aukland og Øby som begge byttes ut med kramper. Aukland står sjeldent 90 minutter så jeg lurer litt på formen hans. Det funker forsåvidt greit med Betten som innbytter når vi har mulighet for fem bytter, men til neste sesong er vi nok tilbake til vanlige bytteregler igjen. Da må han stå 90 minuttert i flere kamper. Aukland må forøvrig stå over kampen mot KFUM på grunn av gule kort.

Jenssen sin redning på overtid er også helt syk.

Nå må vel plassen være sikret ja ;-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 12 sep 21, 21:00

Ekstrem viktig seier i en jevn og tett fight. Dette kunne gått begge veier. Litt uvant å se hvor omstendelige vi var. Masse ballrulling sidelengs og bakover som senket tempoet. Det høye kollektive presset var fraværende, midtbanen fikk heller aldri skikkelig tak i kampen. At vi vinner på en slik dag mot et tungt og solid Sogndal er betryggende. Og Solberg. Den fyren er så jævlig herlig. Ikke i nærheten av noen verdens ting og så bare klinker han ballen i nota på den første lille muligheten langt inn i overtiden. Ellers synes jeg Begby klarte seg ok. Spiller på det sikre og ingen hjerneblødninger. Håper Stray Molde er klar på onsdag. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 12 sep 21, 22:57

Denne kampen føltes litt som en del av kampene tidlig i sesongen, hvor det like gjerne kunne blitt U eller til og med tap, men hvor vi har en matchvinner i hver ende av banen. Et nydelig skudd av Solberg og en kanonredning av Jenssen gjør at kampen ender på herlig vis.

Så får det heller være at sommeren muligens sa takk for i år, og det med et brak.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 19 sep 21, 17:14
Endret: 19 sep 21, 17:15
Endret av: ey1984

Kamptråden til UllKisa-kampen ligger fortsatt der om man trykker seg inn på forumet, men ligger ikke på forsiden. 

EDIT: Der var den tilbake. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f