Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Start, Onsdag 18. august 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 18 aug 21, 17:54

Så var det endelig tid for kamp igjen. Alt for lenge siden sist vi har spilt kamp. Nesten en hel måned siden forrige kamp. (Men sånn blir det jo når vi ikke spilte cupkamper i år). Denne gang er det tidligere opprykksfavoritt Start som kommer på besøk til årets første flomlyskamp. Denne kampen skulle egentlig vært spilt kl 22:00 til midnatt som en happening, men takket være et irriterende virus ble den flyttet fram til 20:00.

Dette blir også første kamp hvor det er fritt fram for å kjøpe billetter. Mange håper nok på at kampen blir utsolgt men jeg tror dessverre man blir skuffet over oppmøtet i dag. Får i hvert fall håpe at stemningen blir bedre enn den har vært så langt i år.

Start fikk en elendig start på sesongen men har fortsatt mulighet til å blande seg inn i opprykkskampen etter at de har fått en opptur med ny trener. Samtidig har de hentet bra med spillere i sommerpausen.

Vi har mistet Isaksen siden sist, noe jeg er veldig lei meg for, men stiller ellers med en relativt frisk tropp. Er vel bare Reuterswärd, Lindström og Jansson som er ute i dag. Men Kjelsrud tilbake er jeg spent på hvordan angrepsrekka blir etter at Solberg har bøtta inn med mål i Kjelsruds fravær. Hvem er det som blir offret? Alba? Tipper nok det blir han som blir droppa.

Lurer også på om Åsheim er frisk nok til å starte eller om Hadzic går rett inn sentralt på midten. Så vidt jeg skjønte hadde han en nedadgående kurve i SULF før han meldte overgang til oss. Blir uansett spennende

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 18 aug 21, 21:31

Molde er så jævlig god


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 aug 21, 21:37

Men faen Start scorer jo på begge skuddene de har hatt


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 aug 21, 21:55

Veldig skuffende med 2-2 i denne kampen. Slipper inn for enkle mål

Noa Williams ser ut som en lirare.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 aug 21, 22:00
Endret: 18 aug 21, 22:22
Endret av: Erikk

Jeg synes vi spilte godt og burde vunnet, eller sagt med andre ord er jeg grinete fordi vi ikke vant, men veldig fornøyd med at vi spilte mye bedre enn et av de lagene som satser hardest. Ismaeel var veldig god og han blir bedre og bedre


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 18 aug 21, 22:02

Ekstremt skuffende resultat når kampen ble som den ble. VGLive bokfører 8-3 i skudd på mål, 18-7 totalt. Vi er totalt dominerende i 2. omgang, og Start har vel faktisk nesten kun en sjanse etter pause? Etter å ha sett de siste 45 er 2-2 nedtur.

Apropos nedtur; 3298 fremmøtte er vel ikke helt det klubben hadde håpet på da det kom melding om økt tillatt kapasitet. Syntes likevel det hørtes ut som om det var god stemning på Stadion i dag, det er deilig å høre. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 18 aug 21, 22:30

Opprinnelig postet av ey1984

Apropos nedtur; 3298 fremmøtte er vel ikke helt det klubben hadde håpet på da det kom melding om økt tillatt kapasitet. Syntes likevel det hørtes ut som om det var god stemning på Stadion i dag, det er deilig å høre. 

Synes antall fremmøtte var som forventet jeg. Midtukekamp og ganske sent. Så må man bare innse at man har mistet en del publikum på de siste årene. Men jeg storkoste meg på stadion i dag og synes stemningen var kjempegod. Det skal selvfølgelig et underholdende kampbilde ha en del av æren for men det var deilig at syngende supportere var tilbake også.

Skuffende resultat er jeg forsåvidt enig i når kampen ble som den ble, men jeg klarer ikke være skuffet over kampen likevel. Synes dette var kjempebra og veldig underholdende. Aukland gjør sin beste kamp så lenge han holder. Ismaheel er god. Øby tror jeg også har sin beste kamp så langt hos oss. Williams kommer inn og viser at han kan bli en liten attraksjon etterhvert. Egentlig veldig fornøyd jeg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 18 aug 21, 23:45

Bra oppsummert av Rey. Mye å like i kveld, skåret i gleden var at Start utnyttet den eneste store sjansen de skapte etter pause.

Stemningen i dag var upåklagelig. Gøy når alle "heia Start"-rop det siste kvarteret ble skutt ned i flammer av langsiden.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f