Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Strømmen - FFK, Onsdag 21. juli 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 21 jul 21, 12:57

Her er vi igjen allerede klare for kamp. Kun tre dager er gått siden seieren mot Bryne, mens Strømmen på sin side har fire dagers hvile etter de spilte 0-0 borte mot Ull/Kisa. Strømmen ligger akkurat nå på 12. plass, selv etter å egentlig ha vært i nokså god form de siste kampene. I løpet av de siste 7 kampene har de kun tapt 1 kamp, noe som tross alt er mindre enn oss. En litt oppsiktsvekkende ting man ser på Strømmens resultater, er at de stort sett alltid spiller jevne kamper. Med unntak av 2-0 tap mot Bryne og Kamma har de kun spilt uavgjort eller tapt eller vunnet med ett mål. Interessant, og det er mye som tyder på at i kveld også vil bli et jevnt oppgjør. 

På vår side står vi med tre strake seire, og jeg har virkelig forhåpninger om at guttane vil legge ytterligere en seier til den statistikken. I forkant av de siste 5 kampene i første sesonghalvdel var jeg spent på hvordan laget ville gjøre det i disse kampene hvor de tross alt er forventet å vinne, etter å ha unnagjort nærmest samtlige av de presumptivt enklere kampene ganske tidlig. Foreløpig har det gått veldig bra, noe som tross alt er blant det viktigste for å henge med i en eventuell opprykkskamp.. Som vi vel snart kan begynne å snakke om? 

Jeg håper vi stiller med samme lag som mot Bryne. 

Jenssen

Aukland Aleesami Nielsen Molde

Drage Øby Isaksen

Alba Solberg Taofeek 

Ser vi har fått 200 billetter til borteseksjonen, en borteseksjon jeg personlig har bekmørke erfaringer med etter Fadesen I Strømmen i 2017. Håper imidlertid vi får fylt opp seksjonen, og at gjengen som ikke synger på Stadion fordi de heller vil dra på bortekamper, virkelig stepper opp og skaper så jævlig mye lyd at Strømmen-spillerne pisser i buksene. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 21 jul 21, 16:02
Endret: 21 jul 21, 18:01
Endret av: Rey

Av de siste seks kampene vi har spilt borte mot Strømmen har vi tre seire, to avgjort og ett tap. Tapet var 4-1 fadesen i 2017 som jeg helt hadde fortrengt fram til ey1984 nevnte den. Jeg har tydligvis også fortrengt bortekampen i 2010 hvor Borges og Gambo sørget for at vi ledet 2-0 men likevel tapte 3-2. Takk til Twitter som minnet meg på den kampen. Vi har med andre ord gått på noen blemmer borte mot Strømmen, men vi skal selvfølgelig vinne i dag.

Når det gjelder startoppstilling håper jeg på samme lag som sist men Åsheim inn for Øby hvis han er klar igjen.

Noen som har sett hvilken TV kanal kampen går på i dag? Har så langt ikke klart å se hvor den går

EDIT: Går på Eurosport+ 7

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 21 jul 21, 17:19

Opprinnelig postet av ey1984

Jeg håper vi stiller med samme lag som mot Bryne. 

Jenssen

Aukland Aleesami Nielsen Molde

Drage Øby Isaksen

Alba Solberg Taofeek 

Og det ble det. Samme benk også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 21 jul 21, 18:08

Sukk... ikke våkne fra start i dag heller og i dag blir vi straffet. Heldigvis god tid til å slå tilbake

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 jul 21, 18:09

Faen en så utrolig kjip start på kampen


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 21 jul 21, 18:37

Løsner for Ismaheel nå :-D

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 jul 21, 18:38

Men pent av ismael 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 21 jul 21, 19:07
Endret: 21 jul 21, 19:09
Endret av: Rey

Burde vi ikke egentlig ventet med å bytte ut Aleesami til pause? Da Nå kan vi bare bytte to ganger til i andre omgang, men hadde vi ventet 30 sekunder kunne vi byttet tre ganger hvis nødvendig

EDIT: Så ble det bytte i pausa uansett... Drage ut Nieves inn

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 21 jul 21, 20:02

Fy faen for en drittkamp 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 21 jul 21, 20:02

Massivt press men ingen utligning. Strømmen flinke til å pakke folk bakover. Litt skuffet må man ha lov til å være

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 21 jul 21, 21:21

Så ikke kampen, men tenker at med Kjeldsrud, Lindstrøm/Åsheim og Aleesami (1 omg) ute så er sentrallinjen betydelig svekket. Og vi har ikke bredere stall enn at da blir det kun ett poeng på Strømmen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 22 jul 21, 15:09

Strømmen var gode på ett område, dueller i egen boks og stoppe farlige angrep i grevens tid.  Utenom målet var det vel bare den ene kontringen som Jansson stoppet, som ga meg angst.

Strømmen hadde lite presisjon offensivt og der var lett å skjønne at de scorer lite. Et godt midtforsvar skal ha æren for at de jevnt og trutt får med seg ett poeng.

Vi skapte likevel noen store sjanser i 2. omgang og vær nær seieren. 

 

Med U tar vi altså ferie på 2. plass, to poeng bak Hamkam. Det må vel være godkjent!

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 22 jul 21, 22:04

Dette må være den mest frustrerende kampen jeg har sett i år. Dårlig dommer, ekstremt destruktivt mostanderlag, dårlig kameramann, dårlig produsent, null flyt i kampen. En forferdelig kamp å se, intet mindre. Når det er sagt, er det en kamp det ikke er krise å avgi poeng. Strømmen er, som Tøfflus sier, gode defensivt, ikke rart de slipper inn så få mål. Likevel greier vi å skape såpass mye at det er vanskelig å være ekstremt misfornøyd. Det gikk sånn i dag, og slik er det noen ganger. 

Nå virker det som om det skal bli godt med en pause. Hallo folkens vi ligger på 2. plass til sommerferien, og de to siste kampene til halvspilt er enklere enn f eks HamKams program med Jerv og Ranheim borte. Det er fremdeles ekstremt tett i teten. Vil tippe nå at Aalesund går opp som divisjonsvinner, så blir spørsmålet hvem som tar andreplassen. Om vi fortsetter slik vi har gjort de første 13, tror jeg vi vil være med å knive om den. Det vil også utvilsomt HamKam, så får vi se med Sogndal, om de greier å melde seg ordentlig på. 

Tenk om vi får Kjell og Lindström tilbake til høsten da dere! Kan bli gøy det her. 


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 24 jul 21, 09:30

Helt enig med ey1984 i det aller meste. Aalesund skal selvsagt rykke opp, og så får vi se ...

Men jammen var det deilig å være på bortekamp igjen, to år siden sist! Nå skal det sies at Strømmen stadion er et høyst stusslig sted. (Speaker: "Husk å holde avstand på sittetribunen." Ja - var det noen andre tribuner da?) Hvis man skulle trenge et ekstra argument for å satse på opprykk, kan det gjerne være å unngå bortearenaer av typen forblåst jorde - riktignok mest solstekt jorde på onsdag.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f