Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Bryne, Søndag 18. juli 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 jul 21, 17:32

Siste hjemmekamp før ferien og det som ser ut til å være siste seriekamp med bare sesonkortholdere. Det skal bli godt å få tilbake syngende supportere etter ferien igjen.

Kampen mot Bryne er rundens siste kamp etter at resten av lagene spilte i dag. HamKam men ellers ble det en fin uavgjort mellom Jerv og Aalesund. Det er jo et flott resultat for oss.

Bryne har, som oss, overrasket med god poengfangst men har tap i de to siste kampene sine. La det fortsette

Er vel egentlig bare å kjære videre med samme lag som sist? Åsheim trente riktignok ikke i går men er ventet klar. Ellers er Lindström og Kjelsrud fortsatt er ute og Nieves er i ammetåka

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 18 jul 21, 14:09

Lagoppstillingen er ute og ser slik ut: 

 

Jenssen

Molde, Nielsen, Aleesami, Aukland

Isaksen, Øby, Drage

Ismaheel, Solberg, Alba

 

Et meget godt laguttak, midtbanen gir seg jo mer eller mindre selv når Åsheim er ute. 

Litt ymse statistikk. Av de siste 12 kampene har vi vunnet 9, Bryne 2, 1 uavgjort. Bryne kommer til kampen med to strake tap, vi med to strake seire. Bummen forbereder seg på en tøff kamp, og forventer at det vil være vanskelig å bryte ned Bryne. Skulle gjerne hatt Kjeldsrud i denne kampen hvor det kan være viktig å skape litt liv og røre i forsvaret til Bryne, men med statistikken til Solberg de siste kampene kan vi heller ikke klage. Tror dette blir Albas kamp, og spår to mål til godgutten. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 18 jul 21, 14:34

Optimisme i kamtråden, kald pils på brygga, ferie ...  nesten litt skummelt dette.Cool

Tipper på nok en jevn kamp slik de fleste kampene våre har vært i år, og håper vi viser oss fra den skarpe siden foran begge mål.

Spent på om målet til Ismaheel sist blir en "boksåpner" for ham slik at målene vil renne inn framover

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 18 jul 21, 15:56

Knallgod omgang fra oss. Bryne åpner riktignok best og er først på alt av baller mens vi knapt klarer å beholde den i mer enn ett trekk, men etter 10 minutter er det et lag på banen. Velfortjent ledelse og to fantastiske mål. Vil også nevne Aukland som jeg synes har vært knallsterk i dag

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 18 jul 21, 16:13

Opprinnelig postet av ey1984

Tror dette blir Albas kamp, og spår to mål til godgutten. 

Smile

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 jul 21, 17:14

Ja den fikk du :-)

Ellers må det sies at vi spilte bra og vant fullt fortjent 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 18 jul 21, 20:36

Flott levert i siste hjemmekamp før ferien. Og årets mål i norsk fotball er vel allerede kåret nå?

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 18 jul 21, 22:01

Dette var morro. Jeg har vært pessimist, og sett nedover på tabellen, men nå sliter jeg med å finne mange kandidater til å komme foran oss. Enig i at Aukland gjør en kjempekamp. Har er nok en spiller som snart er klar for større oppgaver.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 18 jul 21, 23:04

Opprinnelig postet av Rey

Siste hjemmekamp før ferien og det som ser ut til å være siste seriekamp med bare sesonkortholdere. Det skal bli godt å få tilbake syngende supportere etter ferien igjen.

Har ikke plankehaugens medlemmer mulighet for sesong kort ? Burde vel ikke være så vanskelig for de å samles og lage litt liv på tribunen. Det trengs.

Veldig bra gjennomført kamp i dag. Bunnsolid og flotte mål. Nå ser FFK sterke ut igjen.


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 18 jul 21, 23:17

Opprinnelig postet av Tøfflus

Flott levert i siste hjemmekamp før ferien. Og årets mål i norsk fotball er vel allerede kåret nå?

 

Det målet var verdt hele sesongkortet.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 19 jul 21, 11:51

Opprinnelig postet av ey1984

 Tror dette blir Albas kamp, og spår to mål til godgutten. 

Hvorfor vises ikke dette på Norsk Tipping-kontoen min? 

Kjempekul kamp. Målet til Solberg er fantastisk, men det andre målet er jo en oppvisning i samspill. Så gøy å se et lag hvor spillerne vokser parallelt med laget, og blir bare bedre og bedre for hver kamp de spiller i FFK-trøya. 

Noen som så feiringsvideoen som ble lagt ut på Instagram og Facebook etter kampen. Så Ludde litt nedfor ut? Fikk ikke med meg siste 20 minuttene, noen som har fått med seg noe som kan ha vært årsak? 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 19 jul 21, 18:13

Kjempebra kamp og spesielt de to første målene var nydelige. Det første sier seg jo egentlig selv, men for nummer to var det en fryd å se hele angrepet og samspillet fra vi bryter høyt oppe (Aukland?) til ballen ligger i mål. Syns det var et mye bedre mål selv om det første er penere.

Bortsett fra de ti første minuttene har vi kontroll på Bryne hele kampen igjennom. De har veldig lite å komme med bortsett fra en liten periode rett etter at de reduserer. (Kjemperedning av Jensen på den han svømmer tilbake og henter på mållinja forresten)

Skrev det underveis i kampen, men jeg synes Aukland gjør en kjempekamp. Den beste kampen hans så langt i FFK-trøya slik jeg ser det. Nielsen taper vel knapt en duell etter at han sov litt de første 10 minuttene. Bortsett fra duellen hvor Solberg scorer, men den tilgir jeg han gjerne :-p

Alba hadde jeg nesten mistet litt troa på etter at han har brent litt mange sjanser og spesielt 3-0 målet var jeg sikker på at han kom for nærme keeper på til å score, men jaggu fikk han den over. 

Ismaheel gjør også en god kamp og stadig uromoment. Lavere skuldre enn tidligere

Opprinnelig postet av ey1984

Noen som så feiringsvideoen som ble lagt ut på Instagram og Facebook etter kampen. Så Ludde litt nedfor ut? Fikk ikke med meg siste 20 minuttene, noen som har fått med seg noe som kan ha vært årsak? 

Han virka kanskje litt mer lavmælt enn resten? Kan ikke si at jeg så noen spesiell grunn til det under kampen.

Opprinnelig postet av tynter

Har ikke plankehaugens medlemmer mulighet for sesong kort ? Burde vel ikke være så vanskelig for de å samles og lage litt liv på tribunen. Det trengs.

Joda, men det er få som har det på Plankehaugfeltet. Og 1 meters avtand og fastmonterte seter gjør jo sitt til at det blir dårligere stemning blant de som har sesongkort. Var rett og slett flaut hvor mye bedre B-Gjengen var i går. Men jeg skal ikke klage, jeg sitter jo på langsiden selv uten å ta initiativ til synging. Men noe må gjøres... noe F-B også har en artikkel om i dag

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f