Husk meg
Brukernavn
Passord

Spørsmålstråd til Fotballmagasinet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 02 jul 21, 22:37

Jeg er selv meget glad i Fredriksstad Blads podkast om FFK, Fotballmagasinet, som gis ut stort sett hver dagen derpå etter FFK-kamper. Podkasten har et eget segment med spørsmål fra lyttere, dette kommer hovedsakelig inn som kommentarer eller Tweets etter annonsering fra Bolstad. Denne sesongen har imidlertid Bolstad av og til lagt ut annonsering av pod såpass sent at det har kommet inn få spørsmål til podkasten. 

Jeg mener at ffksupporter er et forum som består av kompetente og lidenskapelige fans, og er det forumet for å diskutere FFK med desidert høyeste andel konstruktive innlegg. Derfor tenkte jeg det kan være fint å ha en egen tråd hvor vi kan stille spørsmål vi ønsker diskutert av Bolstad, Jonsson og gjengen, som Bolstad kan klikke seg inn på og hente spørsmål fra, i tilfelle han har vært litt sent ute med annonsering på Facebook og Twitter og trenger gode spørsmål. 

Håper det er flere som synes dette kan være et fint konsept, det hadde vært gøy om ffksupporter kunne få enda større betydning, også utover de medlemmene som har vært inne her i mange år! 


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 02 jul 21, 22:42

Jeg starter gjerne. Jeg mener å ha sett en tendens til at det har vært veldig stort sprik i prestasjonene til FFK, hvor de noen kamper ligner på seg selv; høyt press og høyt tempo, mens enkelte kamper er disse kjennetegnene nærmest borte. I flere av disse kampene har de dessuten sett direkte slitne ut. Kan f eks det tette kampprogrammet være en grunn til dette? Der hvor tross alt 14/16 lag er vandt til å spille 30 kamper, har FFK de siste 3 årene spilt under 26 kamper i Postnord med stort sett kun en kamp i uka. Har derfor spillerne til FFK dårlige grunnlag for å spille gjennom et så tett kampprogram som de har vært gjennom nå, slik at det kan være med å forklare spriket i prestasjonene til laget? 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 03 jul 21, 12:28

Jeg vil stille følgende spørmål til fotballmagasinet: Følger dere med på denne nettsiden? Kan man i såfall bruke denne til å stille spørsmål som kommer med på podcasten?


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 03 jul 21, 16:57

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg vil stille følgende spørmål til fotballmagasinet: Følger dere med på denne nettsiden? Kan man i såfall bruke denne til å stille spørsmål som kommer med på podcasten?

Hvorfor bruke opp den dyrebare spørsmålstiden til Fotballmagasinet når du bare kan spørre meg?;) Bolstad er allerede tipset, og vil sjekke innom denne tråden regelmessig! 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 03 jul 21, 23:00

Det er supert siden det vil føre til at nettsiden blir nevnt av fotballmagasinet noe som forhåpentligvis får flere inn hit


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5392

Lagt til: 05 jul 21, 13:28
Endret: 05 jul 21, 13:28
Endret av: Rey

Jeg kunne tenkt meg å vite hvordan dem ser på kampen om høyrebacken mellom Betten og Aukland. Aukland ser ut til å være foretrukket, men hva er det som gjør han bedre enn Betten. Aukland har aldri spilt på høyere nivå, mens Betten spilte i Eliteserien for Mjøndalen. Sammenlign disse to. Styrker og svakheter mot hverandre

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 05 jul 21, 20:54

Bør ikke FFK gå all inn nå. Vi har en mulighet til å rykke opp som vi bør ta? Start, Ranheim, Åsane, Sogndal sliter. Kun HamKam som ser stabile ut. Neste år kommer Brann og et revitalisert Start. Bør vi ikke styrke midtbanen og en erstatter for Kjelsrud. Vi er avhengig av kraft og blir altfor puslete med Åsheim sentralt. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 jul 21, 18:45

Da kom vi på fotballmagasinet, det var veldig bra og jeg håper flere finner tilbake hit nå.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 12 sep 21, 17:34

Kunne tenke meg at Fotballmagasinet snakker litt om Begby i morgen. Hva var hans grunnlag før kampen? Kom inn etter 39 min og virket helt fullstendig kjørt de siste 15 minuttene. Dreide det seg om en skade, dårlig fysisk grunnlag, mangel på kamptrening?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 13 sep 21, 13:19

Jeg hørte podcasten man kan ikke huske at dette spørmålet ble nevnt


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 13 sep 21, 14:20

Det ble vel nevnt at en del av spillerne var slække etter å ha fått dose 2 av koronavaksine. Kanskje det også gjaldt Ludde?

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f