Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Tromsdalen, søndag 27. september 1630

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 26 sep 20, 16:24

Siste hjemmekamp før serien deles opp. En seier her vil muligens være et viktig bidrag til å spare reisekost i sesonginnspurten da vi kan bidra til at enten Kjelsås eller Florø passerer Tromsdalen. Hvis det blir Kjelsås (de to lagene møtes i dag) er det jo potensielt en langtur spart.

Det viktigste er nå uansett å fortsette å vinne, så vi opprettholder luka til Alta og Kvik. Haldenserne møter Brattvåg denne runden - neste helg bytter vi motstander med dem.

Ellers er det jo synd at ikke vi får besøk av bortesupportere i hjemmestrikkede effekter. For vi husker vel denne fra noen år tilbake?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 sep 20, 18:07

Da fikk vi hjelp av Eidsvoll mot Alta også. Dette ser jo bedre og bedre ut for oss :-)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 26 sep 20, 20:51

Opprinnelig postet av Erikk

Da fikk vi hjelp av Eidsvoll mot Alta også. Dette ser jo bedre og bedre ut for oss :-)

Framifrå! 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 sep 20, 13:07

Hvis vi skal snakke om dagens kamp blir dette den siste "enkle" kampen i årets sesong. Mulig det er arrogant å skrive det når Tromsdalen spilte i Obos forrige sesong, kjemper om å bli med i "sluttspillet" og har gjort det ganske bra i det siste. En seier her vil bety mye for oss siden vi da vil ha en luke med oss inn uavhengig av den vanskelige bortekampen neste uke.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 sep 20, 14:58

I følge VG-live leder Brattvåg 2-0 over Kvik i Halden


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 27 sep 20, 16:04

Lindströms suspensjon åpner opp for Nieves fra start i dag. Håper han griper sjansen, for i år synes jeg han har vært god.

Jenssen

Aukland - Nielsen - Aleesami - Molde

Farah - Åsheim - Drage

Nieves - Kjelsrud - Alba

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 27 sep 20, 16:10

Ser forresten at det sitter en Johansen på benken med nummer 24. Hvem er det? Ser det er to Johansen på G19 laget, men jeg kjenner ikke til noen av dem

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 27 sep 20, 16:59

Du verden. I løpet av drøye fem minutter med videosvikt har vi altså rukket å havne under 0-1 ... og snu det til 2-1!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 27 sep 20, 16:59

Opprinnelig postet av Rey

Nieves fra start i dag. Håper han griper sjansen, for i år synes jeg han har vært god.

Og jaggu scoret han... selv om bare 200 har fått sett det takket være serverkrasj hos Direktesport

2-1 til FFK nå

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 sep 20, 17:35

Faen for et drittmål 2-2


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 27 sep 20, 17:38

Møøk ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 27 sep 20, 17:38

Den må Jenssen ta på sin kappe. Er han som stiller opp muren.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 27 sep 20, 17:55

Enten må dommer lese seg opp på fordelsparagrafen eller så må han slutte å drikke på jobb.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 27 sep 20, 18:15

Straffe og 3-2! Ved første øyekast så det ut som vår mann falt litt lett?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 27 sep 20, 18:50

Synes vår man falt veldig lett ja. Vanskelig å se på reprisene også om det var noe å blåse for... men det er en arm oppe og da er det vel greit?

Uansett så vinner vi 3-2 på en mindre god dag. Så det egentlig fra start i dag at passningene ikke satt. Flyten var bare ikke der. Spillemålene våre var dog veldig bra.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 sep 20, 19:03

Jeg tenkte også at straffa var billig og at vi er heldige som vinner mot et lag som slett ikke var dårlig


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 27 sep 20, 19:22

Vi vinner på en dårlig dag. Hvorfor ble kjell byttet ut i pausa ? Mulig han ikke var helt i form. Det var flere i dag som ikke var helt på topp. Mye passningsfeil og puslete spill.


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 28 sep 20, 12:11

Kjelsrud hadde migrene. Ellers lugget det kraftig i går. Ble noe hodeløst over det presset i perioder. Anas er kantspiller. Synes det var rart at ikke zoulakis spilte sentralt på midten i fravær av lindström. Men gledelig å se spillegleden og energien til love da han kom inn. Zoulakis opptrådte med autoritet da han kom inn. Håper FFK ser potensialet i ham og at han blir med videre. Det er noe med selvtilliten og tilstedeværelsen hans jeg har veldig sansen for, og det venstrebeinet sefølgelig. 

Ellers, gratulerer med opprykket folkens. Neste år er vi i Obos. 


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 28 sep 20, 12:44

Bummen nevnte noe om at flere av spillerne hadde mageproblemer i pausa, og, så spørs om ikke det var et ganske redusert lag ute på der i går. Godt jobba i såfall.

Tar ikke opprykk på forskudd. Både fordi jeg er redd for å bli skuffa, og på grunn av korona. Tror forøvrig NFF vil få 10.000 på døra med illsinte FFK-supportere om de plutselig sa at det ikke ble noe opprykk i år.

Den dagen vi er garantert opprykk, da skal jeg juble.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 28 sep 20, 13:40

Opprinnelig postet av Marthe

Bummen nevnte noe om at flere av spillerne hadde mageproblemer i pausa, og, så spørs om ikke det var et ganske redusert lag ute på der i går. Godt jobba i såfall.

Tar ikke opprykk på forskudd. Både fordi jeg er redd for å bli skuffa, og på grunn av korona. Tror forøvrig NFF vil få 10.000 på døra med illsinte FFK-supportere om de plutselig sa at det ikke ble noe opprykk i år.

Den dagen vi er garantert opprykk, da skal jeg juble.

Det skal vel godt gjøres at formaliteter ødelegger for oss nå. Skulle det skje noe som gjør at sluttspillet ikke kan fullføres innen rimelig tid så er det vel mer sannsynlig at de lar tabellen etter 13 runder bli tellende, enn at de kansellerer sesongen.

Men 10 000? Jeg forventer faktisk at hele byen - og omegn - så nær som de som er i coronakarantene, stiller opp utafor Ullevaal med fakler og høygafler dersom NFF ødelegger dette for oss.

Samt tilhengere av diverse førstedivisjonsklubber som har lyst på besøk av oss neste år.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f