Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Florø - Fredrikstad FK, Søndag 12. juli 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 12 jul 20, 12:58

Endelig sparker Postnordligaen avd 2 i gang igjen!

 

Kampen spilles på Florø stadion med et begrenset COVID-19 vennlig antall tilskuere, så de fleste av oss (og fra motstanderen sin side) ser nok kampen på sin respektive amedia-plattform, hhv her: https://www.direktesport.no/event/66TCNQVpu6eqmb2jTLPJVp?publication=www.f-b.no (du må ikke ha abonnement hos en spesifikk avis, bare et abonnement som gir deg tilgang til dette. har du lokalavis utenfor fredrikstad så går det også greit.)

Etter en absurd lang oppkjøring er jeg veldig spent på hvordan kampen går men det overrasker meg dersom det ikke blir seier i den kampen her.

Norges Fotball Forbund har jo også besluttet at alle treningskamper skal "skjules" fra FIKS for å unngå at det dukker opp tilskuere på kampene, så det er litt vanskelig å hente ut tidligere kamper for både FFK og Florø i sesongoppkjøringen men det er vel grei skuring for Fredrikstad sin del med 5 seiere iallefall. 

Tidligere høydepunkt fra Florø - Sotra:

https://www.direktesport.no/event/58688b04-cc6b-4716-8d42-4263d714d75a? (4. juli)

 

Hvilket lag stiller vi med? 

 

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 jul 20, 14:10

Laget blir vel som følger:

Jenssen

Aukland - Nielsen - Borgersen - Molde

Åsheim - Lindstrøm - Drage

Alba - Kjelsrud - Farah

Mener å ha fått med meg at Florø har hatt en bra oppkjøring med gode resultater, så jeg er spent på hva vi klarer å levere. Men vi skal jo selvfølgelig vinne. Noe annet er ikke godt nok for denne byen :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 12 jul 20, 14:12
Endret: 12 jul 20, 14:15
Endret av: Marthe

Går det an å være mer klar for dette? :-D Gleden over å starte overskygger for øyeblikket nervøsiteten.

Vi stiller med:

                     Jenssen

Aukland - Nielsen - Lopez - Stray Molde

         Åsheim - Lindstrøm - Drage

             Farah - Kjellsrud - Alba


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 jul 20, 14:13

Finnes ikke nervøsitet i det hele tatt :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 jul 20, 15:10

Perfekt start

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 jul 20, 15:24

Vi gjør bra scorer mål dominerer kampen. Vi burde absolutt hatt flere mål, istden scorer Florø :(


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 12 jul 20, 15:35
Endret: 12 jul 20, 15:45
Endret av: madcow

Får jo kjempemye selvtillit av det første målet, Florø.. markeringen svikter.

Andre målet fra Florø er en god kontring som de ikke burde ha selvtillit til å tro at de skulle klare å få til.

 

EDIT: 2-2, flott angrep og Ricky Alba setter den!

EDIT2: 2-3! Deilig! kommet seg tilbake igjen før pause, viktig!

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 jul 20, 15:48
Endret: 12 jul 20, 15:49
Endret av: Erikk

Jeg er enig i at det var sterkt å komme tilbake. Siste her er 3-3, men dommeren har annulert Florøs 3. mål.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 12 jul 20, 15:53

Synes vi framstår med mer "spillstyrke" som forventet, med jevnt over høyere tempo i ballen, men vi har ikke vært våkne nok. Det gjelder både målene vi slapp inn og flere anledninger hvor kjempesjanser rant ut i sanden pga unødvendig offside.

Synes Florøs spiss kom for lett til på 1-1, og kontringen kunne vært avverget før midtstreken.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 jul 20, 15:58

Er bra tempo i passningene våre og det er bra og se selv om det til tider er litt upresist.

Burde ledet med mer enn et mål når Florø utligner og etter det har vi en dårlig periode. Men bra å jobbe seg tilbake og vi kunne lett hatt enda flere mål også.

Noen som klarte å se assisten til 2-2 målet?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 jul 20, 16:46
Endret: 12 jul 20, 16:58
Endret av: Erikk

Full jubel for 2-4, men den varte ikke lenge desverre. Kan dette holde inn?

Jaaa heldigvis :-)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 jul 20, 16:58

Det her ble litt tettere enn jeg likte. Ikke noe bra forsvarsspill. Har en del å jobbe med der.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 12 jul 20, 17:02

Takk og pris!

Når sesongen blir så kort som den gjør, er tabbekvoten liten, så hvert poeng er gull verdt. 

Vi må være mer våkne i forsvar. Corneren som de reduserte til 3-4 på dalte ned i det området som keeper og midtstoppere skal regjere, ingen angriper skal få så lett spill der.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 12 jul 20, 17:16

Bra å skore 4 mål på bortebane. Ikke like bra å slippe inn 3. Må si at jeg er overrasket over hvor offansive vi var. utspill fra motstanders keeper og vi hadde konstant 5 mann høyt i banen.

Kommentator nevnte at det virket litt løkkefotball over det hele, og det kan jeg være enig i. Var litt som å se en treningskamp uten betydning. Kan nok hende at 200 stk på tribunen tar bort litt av presset på spillerne som gjør at vi blir litt for offansive og slipper til for enkle mål.

1 målet jogger stopperen vår ved siden av, og går ikke engang i duell. 2 målet var en fin kontring, men det var for enkelt. 3 målet bør keeper gå ut og ha kontroll på.

Er uansett fornøyd med 3 poeng på bortebane i første seriekamp mot et lag som er ventet å kjempe i toppen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f