Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongoppkjøring 2020

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 jul 20, 23:05

Nå er vi i gang og Kvik fortsetter som før. Motstander fikk rødt kort og de avgjorde kampen på overtid. Vanskelig å forstå hvorfor forståsegpåere kjøper tøyset til Bergersen og ikke tipper Kvik høyrere. En ting skal ha ha den godeste Bergersen, han er dyktig.


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 11 jul 20, 23:46

Kviks største greie er at de ikke gir seg før fløyta er blåst. Uansett situasjon. Og sånt vinner man kamper på.

Når det er sagt, så synes jeg ikke det høres så veldig imponerende ut at de måtte score på overtid for å få med seg 3 poeng, mot nyopprykkede Eidsvold Turn, som i tillegg hadde 10 og så 9 mann henholdsvis 25 minutter og 15 minutter av 2. omgang.

Men så ikke kampen, for alt jeg vet så var 1-2 et mye snillere resultat enn kampen skulle tilsi.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 jul 20, 14:12

Neida, det er ikke så imponerende at de må score på overtid med to mann mer det siste kvarteret... men det er den flyten de hadde i fjor også. Selv når de ikke var gode klarte de å vinne. Utrolig irriterende egenskap

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f