Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Byåsen-FFK, lørdag 11. mai kl 1500

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 10 mai 19, 20:19
Endret: 10 mai 19, 20:20
Endret av: Rey

Etter en god prestasjon mot Arendal forrige helg blir det tur til Trøndelag og Sellin sin gamle klubb denne helgen. Håper de har klart å få med seg godfølelsen fra forrige kamp og stikker av med årets første borteseier.

Byåsen åpnet sesongen med en 4-2 seier mot Brattvåg, men etter det har det kommet tre tap. To ganske stygge tap borte og et 2-1 tap hjemme mot serieleder Stjørdals-Blink. Så langt er Byåsen det laget som har sluppet inn flest mål i avdelingen.

For Fredrikstad er Åsheim ute med skade og erstattes mest sannsynlig av Thomas Borgersen ettersom Oscar Borgersen som spilte litt på denne plassen i vinter også er skadet. Jeg har ingen peiling på hvordan Borgersen er som back, men som stopper i fjor gjorde han en god figur.

Bortsett fra Åsheim er det vel ikke så veldig mye annet man bør endre på? Skulle gjerne sett Nilsen spille, men det er litt vanskelig å sette ut Sellin også når han tross alt gjør jobben sin forrige kamp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 mai 19, 10:52
Endret: 11 mai 19, 11:03
Endret av: Erikk

Vi har en målsetting som er ambisiøs. Skal vi klare denne er vi avhegige av å vinne en rekker kamper på bortebane. Byåsen er på papiret et av de svakeste lagenene i avdelingen og vi trenger en seier. Hvis man tar en liten itt på tabellen er forholdet mellom Byåsen og oss slik at de går fordi hvis de vinner kampen. Jeg må si jeg er svært spent på hvordan vårt kjære FFK vil løse denne oppgaven. Dette sier jeg også fordi jeg tror Byåsen vil bruke Kvik-taktikk.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 mai 19, 16:00

Var det rett å annulere de målene? 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 mai 19, 16:01

Fortjent 1-0-ledelse til pause. Byåsen fremstår omtrent så svake som jeg forventet ut fra at de er tippet i bunnen. Synes vi blir litt omstendelige selv til tider, men det er godt nok til at vi også kunne ledet mer. Var det virkelig offside på den siste der?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 mai 19, 16:04

Slik jeg ser det er det dommeren som holder Byåsen inne i kampen. Vi trenger flere mål fordi Byåsen kommer til å score.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 11 mai 19, 16:12

Det første målet var helt riktig annulert. Første som slo meg på det andre var også at det var riktig, men litt mer usikker på det.

Hadde håpet på en del flere sjanser ut i fra ballinnehav og målet vårt er jo egentlig litt tilfeldig og ikke gode prestasjoner. Men fint å få det målet slik at vi slipper å stange og stange slik vi egentlig gjorde hele omgangen

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 mai 19, 17:01

Takk gode gud

Jeg tok feil,l Byåsen klarte ikke score slik jeg var sikker på at de gjorde


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 mai 19, 17:02

Tre poeng i boks etter en 2. omgang hvor FFK ikke gjorde mer enn strengt nødvendig ... Ingen stor kamp, men greit nok. FFK var best og fortjente seieren. Det blir tøffere på torsdag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 11 mai 19, 18:51

Denne andreomgangen var svak. Jeg skjønner ikke hva planen egentlig er. De siste 10 så bare kælker vi ballen ut ved første mulighet og den kommer like fort tilbake igjen. Et litt bedre lag enn Byåsen hadde straffet oss for den omgangen her. Meget svak omgang, men vi får med oss tre poeng. Men litt betenkt er jeg

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 mai 19, 19:36

Jeg tillater meg å tro at nivået på 2. omgangen var at FFK slapp seg ned fordi Byåsen var så svake før pause. Vi hadde jo sikkert borti 80% ballinnehav og slapp knapt til noe som helst før de siste 10 minuttene, men mitt inntrykk var at vi ikke ga alt - unntatt der det betydde mest, foran eget mål - der var innsatsen framifrå.

I dette ligger også at jeg tror vi hadde hatt mer inne dersom Byåsen faktisk hadde hevet seg mer.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 12 mai 19, 02:56
Endret: 12 mai 19, 18:33
Endret av: Marthe

Jeg vil vel også stille spørsmål til offside-dømmingen. Ikke at det spiller noen rolle nå, men greit å vite uansett. Jeg synes de ser ganske hårfine ut begge to.

Første annullerte målet

Andre annullerte målet

Edit: Årna bilde nr to

-Marthe


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 mai 19, 15:46
Endret: 12 mai 19, 15:51
Endret av: Rey

Nå får jeg bare sett det første bildet, men det kan da se ut som om Veteli er onside der ja. Hårfint i tilfelle

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f