Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad - Fram Larvik: Søndag 16.09 kl 18:00 - Møt opp på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 16 sep 18, 16:35

Troppen til dagens kamp er som følger: Aleksander Karstensen, Håvar Jenssen, Ludvig Begby, Mads Nielsen, Tomas Lopez Borgersen, Mislav Leko, Filip Westgaard, Joona Veteli, Rocky Lekaj, Youssef Chaib, Håvard Åsheim, Anas Farah, Thomas Rekdal, Eirik Mæland, Sakari Mattila, Andreas Aalbu, Kjell Rune Sellin og Tim Nilsen.

Det vil si at Anas er inne i varmen igjen etter en kamp på tribunen. Det jeg er mest spent på med dagens startoppstilling er den sentrale midtbanen. Dette er første kamp med Mæland, Rekdal og Mattila tilgjengelige. Hvem er det han velger der?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 16 sep 18, 20:36

Så gikk vi på en liten mine,  om man kan kalle det noe slikt. Et skudd på mål og en scoring er flaks.  Ditto uflaks for oss. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 16 sep 18, 21:21
Endret: 16 sep 18, 21:25
Endret av: Stoni

Skuffende at vi ikke "dreper" denne kampen, Vi liker å gjøre det spennende for oss selv..

Effektiviteten må opp skal det bli opprykk..

Bra vi har Raufoss borte, siden vi er bedre borte enn hjemme denne sesongen.....


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 16 sep 18, 21:43

Alle lag går på noen blemmer i løpet av en sesong. Forhåpentligvis blir dette en vekker og litt ekstra motivasjon til neste kamp.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 sep 18, 22:02

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Så gikk vi på en liten mine,  om man kan kalle det noe slikt. Et skudd på mål og en scoring er flaks.  Ditto uflaks for oss. 

Forsåvidt riktig, men at vi bare scorer ett mål selv er egen udyktighet. Sjansemessig var dette en større overkjøring enn mot Nybergsund i vårsesongen, men som Nils Arne Eggen en gang sa; "Æ tæll itj sjangsa, æ tæll mål".

Selv om vi skapte mange muligheter synes jeg det var for mye slurv. Tok man rett og slett for lett på motstanderen? Med unntak av 1-1-målet var Fram bare farlige når vi fomlet med pasninger og klareringer i forsvar.

 

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 19 sep 18, 16:34

Opprinnelig postet av tynter

Alle lag går på noen blemmer i løpet av en sesong. Forhåpentligvis blir dette en vekker og litt ekstra motivasjon til neste kamp.

Skål for det! 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f