Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Stabæk2 - FFK - Sted: I nærheten av Nadderud et sted

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 24 jun 18, 16:33

Med Raufoss sin storseier i går vil vi maks kunne ligge på andreplass etter denne kampen. Det positive med denne runden så langt er at Elverum avga poeng samtidig som Grorud tapte mot Moss.

Laget vi stiller mot Stabæk2 regner jeg med er det samme som sist. Noe annet ville være veldig rart. Never change a winning team og alt det der. Farah er tilbake i trening og jeg regner med han kommer inn i løpet av kampen slik at han skal få kamptrening.

Ellers er det aldri sikkert hva andrelagene kommer med, men vi skal vinne mot Stabæk2 som så langt kun har 4 poeng. Noe annet vil være helt uakseptabelt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 24 jun 18, 16:39

Kursen settes snart mot Nadderud kunstgress TVÅ for å se FFK banke Stabæk TVÅ. Spent på fasilitetene Cool


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 24 jun 18, 16:45

Dere slipper kikkertsvingen og bare det er vel nesten oppgradering? Men ja, lurer veldig på fasilitetene. Rart dem ikke setter opp kampen på hovedbanen i og med at FFK trekker litt folk... ikke like mye som forrige gang vi var i andredivisjon, men likevel. Og gressmatta burde vel tåle det?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 jun 18, 19:05

Den førsteomgangen var søppel fra 15 minutter og ut. Timingen offensivt forsvant og alt tempo ble borte. Når vi da kroner det med et par eksempler på svakt forsvarsspill på kontringer imot, og et baklengsmål det helt klart burde vært mulig å unngå, da bør det vanke en real tordentale i pausen. Igjen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 24 jun 18, 20:04

Det så ikke ut som den tordentalen hjalp så mye. Vi skaper jo nesten ingenting på tross av at vi stort sett eier ballen hele omgangen. Ikke veldig imponert over angrepsspillet i dag.

...men vi vinner likevel 2-1 etter en fantastisk morsom opphenting helt på slutten av kampen. Det er slike seire som er virkelig morsomme.... i hvert fall i øyeblikket. 

Men Høgmo har mye å gjøre med det offensive.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 jun 18, 20:04

Når enden er god er allting godt, heter det. Forskjellen på denne og andre slitekamper i år er at de tidligere slitekampene har endt uavgjort.

Jeg synes likevel det er noen konkrete problemer vi ikke har blitt kvitt. Når vi skal angripe etablert forsvar så er det alt for ofte bare ballfører og de to-tre nærmest ham som beveger på seg. Dermed blir det lett å forsvare seg mot oss. Heldigvis har vi blitt såpass gode på dødballer at vi faktisk har noe som funker på dårlige dager.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 25 jun 18, 00:04

Opprinnelig postet av Tøfflus

Når enden er god er allting godt, heter det. Forskjellen på denne og andre slitekamper i år er at de tidligere slitekampene har endt uavgjort.

To kamper på rad nå hvor FFK vinner mot svakere motstand. Som andre påpeker, det kan se ut som en selvfølge men det har det faktisk ikke vært i lang tid, mange år faktisk. Jeg ser det som et viktig fremskritt og et klart tegn på at Høgmo har fatt i de riktige tingene. 

Jeg er ikke bekymret over at det fortsatt er mye å jobbe med. Det viktige er at det beveger seg i riktig retning. 

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 jun 18, 12:39

Opprinnelig postet av Tøfflus

Når enden er god er allting godt, heter det. Forskjellen på denne og andre slitekamper i år er at de tidligere slitekampene har endt uavgjort.

Jeg synes likevel det er noen konkrete problemer vi ikke har blitt kvitt. Når vi skal angripe etablert forsvar så er det alt for ofte bare ballfører og de to-tre nærmest ham som beveger på seg. Dermed blir det lett å forsvare seg mot oss. Heldigvis har vi blitt såpass gode på dødballer at vi faktisk har noe som funker på dårlige dager.

Jeg antar at Høgmo også ser dette og arbeider med saken.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f