Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fram - FFK lørdag 26. mai 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 25 mai 18, 18:55

FFK og supportere har mange ganger tatt ferge over til Vestfold for å spille fotball. Oftest i nyere tid har motstanderen vært Sandefjord, og også Ørn Horten har vært motstander innimellom. Men Fram kan jeg faktisk ikke huske at FFK har møtt i nyere tid, så sist må vel ha vært i 2. divisjon på 90-tallet en gang? JEg kan uansett ikke glede folket med noen gjennomgang av kamper mot lørdagens motstander, jeg får overlate det til noen som er eldre.

Fra kampen mot Odd 2 tar guttane forhåpentligvis med seg litt lavere skuldre, til kamp mot et lag som har prestert minst like variabelt som FFK så langt, og ligger to poeng bak.

Basert på fjorårssesongen så er Fram et helt OK 2. divisjonslag, med 5. plass 12 poeng bak de to beste.

Laget? Samme som spilte 2. omgangen mot Odd 2 kanskje?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 26 mai 18, 14:02

Greit med laget som startet andreomgang. Så kan Falk Larsen komme inn og løpe i stykker Fram Larvik på slutten av kampen. Håper bare Rocky er i humør i dag også. I det humøret han var i på tirsdag var han god. Tidligere i sesongen, ikke fullt så mye.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 26 mai 18, 16:54

Føler vi har bra kontroll på denne kampen. Burde kanskje scoret et par mål til.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 26 mai 18, 16:54
Endret: 26 mai 18, 16:56
Endret av: Tøfflus

Synes dette fungerer ganske bra. Tempoet er riktignok dårlig, men det gjelder begge lag og skyldes nok varmen og den ujevne matta. FFK er best i denne omgangen og ledelsen er fortjent. Ett mål annullert på en om ikke hårfin så i det minste stortå-fin offside, en situasjon reddet på streken og et annet skudd blokkert på fem meter.

Dagens sympatierklæring går til Leko som virkelig tok en for laget rett før pause. Au!

Varmen preger tydeligvis han som styrer kameraet også, for  jeg synes støtt og stadig bildet er et helt annet sted enn ballen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 26 mai 18, 17:13
Endret: 26 mai 18, 17:16
Endret av: Erikk

Jeg synes vi var gode i første omgang. Imildertid er jeg bekymret for at vi ikke får flere mål til tross for mange sjangser. 

Rett etterpå; Da gikk det troll i ord kjempeflott!!!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 26 mai 18, 17:27

Opprinnelig postet av Tøfflus

Varmen preger tydeligvis han som styrer kameraet også, for  jeg synes støtt og stadig bildet er et helt annet sted enn ballen.

 

Blir jo kvalm av å se på. 

---------------------------

Fredd


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 26 mai 18, 18:02

2. omgang ble en veldig tam affære, av begge lag, og dermed tar guttane med seg tre velfortjente poeng med ombord på Bastøferga. Deilig!

Som bonus har de skittengule naboene tatt ett poeng på Raufoss, slik at avstanden til førsteplass nå er kun to poeng Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 26 mai 18, 21:09
Endret: 26 mai 18, 21:18
Endret av: Rey

Greit fornøyd med kampen. Føler vi burde scoret mer i første omgang, men alt i alt godt fornøyd. Bra av Leko på baklengsmålet. Straffa han laga andre veien aner jeg ingenting om ettersom sendinga var elendig på det tidspunktet.

Men selv med et baklengsmål ble jeg aldri nervøs for at vi skulle slippe inn flere. Trygt og sikkert bakover. Så får vi bare håpe at Veteli ikke fikk noen hjernerystelse i tillegg til kuttet han fikk i hodet.

EDIT: Ser nå på opptaket og det ser ut som det er Begby det dømmes mot. Leko er ikke i nærheten. Men vanskelig å se hva som skjer. Ser billig ut

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 27 mai 18, 00:31

Kjempeflott med borteseier og tre poeng. Jeg er veldig fornøyd, men skulle ønske vi var dyktigerer forann motstanders mål.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 27 mai 18, 01:17

Opprinnelig postet av Tøfflus

 Deilig!

Som bonus har de skittengule naboene tatt ett poeng på Raufoss, slik at avstanden til førsteplass nå er kun to poeng Cool

Enig, og takk til Moss! 

Kampene mot Raufoss og Elverum i kommende runder vil si mye om hva FFK har av opprykksmuligheter i år.

Grorud kan stadig ta tabelltoppen, selv om FFK skulle slå Raufoss, hvis de slår Stabæk2 på mandag og så Bærum. Ikke helt usansynlig, egentlig. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340